Hakutulokset

  1. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Ajattelin taas kirjoitella pitkästä aikaa kuulumisia... Täällä aika uskomattomat fiilikset! Eilen tein testin ja selvät kaksi viivaa ilmestyi ruutuun. Jotenkin en voi uskoa todeksi, kun esikkoa yritettiin niin kauan ja nyt tärppäs jo toisella kierrolla! Paljon onnea muillekin...
  2. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Äippä2006 Meillä esikkoa yritettiin n.8 kk. Toivottavasti tää toinen tärppäis meillä kaikilla helpommin!
  3. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Kuten torstaina kirjoitin, niin täti tuli sitten tänne. Eli nyt kp. 6/30-35 yk.2. Jotenkin on vaan niin masentava fiilis, ettei huvita aatella koko "vauvaprojektia" ollenkaan, kun taas se tärppi taitaa olla yhtä kiven alla kuin silloin esikon aikana.
  4. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Kyl ottaa nyt päähän!!! :headwall: Täti kurvas sitten tänne eilen eli nyt kp 2/30-35 yk. 2. Pitää vissiin asennoitua silleen ettei tää pikkukakkonenkaan yhtään helpommin tärppää kuin toi esikoinenkaan (tärppi tuli yk. 8). Tän kierron kyl yritän ottaa rennosti, etten ajattele koko vauvaprojektia...
  5. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Juulle paljon Onnea!!! :flower: Lyhyesti esikoisen syntymä: Elikkä synnytys keski n. 17 tuntia. Sain spinaalipuudutuksen kaksi tuntia ennen poitsun syntymistä. Ponnistusvaihe kesti 16 min. Mulle jäi tosi hyvä mieli synnytyksestä. Oli helpompaa kuin mitä olin kuvitellut. Kai olin kuullut...
  6. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Omia kokemuksia greippimehusta. Meillä esikkoa yritettäessä yk. 8 join valion greippimehua koko kierron ajan ja silloin viimein tärppäs. En tiedä oliko sattumaa vai auttoiko greippimehu tosiaan?!
  7. J

    Pikkukakkosta toivovat

    Meille olisi kans toinen lapsi tervetullut! Esikoinen syntyi joulukuussa 2004. Kovasti on jo mielestään iso poika ja nyt olisi ihana saada pieni nyytti :heart: joukon jatkoksi. kp 11/30-35 ja yk.1

Yhteistyössä