YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Jeps eli sadetta piisaa! kiva, kun kesällä saa vetää kuriksia tytölle jalkaan ja villatumput käteen!! :headwall: Meinattiin myös mattopyykille alkuviikosta, mutta onneksi jäi aikomukseksi; eihän ne ikänä kuivuis! :kieh: Pestäänpä sitten myöhemmin.

EBONY tosiaan en ole kokeillut vielä Donna sylkytestiä, mutta TOUHIS kertoi ostaneen sellasen. Itse olen apteekin Aconilla saanut hyvät tulokset ja välillä mammaxin testeillä ym. Ovistestit ovat olleet ainakin minulle hyvä keino seurata omaa kiertoani, vaikka vielä ei tulosta ole tullut.

=) :wave:
 
Jaahas täällä on näköjään mietintä käynnissä tuosta DONNA-testistä. :headwall:

Juu minähän se olin joka sellaisen ostaa tempaisin kun nuukuus iski. :kieh: Tai siis oikeammin se tunne/olo jotta ei se nyt millään vio tällä kertaa tärpätä kun ei ole tarpännyt tähänkään mennessä. :( Joten varauduin tuota Donnaa sitten käyttämään usiamman kierron ajan niin sen hinta tulee halvemmaksi ainakin kuin noiden digi-testien. :headwall:

Vaan en nyt tiedä laisinkaan varmasti löysimkö sillä menneen kp:n ovista. :eek: Kun näyttää sen käyttö ainakin hiukan opettelua vaativan. Hö, vaik kyl oletan et ovis siin testis näky mut en sitä niinä ovispäivinä ymmärtänyt ovikseksi lukea-testiä vain kummastelin, kun ei se tulkinta ollut viel oikein hallussa. :whistle:
Mut ehkäpä osaan sitten en kierrol oikein tuloksia tulkita. :snotty:
sillä tosiaan on tän kp:n ovis mennyt menojaan ja nyt odottelen jotta täti kyläreissulle pukkaa n. vvikon päästä. Meinaan kun on tuon tädin tulo aikas lailla varmaa, sillä jä tuol makuukammaris puuhailut tooooooooosiiiiiiiiiiiiiiiiiii vähiin. :'( :'( :'(

Mut nyt kaikille kuitenkin plussa-sädetyksiä lähetän, jos jollain vaik tärppi kävis.
+++++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Hups.........meinataan taas tipahdella !!! :wave: :wave: :wave:

Aurinko vihdoin suostuu paistaa pilvien takaa vähän enemmän...niin taitaa mammatkin olla pois koneelta ;) :D .....niin olen minäkin ollut päivän ulkona touhuumassa, mutta oli pakko tulla kurkkaan onko täällä kettään käynyt kuulumisia kertoilee...mutta kirjoitelkaahan taaaas !!! :wave:
-minäkin lähden takaisin pihalle,,,pitää ipanoille teltta pystyttää B) -onneksi haluavat "vielä" omalle pihalle, ettei pidemmälle :LOL: Äitylin kullanmurut... :hug: :D
 
mukavaa kun on saatu joukkoomme "uusi jäsen", jentsukkatervetuloa. :flower: :hug

:eek: Vaan täällä aivan äimän käkenä olen kummissani, kun täti "hyökkäs" kyllää aivan liian aikaisin. |O Olin nimitäin laskenut jotta loppuviikosta tai viikonlopulla vierailun täti aloittas. Siis joo ihan oikeasti sekos nyt kierto pahan päiväisesti. Kierto nimittäin ollut 28-32pv ja nyt vain 24pv. :kieh: :kieh: :( :(
Vaan hiukan kyl jo ennätin kummastella tuos yhtenä päivänä kun masua juili oudosti, mut jotenkin ajattelin jotta jotain muuta juilintaa oli tuo kuin tädin enteilyä. :ashamed: :whistle:
No, vaan ehkäpä luonto-äidillä nyt jokin tarkoitus tälle tilanteelle oli, kun nyt ollaan pikku-perheellä jälleen pari viikkoa ja tarkoitus on lähteä ensi viikolla sukulaisten luo tuonne pohjois-karjalaan. Sillä ukon yhdel sisaruksista on 50v. päivä ja mä jo tuskailin kun ehkä olis ollut just rätti-päivät reissun aikan meneillään. :headwall: :kieh:

Vaan nyt on lopetettava kun on kaupoille joudettava ennen ukon kotiin paluuta.

