Hakutulokset

  1. J

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~Syyskuussa

    Minäkin liityn mukaan tänne laskettu aika 19.3.2008 ja toinen tulokas esikoinen vasta 1v yli 1 kk ikäinen nämä ovat "yllätyksiä". Jännää odottaa toista pientä kun ensimmäinen meni hyvin kaikin puolin innollaan odotan =)
  2. J

    Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

    Katsoin usein teidän pienen enkelipojan kuvaa, ihanan pienet jalat... Voin kuvittella teidän suurta suruanne sydäntäni särkee... voi kun osaisin jotain kaunista sanoa mutta sanat jää kurkkuuni. Voimia teillä! Pieni enkelinne on hyvissä käsissä ja katsoo teitä pilvien päältä! :hug: :'(
  3. J

    1 vuotiaat niiden unirytmi öisin ja päikkärit

    Mllaisia teidät yksi vuotiailla on rytmit? meidän neiti nukku yöt klo 21-7.30 mutta muutaman viikko meni päikkärit sekaisin jostain nyt nukkuu klo 10.30-11ja toiset klo 16-17 ennen päikkärit nukku klo 12.30 -15. miksi meni näin ja miten korjata asiaa kun neiti on selvästi väsy ja itkuinen :(
  4. J

    1 vuotiaat niiden unirytmi öisin ja päikkärit

    Mllaisia teidät yksi vuotiailla on rytmit? meidän neiti nukku yöt klo 21-7.30 mutta muutaman viikko meni päikkärit sekaisin jostain nyt nukkuu klo 10.30-11ja toiset klo 16-17 ennen päikkärit nukku klo 12.30 -15. miksi meni näin ja miten korjata asiaa kun neiti on selvästi väsy ja itkuinen :(
  5. J

    Meili ja messiystäviä

    Löytyykös kainuun seudulta rehellistä ja luotettavaa ystävää pienen tyttösen äidille täältä jonka kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia ym. laita messi tai sp osoite niin voimme olla yhteyksessä
  6. J

    **ELOVAUVAT 2006**

    B) Minäpä laitan tänne kuulumisia. Meidän neiti on oppinut muutama viikko sitten konttaa ja seisoo tukea vasten mukava katsoa pikku neidin kehytystä. Kuukausi sitten tuli 2 hammasta alas, eivät ihan selvästi näy ovat vielä pienet mutta silti huomaa kun hän nauraa. Neiti tykkäsi siitä kunhän...
  7. J

    Ihmettelinpä vaan....

    Niin voiko olla semmoisia äitejä tai isijä jotka eivät ole vaunuja hankineet vauvalleen téttä työntelisivät ulkona. Minusta tuo olisi outoa, tarvitseehan vauvat myöskin raittaasta ulkoilmaa nehän suorastaan tykkäävät, ainakin oma pikkuinen. Oen sivusta seuranut yhtä perhettä heillä ei ole...
  8. J

    Lapsi omaan huoneeseen

    Minkä ikäisenä olette laittaa tai harjoittelu lapsenne nukkuu omaan huoneeseen nukkuu? Itse vielä tyttö vasta 11 kk. Eli onko vielä kiirettä kun hän nukkuu muuten yöt hyvin!
  9. J

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Minulla tuntuisi että kyllä olis kaveri kiva saada... olen 36 v ja tyttö noin 11 kk.
  10. J

    Äidiksi yli 35 v, onkos muita

    Itse synnytin esikoisen 35 vuotiaana (vuonna 06) tämä oli kyllä yllätysvauva, onko muita? Ja onko teillä semmoinen jännä tunne että voisi ehkä tehdä toisenkin leikkikaveriksi... Minulla joskus tulee mutta en tiedä, mies voi olla toista mieltä kun hänellä on ikää jo ( hän on jo 54v ) ja puhunut...
  11. J

    Mikäs neuvoksi kun...

    Että meidän tyttömme (pian 11 kk) on aina kiukkuinen ja päänsä laittaa käsiensä päälle kun syötän ja eikä sitten syönnistä tuli mitään, tätä ollut jo noin toista kuukautta. Itsekin jo tunnen väsyneeksi tähän ja tuntuu että pinna menee... Onko ryhti väärä vaiko mikä??? Onko kellään neuvoja että...
  12. J

    Hampaidentulo-ongelmia..

    Meillä tytöllä oli viime kuussa lähes koko ajan itkuisuutta ja annettiin välillä suppo illallaettä rauhoittaa niin nyt alkukuussa alas puhkesi kaksi pientä hampaan alkua, kauan menee että ne hampaat ovat selvästi näköisellä. Milloin kannattaa alkaa harjata olisi jo nyt sen aika aloittaa.
  13. J

    **ELOVAUVAT 2006**

    Hain jäsenyystä tänne en ole varma että onko se otettu perille haluasin tietää että olenko jäsen täällä kerhossa... Mielellään haluaisin olla mukana kun olisi samana kuussa syntynyt tyttö ja olisi kiva saada vaikka tämän kautta uusia ystäviä esim. kuulumisia ja ajatuksia vaihtamaan. :) :hug...
  14. J

    Kuumeinen ja väsynyt vauveliinimme

    Meidän pieni ollut jo kolme päivää kipee... :'( Kuumetta ollut lähes 38.7 tänään käyty päivystyksessä kaikki olivat muuten ok paitsi korvia ei oikein voitu tutkia kun oli vaikkua paljon niin laitoivat poisto aineen että valuu pois niin huomenna korviin näkee... Tyttö on 10,5 kk. Pari hammasta...
  15. J

    äiskät vm.71

    Täällä myös yksi äiti vm.71 minulla yksi lapsi pieni tyttönen syntyi elokuussa 2006 ollaan kainuussa
  16. J

    Ikäero

    Minulla ja avomiehelläni on 18 v ikäeroa (minä 36 v ja mies 54 v) ollaan yhdessä ollut 4 v. Kihloihin menimme kuukausi ensitapaamisen jälkeen, alku oli ihan kivaa ja nauttimme yhdessä olosta. Mutta sitten aloin odottaa esikoistamme ja vauvan syntymän jälkeen suhde minusta on muuttunut. Tuntuu...
  17. J

    **ELOVAUVAT 2006**

    Meidän neiti syntyi 07.08.2006 pituus 49 cm ja paino 3565g. Nimeksi sai syyskuun lopussa Jenni Taimi Mirjami... :hug: :flower: :heart:

Yhteistyössä