Pikkukakkosta toivovat

:wave:
Hei! Mahtuuko mukaan?
Pikku-kakkonen on toiveissa meilläkin. Esikoinen on syntynyt 01/07 ja nyt innostuttiin tekemään toista. Ensimmäinen yrityskierto on takana. Tosin nämä on nyt toiset menkat imetyksen jälkeen ja kierronpituuskin oli vielä aikaisempaa reilusti pitempi. Tänään siis on kp 2/28-34(?) ja yk 2 edessä. Kevät vauvaa vähän toivoin mutta samapa se on milloin syntyy kunhan syntyy :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä2006:
Iintiltu
Jonsku79
Höpöli
niko06
Venla-05
Hilbert

Onko heitä näkynyt, listan mukaan kierto tosi pitkällä menossa. eli ovatko he poistuneet täältä?
Täällä ollaan.. olen vain taustaillut... täti on edelleen hukassa ja 3 vai 4 negaa takana. Tässä sitä vain ihmetellään...
 
Tervetuloa miiskamuuska mukaan ja plussa onnea sinullekin! :flower: :wave:
Minä mamma lopetin imetyksen reilut 1v2kk sitten ja puoli vuotta meni, jotta hormoonit alkoivat tasoittumaan. Toisilla nappaa piankin ja toiset sitten kauemmin odottelee. Tsemppiä! =)

caffee81 ja tapsu85 Peukut teille pystyssä!!! :wave: Kyllä ne plussat sieltä vielä napsahtaa!! :flower: :flower: =)

eräs äiti 79 Kiva kuulla, jotta muillakin greippimehu aiheuttaa kutinaa tms. Sokeritasapaino on tärkeä juttu raskautuessa, jos se ei ole kohdallaan voi haitata raskautumista. Itse olen siitä selkeä esimerkki... :headwall: Kun sain aikanaan sokerit jotenkin kuriin, niin napsahti plussa, joka nyt tyytyväisenä tuolla tuhisee päiväunillaan! :heart: =)

Mahtava päivä ollut tänään! Mukava ulkoilla ja ajatuskin kirkastuu!! B) :wave:
 
heipsan ja hauskaa alkanutta viikkoa!!!!

Uusille tervetuloa :flower: ihanaa ku saadaan uusia tilalle ku plussanneet kummiski siirtyy uusille pinoille.

ja Weiss hirmuisesti onnea masu asukista :heart: :flower:

caffee81 no kyllähän se nyt vahvasti siltä kuulostaa,et täti on onnellisesti hylänny sut piiiiiitkäksi aikaa..hyvä niin!!!! :D
Tapsu85 sulle mysö sitten varovaiset onnittelut...toivottavasti se plussa sieltä pompahtaa!! :heart:

tuun kirjottaan myöhemmin lisää...
 
No johan nyt on oltu ahkerasti peittojen alla :LOL:
Eli Mintukas sulle mysö isot onnittelut plussasta ihana juttu :flower: :heart:

Mun kuume se vaan kasvaa ku täälä lukee noita plussa uutisia...ja omaa ).( sen verran,et rupesin miettiin olisko ovis ollu viime vkon loppu puolella...oli halut sen verran korkeella... :whistle: no jos oli niin ainaki oltiin sitte enemmän ku asialla!!! :LOL:
mä täälä jo etukäteen murehdin,et jos täs nyt joskus synnyttämään toistamiseen pääsee niin kukahan tota meidän esikkoa sen aikaa kattelee ku isännystä sairaalas tarvitaan...nooo...jospa jättäis murehtimisen vielä tulevaisuuteen..kaikkea vaan tulee mieleen!!taitaa olla liikaa vapaa-aikaa :D

Nyt Kaikille joilla ajankohtaista plussa tuulia,oikee puhuria täältä puhaltelen :whistle: ja muille kärsivällisyyttä!!! :hug:
 
Kuten torstaina kirjoitin, niin täti tuli sitten tänne. Eli nyt kp. 6/30-35 yk.2. Jotenkin on vaan niin masentava fiilis, ettei huvita aatella koko "vauvaprojektia" ollenkaan, kun taas se tärppi taitaa olla yhtä kiven alla kuin silloin esikon aikana.
 
En oo lukenu aikasempia tekstejä, vasta perjantaina aloin seuraan ku tultii kotia.Ja kukaan ei ollu päivittäny sun osalta sitä. Mut nyt asia kunnossa.
Kyllä se aina harmittaa ku menkat alkaa :( :hug:

Saako udella kauan meni esikon kans?
Meillä n.9kk. Saa nähdä joudutaanko taas "odottamaan" nii kauan.
 