:wave: :wave: :wave:
 
Innostuinpa tässä vihdoin kirjoittelemaan, kun on aikaa. Kesä on mennyt huimaa vauhtia ja töitäkin on ollut kovasti paljon. Kesäloma alkoi vihdoin ja tunnollisena työntekijänä aloitinkin sen flunssalla ja kuumeella |O Kiva olla ihan kuutamolla ja pää räkää täynnä tällä helteellä. Multa jäi Tukholman risteilykin väliin tämän taudin takia. Mies on parhaillaan siellä reissussa appiukon kanssa. Hän siis toimii nyt mun sijaisena.

Olo on kyllä jo tänään sellainen, että ehkä tässä jäädään henkiin :snotty:

Muuten ei tänne mitään uutta kuulu vauvarintamalla. Ei siis yhtikäs mitään. Täti on jatkanut epätoivottuja vierailujaan säännöllisesti. Ystävät ja tuttavat ovat kyllä raskaana tai juuri saaneet vauvoja.

Toivotan kaikille teille palstailijoille mukavaa kesää ja lomaa ja myös näitä mahtavia säitä. Me lomailemme lähinnä kotomaassa ja myös mökkeilemme. Muutto kun vei isommat lomarahat =)
 
Mukavaisia kesäiltoja teille kaikille! Jussi meni meilläkin oikein rauhallisissa merkeissä ja taisi siinä mennä toista viikkoakin jo pitkälle ennen kuin toissailtana kotiin tultiin. Oon viettänyt sitten puolet tästä lomasta ja pari viikkoa on vielä jäljellä...sentään, vaikka niin nopeesti on aika mennytkin :) .

Tuosta risteilystä Tukholmaan...ollaan koko porukan voimin menossa nyt viikonloppuna...Mietin vaan, mitenkä mahtaa näitten typsyköitten kanssa mennä. Eka kerran ollaan kaikki menossa...onkos teillä kanssasisaret hyviä neuvoja tuonne laivareissulle näin pienten kanssa, 4 v. ja 1 v. (kohta kaksi)? Pitäiskö esim. varata pilttejä pienemmälle mukaan vai löytyneeköhän niitä laivalta? Rattaat vuokralle? Pienet neuvot ovat varmasti tarpeen... Kaikkea ei itse välttämättä osaa miettiä :D .

Vauvarintamalla ei uutta, täti pyrähtää visiitille ihan piakkoin, varmaan tieteski justiin tolla reissulla... :kieh: .

Niinpä niin, kaikille plussatuulet taas viskotaan =) .
 
..... :wave: Rouva Aniliini ja Hämy71 kiva kuulla teidän kuulumisia pitkästä aikaa. :D

Kuulehan Hämy ota vaan mukaan niitä pilttejä joku purkki varalta tai sitten voit ottaa niit Muksu-soseita (jos ne teillä kelpaa) niin ei tarvii lasipurkkeja (särkymis vaara) kannella. Tosin muistelen et niitä kyl laivalta löytyy, mut taisivat maksaa melkolailla :headwall: :eek: enemmän kuin kaupassa. Niin ja rattaitakin muistelen laivoilla olevan lainattavaksi, mut niitäkään ei välttämättä kaikille riitä, joten ota mukaan jos sulla on sellaset pieneentilaan menevät kevyet matkarattaat. (isot rattaat ovat hankalat kun ei meinaa mahtua laival hyttiin/hissiin, eikä käytäville saa jättää.
Kokemuksella nuo neuvot annan kun on aikanaan tullut kuljetuksi laivalla parinkk:n ikäisen vaavin kans, jolla ei ollut "omia eväitä" äidin tisusta saatavilla=pullo-ruokinnalla ja etelänreissukin tuli tehdyk niin et just oli esikoinen nimensä virallisesti saanut. :LOL: :D
Juu ja onhan sitä aikoinaan reissattu noiden kahden vanhimman kanssa niin laivoilla kuin etelässäkin jonkin verran ja aina on ollut sellainen hätävara sapuska-varasto mukana-aina on tarvetta niille ollut milloin minkäkin syyn takia. :whistle:

