Meidän pieni enkelimme 15.8.2007

Enkelipoika...
Se oli huutava hiljaisuus, kun pieni enkelimme syntyi.
Jäljelle jäi suru, ikävä ja kaipaus... Tyhjä syli.

15.8 syntyi pieni, niin täydellisen näköinen poika... Voiko täydellisempää ollakkaan.
Saimme olla pienen kanssa pitkään. Suukottaa, pitää sylissä, silittää ja kertoa kuinka häntä odotimme, kuinka toivottu hän oli ja kuinka kamalan paljon häntä rakastamme...

Tänään haimme enkelillemme arkun, haimme itse hänet sairaalan kappelilta ja toimme tuonne kotikuntamme ruumishuoneelle.
25.8 pieni enkelimme siunataan haudan lepoon...

Pienestä otettiin useita kuvia muistoksi...

Elämän on pakko jatkua... Itkettää, kurkkua kuristää sydän huutaa tuskaa, ikävää... Miksi oi miksi, miksi näin kävi.

Itse olisin halunnut pienen tänään sairaalalla arkkuun laittaa, minun ei annettu sitä tehdä... Ilmeisesti niin pahan näköinen, kun tehty kaikki tutkimuksia meidän pienelle jolla koitetaan selvittää miksi näin kävi.
 
Lämmin hali :hug: ja osanotto mittaamattoman suuressa surussanne. Saanko kysyä millä viikolla pienokainen menehtyi ?
Meidän täydellinen tytär menehtyi lähes kaksi vuotta sitten rv 38. Ikävä on aivan valtava, varsinkin kun näkee samanikäisiä tyttöjä. :'(
Oikein paljon voimia tulevaan, niitä tarvitsette paljon. :hug:

Voit laittaa y-viestiä, mikäli haluat kirjoittaa.
 
Vain hetken sinut tuntea vatsassani sain,
en enempää, sen hetken vain.
Täällä äidillä ja isällä sinua kova ikävä on,
meidän surumme rauhaton, lohduton.
Mutta luona Jumalan, taivaassa siellä,
saat katsella äitiä ja isää elämän tiellä.
Sinut vielä syliini sulkea saan,
ja siinä pitää ainiaan.
Siis odota rakkahin äitiä, isää siellä,
me kohtaamme vielä taivahan tiellä.

Valtavan suureen suruunne osaaottaen, Ahtojäärä.
:'( :'( :'( :'( :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Katsoin usein teidän pienen enkelipojan kuvaa, ihanan pienet jalat... Voin kuvittella teidän suurta suruanne sydäntäni särkee... voi kun osaisin jotain kaunista sanoa mutta sanat jää kurkkuuni. Voimia teillä! Pieni enkelinne on hyvissä käsissä ja katsoo teitä pilvien päältä! :hug: :'(
 
Tänään tuli patologin lausunto ja siinä luki, että kyseessä TYTTÖlapsen sikiö...
Siis mitä, poikahan se. Minusta sillä oli selvä pippeli.
Isikin sen näki, äitini ja kätilökin sanoi, että poika.
Myös kotiimme tulleessa hautauslupa lapussa luki poika...
Mutta reilun kolmen viikon päästä enkelimme syntymästä meille tuleekin lappu, jossa lukee tyttö.
Missä on virhe? Ollaanko me katsottu sukupuoli väärin...
Vai onko patologilla sattunut sanelussa virhe tai ajatuskatko?!?

Pieni enkelimme on haudattu... Hautajaisissa puhuttiin Eetusta.
Hautaristissä lukee Eetu...
Kokoajan olemme puhuneet pienestä enkelipojasta.

Nyt on pää sekaisin...
Jossain päin on kuitenkin kai sairaalalla tehty virhe. Ei kai kätilö tai ainakaan lääkäri laittaa varmana tietona poikaa paperiin (hautauslupa lappu), jos ei ole varma?!?

Huomenna ollaan yhteydessä sairaallalle ja selvitetään asiaa.

Hautakivi on tilattu niin, että siihen tulisi teksti Eetu ****nen...
Sen nimen kyllä ehtii ja voi vielä muuttaa, koska kiveä ei ole vielä tehty.
Mutta siis... SEKOAA...

Suruahan tämä ei mitenkään muuta, vaikka pieni olisikin tyttö... Selviäisi, että enkelimme onkin pieni tyttö.
Mutta kyllä tämä jollain tapaa kuitenkin uutta käsittelyä vaatii, jos näin on...
En mä tiiä mitä ajatella edes nyt.

Huomenna toivottavasti saadaan 100% varmuus sukupuolesta.
 
:ashamed: Olen kovin pahoillani menetyksestänne.
Itse olen kolmen lapsen äiti, kuopukseni on enkelipoika, hän syntyi raskausviikolla 36. Hän vain nukahti ikiuneen sydämmeni alle, mitään syytä siihen ei löydetty. Silloin kun syytä ei löydy, puhutaan kohdun sisäisestä kätkyt kuolemasta.
Meitä KOHTUKUOLEMAäitejä on vuodessa noin 200, jos mukaan otetaan myös synnytyksessä kuolleet ja ensimmäisen elinviikon aikana menehtyneet niin luku on jo heti 400-600.
Kohtukuolemaksi lasketaan yli 22 viikkoiset vauvat tai jos painavat yli 500g. Tuon alle puhutaan juridisestikin keskenmenoista.
Millä viikolla pikkuisesi syntyi? Meillä kohtukuolemaäideillä on suljettu yhteisö johon pääsee mukaan hakemalla jäsenyyttä, mutta silloin vauvan on täytynyt olla tuo yli 22 viikkoa.
Jaksamista sinulle.
 
Rv 19+3 syntyi meidän enkeli. Eli keskenmenoksihan se lasketaan.
Me kuitenkin itse ajattelemme toisin... Lapsi hän meille oli jo, nyt pieni enkeli...
Ja kyllä minä hänet synnytin.

Tänään soitettiin patologille. Kromosomeja ei voitu tutkia... Sukupuoli on siis patologiltakin SILMÄMÄÄRÄINEN.
Eipä patologi maininnut mitään että olisi nähnyt kohdun ja munasarjat vaan siihen käsitykseen jäimme, että ulkoisesti hän on todennut, että enkelimme olisi tyttö.
Ulkoisesti minä, mies, äitini ja kätilö katsottiin, että enkelimme olisi ollut poika...

Tää pistää pää niin sekaisin, että ei tosi.
Vaikka tosiasia on, että sukupuolella ei ole merkitystä.

Mutta nyt kuitenkin sen verran on... Musta olisi oikeasti tärkeää tietää 100% varmasti onko enkelimme tyttö vai poika?

Uskommeko omia silmiämme vai uskommeko patologia...

Me siis hautasimme enkelimme. Hautakivi on tilattu. Tekstin siihen voi muuttaa? Muutammeko siihen tytön nimen vai...
 
:'( ja :hug: . Olette ajatuksissani. Itselläni rv 20+1 ja koko odotuksen ajan on ollut pelko mukana, ja on varmasti jatkossakin. Minulla sirki istukan ennenaikaiseen iroamiseen, ja seurauksenhan sitten tietää jos näin käy. Mutta mitään asialle ei voi tehdä, on vain elettävä tämän pelon kanssa koko odotuksen ajan.
 

Yhteistyössä