Mukavaa reissua Hämyn porukalle. :wave: :wave: :wave:

Ps. Hämy viel yks minkä muistin. Jos teillä "harrastetaan" mehujen juomista niin osta niit pilli- tai tiiviste-mehuja mukaan, niiden hinta laival moninkertainen kauppaan verrattuna. Niin kuin joka paikas muuallakin n. 1-2?/pillimehu :eek: ja kaupast saa n. 0,30?/prk.

(.) omaa. Täällä tätiä häätelen matkoihinsa jotta sais tuon perhanan rätin heittää nurkkaan ja toivottavasti siel sitten jonkin aikaa pysyiskin. :kieh: Ei meinaan ole tuo rätti mikään ihanuus näin helteisil kesäpäivil. :kieh: :kieh: :kieh: :eek: :whistle:
 
...............Minne on taas kaikki piiloutuneet????????????? :eek: :eek: :eek:

Eikös kukaan muu käy täällä kuin minä????????????? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :ashamed:

Kuulumisianne täältä käyn uteliaana kurkkimassa, mut ei kukaan niitä kerro. :(

Vaan eipä se täänekään mitään uutta kuulu vauvarintamalla. Ovista odotellaan saapuvaksi vajaan viikon päästä ja tietty just silloin taidetaan olla reissun päällä + majoitutaan sukulaisten "nurkissa". Niin et ei välttämättä samaa sänkyä päästä jakamaan. :kieh: :( :eek: :eek: :whistle:

No, toivossa on hyvä elää, totesi lapamato, kun ravintoa odotteli. :p

-touhis-
 
tsaukki moi tai hola.
Auringossa kylvetty ja rätti väsynyt. Muu maa mustikka...kallista se reissaaminen oli.
Täti ilmestyi sitten lopultakin juhannuksena, joten kp on huomenna 17. Yritystä edelleen oletettujen ovispäivien aikoina tuolla lomalla, sen minkä pystyi kun yksi tenava mukana ja tärppipäivinä yhteinen hotellihuone lisävuoteella.
Kiva että touhis ei ihan yksinään linjoilla joutunut roikkumaan, kun siellä auringossa lojuin :D

Jentsukka tervetuloa mukaan remmiin
+++++plussa säteitä teille
:heart: mimmimamma :heart:
 
Heippa pitkästä aikaa :) .

Pitänyt tässä hieman palstailutaukoa. Ja miehellä oli tuossa loma, niin ei ole tullut oltua niin paljon koneen äärellä.

Koitan nyt tässä päivitellä tietojani eli lukea mammojen kuulumisia. Että kesää ja lämmintä vain kaikille.


:wave: :wave:
 
Tervehdys täältäkin...välillä paistaa aurinko täydeltä taivaalta ja sitten taas sataa kaatamalla...tätähän tämä Suomen Suvi on ! B)

Meillä kanssa täti tuli ja meni....ja taas jatketaan....arkea ja odotusta ja laihdutusta :headwall: :saint: . -niin ettei tämä aika ihan jouten mene :D . Aurinkoisia päiviä kaikille ja PLUSSA säteitä kehiin tietysti !!!!!!!! :heart: :heart: :wave: :wave:
 
............vieroitusoireitaaaaaaaaaaaaaaa apuuuuuuuuuuuuaaaaaa. |O
Siis juu en ole "päässyt" koneelle puoleen viikkoon, kun oltiin sukuloimassa ja 50v synttäreitä juhlimassa (ukon veljen).
Vaan nyt ollaan taas kotoiduttu ja koneelle on melkein vapaa pääsy. :LOL: Mitä nyt nuo lapsoset vahtaa et äiti muistaa ainakin ruokaa laittaa ja pyykkiä pestä.

Vaan kyl hitusen nyt harmin puolella on aatokset täm vaavikuumeen puolesta, kun ei tuol reissun päällä oikeen kehdannut noit petivaatteit kovin möyhentää. Nimittäin oli sukulaisten luona yövyttävä ja pari yötä asuntovaunussa nukuttiin jopa eri pettojen alla ja viel oli samas vaunut yöpyjii muitakin. :( Niin et sinne se tis nyt tämän kierron täsmäpäivät hujahtaa ohi niin et viuhahti. Joten nyt vaan odotellaan täti vierailulle ja koitetaan ottaa tämä kierto "levonmielellä". Vaikka todellisuudessa on kyl tosi viiiiiiii......tuuuuu.........s-olo |O |O |O |O

Höööööööööö, mut nyt on mentävä untenmaille, jotta jaksaa huomen noit kotihommia puuhastella.

Plussat kuitenkin matkaan huitasen +++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
sunnuntaiaamuna , testasin kp 23 haamun. Ei oireita, mutta kuppikoko ääretön. Mietin hiljaa mielessäni että taasko tästä tulee aikainen km, niinkuin kaikki minun haamut/plussat menneenä vuotena. Pari päivää sitten tuli testiin pelkkä täplä yläkulmaan, mutta tänään se oli viiva. Ei niin selkeä, kuin sitä edellisen kierron haamu.

Hassua mutta tänään olen ollut jostain ihmeen syystä onnellinen, ja antanut onnellisuuden kiertää muillekin ihmisille. Ihanaa saada antaa hyvää mieltä ja yllätyksiä niille , joita vähiten sitä odottaa minulta. Ehkä tämä on se niin sanottu toivo. Toivossa on hyvä elää. Vielä kolme päivää ja joko toivonkipinä kuolee tai jatkaa eloaan. Olen jo valmis luovuttamaan tätä vauvakuummetta nuoremmille. Ikä rasittaa mieltä ja kehoa, mutta vielä hetken jaksan toivoa, ennen kuin hiljennyn hiljaiseen eloon, jos tämäkin toivonkipinä sammuu.

<Kaikille megahalit ja plussa tuuletuksia

:heart: mimmimamma :heart:
 
:hug: mimminamma :hug:
Voi että kun sinulle noit haamuja tuon tuosta näytellään ja sit heti kohta pois ne otetaan. :( Vaan ethän meit viel hylkää vaik jälleen taitaa kohdallasi luonto-äiti olla erimielinen.

Niin se on kuules täällä kin onnet, toivot, uskot ja muut jo nurkkiin monen monta kertaa tuupattu, vaan silti yritän viel heidät takaisin luokseni houkuttaa. Nytkin on meneillään sellaine "huti" kierto, kun ei puuhasteluja laisinkaan ollut täsmäpäivien aikoihin. Saatika et olis sitten muutoinkaan peitteet möyhentyneet. :kieh: :( joten melkolailla pettynyt on olo ja nyt vain odottelen jotta täti saapuu, niin ehkä viel päästäs touhuilemaan ja perheen kasvua odottelemaan.

Niin että älkäähän olko huolissanne jos hiukan harventunein välein teit moikkailemas käyn. Olen nimittäin nyt hiukan niin kuin taustailulinjalla. Vaik kuulumisianne kyllä kurkkimassa käyn. :p

-touhis- :wave:
 
hitaasti hyvää tulee touhis!!!

tänään alkoi kp 28 täsmälleen 19 minuuttia sitten. Viime AIKOINA KP OLLEET 25-27, muutamia 28 kp. Joten tätiä odotellaan tänään saapuvaksi.
Kiukkua olen purannut pihahommiin. Oksien sahauksen ja maalaamiseen. Olen vihainen, kun ei onnista niin ei onnista. Juna meni jo ja siitä myöhästyttiin pahan kerran. 39 vuotiaana homma olisi ollut paljon helpompaa mutta kun mies ei ollut valmis....huh huh.
nyt 5 vuotta yritetty ja joka kierrolla petytty. Siis minä.....

Mietin että olisiko helpompaa potkia tuo mies mualle ja todeta että rakastuin johonkin toiseen, kun ei musta enään ole uusio-äidiksi. Ehkä vielä kesän yli pidetään tuo kesäkissa, mutta kun ei tästä toivomisesta tule kun hulluksi.

Eiks mertsillä ole h-hetket käsillä ??? Mitenköhän viimeiset odotuksen metrit sujuvat?? Olisi kiva kuulla!

+++++++++++++++ kaikille jaossa. Koppi!!!

:heart: mimmimamma :heart:
 
Niih, huomenna alkaa taas työt ja lomapäivät tältä kesältä on ohitte, mälsää :/ .
Kuinkas touhiksen laita opiskeluiden suhteen, näin kun syksy tulla rymistelee kohti... ja mimmimammalle tsemppiä arkeen, jospa kuitenkin se toivo siellä vielä vähän jaksaisi kutitella :flower: . Sama koskenee kaikkia meitä haaveilijoita...

Meillä reissu meni loistavasti. Typsykät oli väsyneitä, mutta iloisia. Kotona tuotti tämä arkeen palautuminen hiukka ongelmia, mutta eiköhän se tuosta ala luontua jahka päiväkodit aukenee elokuussa. Peittoja on meillä kyllä peuhuuteltu taas otollisiin aikoihin. Toki tuo km vielä mietityttää, mutta tiedä häntä...nyt kp14 ja oviskivut tältä kuulta elettyä. Jatkossa nähdään mihin suuntaan lähtee. Nyt kaikille hyvät loppuillat, tämä äityli lähtee unten maille, että jaksaa herätä aamulla virkeänä :/ .

Plussatuulahdukset kuitenkin meille...sadekoon niitä taivaan täydeltä :wave: .
 
Juu, niin se vaan kesä menee vauhdilla eteen päin :whistle: ...ajatus, että saisi pitää masussa pienokaista koko pitkän syksyn ja talven ja synnyttää sitten keväällä uuden tulokkaan...-tuntuu ihanalta :heart: !!! Mutta haaveita se on täälläkin....nyt on kp 22 eli viikko pitäisi vielä täälläkin jännitellä. Meillä on uutta täällä kotona, että ukko-kulta on alkanut selvemmin kuumeillla vauvaa. Olemme olleet jo pari vuotta TJOT linjalla, eikä asiasta ole sen kummemmin puhuttu...mutta nyt on alkanut isännältäkin puoliksi vahingossa lipsahdella ääneen nämä vaavi-toiveet. Ja arvaten varmaankin, kyllä nuo puheet minunkin sydäntä kirpaisee...mutta se on tuolla korkeamman taholla se asia, suodaanko sitä "uutta-ihmettä" meille...

Mutta ++++++++++-tuulia täältäkin päin kaikille :wave: :wave: :wave:
 
:wave: Heippa taas pitkästä aikaa. Koko kesä tullut jotenkin vältettyä liikaa haaveilemasta ja käymästä täällä haaveilemassa. Tai sitten tuota kesäpuuhaa ollut just sopivasti. Pitää ottaa jonkinlainen loppukiri tässä haaveilussa ja sen eteenpäinviemisessä.

Miehellä oli nuo työkuviotkin tuossa pitkän aikaa sekaisin tai kun meni toiseen firmaan. Että nuo heräämiset aikaistuivat ja päivät pitenivät. Ja kesäloma sitten lyheni, kun otti loput rahana, ja irtisanominen kävi hyvin sen kesäloman aikana. Että näytti huonolta ettei noita simppoja saadakaan tutkittua, jos herra huitelee päivittäin tuolla satojen kilometrien päässä.

Mutta kävi hyvä tuuri. Eli maanantait tulee olemaan vapaapäiviä. Eli ti-pe on tehokasta työaikaa. Jahka tuossa lasten koulut saadaan alulle, ja sitä rataa niin pitää nuo simpat kiikuttaa tuonne tutkittavaksi. Autokin saatiin alkukesästä ostettua, vaikka muuten pärjätty ilmankin. Mutta miehen työpiste siirtyi sen verran kauas, ja onhan tuosta autosta sitten montakin hyötyä.

Mutta nyt alan lukemaan noita kirjoituksia, että tiedän vähän että mitäs täällä on tapahtunut.

Kierrospäivät taas ihan lahjakkaasti hukassa, ja olen unohtanut ne laskemiset ihan täysin. Että kesä menty tuolla tjot-linjalla. Nyt taas kroppa lähettelee ihme signaaleja. Lämpöä miltei 37-astetta. Ja jalat on niin turvonneet. Ja niskatkin ihme jumissa ja outoja kramppeja. Mutta ennenkin haksahtanut näihin oireisiin, ja rättipäiviksi ne sitten on kuitenkin muuttuneet.

Mutta plussia puhaltelen.

:whistle: +++++++++


B) :wave:
 
Sanokaa nyt, onko normaalia, että raskausoireet alkaa miltei samantien? Mä oon ihan rikki, kun ajattelen, että nää oireet johtaa taas siihen keskemenoon, niinku silloin toukokuussakin, kun oli samanlaiset oireet (tosin paljon vahvemmat) ja nekin alkoi miltei heti... :( . Pupuiltiin tasan tarkkaan oviksen aikoihin eli viime lauantaina, nyt raskausoireet taas selvästi tulleet esiin...ja nyt on sentään vasta 4. päivä siitä pupuilusta... Itku meinaa tulla, kun niin pelottaa...

Plussatuulet puhaltelen teille ja toivon totisesti, ettei km ole taas tulossa...
 
Sorge tuo parin päivän takainen purkaus, oli heikko hetki :ashamed: . Otin itseäni niskasta kiinni ja alkanut ajatella, että menköön kesken jos on mennäkseen. Oireet edelleen jatkuu, voimistuneet ja nyt vasta kp18(tai 19)/28-29. Joten unohdan asian ja annan ajan kulua.

Töitä takana viikko, ja rättiväsynyt oot tän stressin myötä. Huomenna onneksi vapaa...sunnuntai taas töitä (pakko oli tehdä, kun ei muitakaan tekijöitä ollut). Lyhyt viikonloppu, mut ei se mitään. K

Blussatuulet tässä +++++++++++++++ :D .
 
Heips tännekin! Lomalla oltiin ja mökillä ei nettiä, joten hiljaisuus täältä siksi! Kp 14/28-40 menoillaan ja olo oli senkin puoleen kiukkunen, mutta minkäs teet. Yhden plussa uutisen sain kesällä, ihanaa... mutta :'( ei meille!! :kieh:

Hämy71 paljon tsemppiä!! :hug: Tiedän minäkin tuon tunteen ja ne tuntemukset... pidän sinulle kaikki varpaat pystyssä!! :hug: :hug:

Vähän lueskelin juttujanne ja nyt pää tyhjä, en jaksa kelata... :ashamed: :wave: Teille kaikille terkkuja ja tsemppiä uusiin yrityksiin! Ei se näköjään auta edes, vaikka kuinka runsaasti ja tärppipäivinä yrittäisi! Kun siihen tarvisi vain yhden onnistuneen kerran! :'( :p ;) :wave:
 
Vaikka ikää onkin jo tuo 42 vuotta, yli 40 vuotiaiden ryhmässä vain niin hiljaista :| . Voisitteko laittaa ikiänne ja monesko lapsi ja pitkäänkin jo kuumeilleet. Meillä kierukka pois 25.7.-07.nyt odotellaan =) . Kiitos jos vastailette, myös yksityisviestejä luen mieluusti ja vastailen myös =) , Heippa :wave:
 
Tervetuloa mukaan pikkumyy42. Minulla on ikää 36 v, kolmas toiveissa. Varsinaista kuumeilua ei ole ollut. Salaa aina vaan miettii, että josko nyt ois tärpännyt. Nyt on jännäysviikko, kuten tuossa edellä kerroinkin. Ehkäisyä ei ole käytetty muuta kuin keskeytystä. Nuorempi täyttää nyt kohta 2 v. Elikkä tervestätuloa vaan mukaan =) .
 

Yhteistyössä