Oon käyny lueskelemassa kirjotuksia päivittäin, mutta en oo kirjotellu. Nyt akaa masennus voittaa tädistä(vaikka lähti se jo aikapäivää sitten.. :saint: ) Ja alkaa taas ovikset lähennellä.. ;) ;) Yritin tuossa isännälle puhua( katkeruuden pauloissa :snotty: ) että josko vaan 1 lapsi meillä, mutta ei ollu kauheen innoissaan. Alko perkules uhkeileen että kaksikin tuon esikon lisäks :D :D
Plussa tuulia kaikille :whistle: ja :flower: :heart: plussanneille!!

Ja Jonsku 79; musta tuntuu kanssa että ei tää sen helpommin tuu kun esikko, vaikka kaikki sanoo että saattaa tulla helpostikki, ärsyttää vaan tommoset!!
:kieh: :kieh: Meilläkin kesti sen 8 kk:tta..
 
Paaaljon onnea Mintukas :flower: !

Esikko tärppäsi ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Ekassa lääkärintarkastuksessa lääkäri sanoi, että "Tää on varmaan tuulimuna, kun tuli heti pillereiden jälkeen".... ennempi sanoisin, että tuulispää... Oltiin kyllä siis onnekkaita. Vaikkakin myös nuoria ja muutenkin kaikki hyvän tärppäämisen edellytykset oli kohillaan...

Täällä odottelen (lue: en odota) tätiä kylään eli tähtilipun raitaa alkkareihin, toistaseks ei ole näkynyt, vaan eihän se vielä sano mitään. Nyt kuitenkin kp 30/21-28 tai sitten 1/21-29 tai jotain ihan muuta.

 
tänään tuli ne varmistustestit, ja samanlaisen tuloksen sain ku viimeksikin, mikä on ihan ok, kun testit ei ole ihan yhtä herkkiä, kun se, millä viimeksi sain viivan. Nyt oli 25, ja viimeksi 10. Sen lisäksi mun maha on niin turvoksissa, että mieluummin pukeudun äitiyshousuihin :) ja pahoinvointia on ihan kivasti, niin kyllä se plussa taitaa olla. Häiritsee vaan, kun ei näe sitä "kunnon" viivaa. Esikoiselta näkyi kunnon viiva apteekin testissä vasta kun mankat oli 1,5 kk myöhässä ja sekin viiva oli aika haalea...
 
Tänään kp 33/28 ja aamupissasta tuli taas nega :'( Kai se täti on vaan sit myöhässä, kun mun kierto on ollu säännöllisesti tuon 28 päivää ja tää oli jo toinen nega, jonka testasin...Perkule kun harmittaa...
 
Caffee81 voih... :hug: mä kumminki elättelen toiveita josko sieltä tulis sellanen myöhänen plussa...oireet sulla kumminki aikasta selvät...

meillä rupes satamaan vettä...ei kiva :headwall: .ja muutenki tuntuu et päivät matelee,isännyksellä iltavuoro...onneksi tänään tulee kaveri kylään niin on ees juttukaveria... :D
kävin nyt sitte eilen ostamas sitä foolihappoa...eipähän se pahaksikaan oo...tosin isännys sanoi ettei päästä mua enää kauppaan ollenkaa yksin ku aina tuon jotain rohtoja :LOL:

Toivottavasti saadaan lisää plussa uutisia!!! :heart:
päivän jatkoja!!! :)
 
Meillä kanssa esikoista "yritettiin" n. 8 kk. Toivottavasti nyt natsais vähän nopsempaa. Tarvii varmaan taas perjantaina testailla, kun ollaan menossa bilettään lauantaina, niin on ainakin sitten taas varmuus asiasta. Tuleekohan jo 4. vai 5. nega...? Mulla sitten ens maanantaina on 4 viikkoa myöhässä (ellei siis täti vihdoista ja viimein löydä paikalle)... Kuinkahan pitkän kierron pitää olla, ennenkuin vois mennä gynelle?
 
Hilbert kyllä mä varmaan jo soittaisin...oon kyllä muutenki niin hätänen,mut en kyllä kovin montaa noin pitkää kiertoa kattelisi...vähemmästäki ottaa päähän! :LOL:

No toivotaan ettei nyt hirveen kauaa tosiaan tartte niitä plussa uutisia ootella...johan siinä uskoki pääsee loppumaan! :D :hug: teille kaikille,jotka sitä kaipaatte!

Vitsi ku tietäis millasta kiertoa nyt rupeaa tulemaan...viimeksi oli luomu kierto tommosta 30 pvää...toivossa elän et nyt sama!sen mukaan jos laskeskelee,niin ens ti/ke vois olla tädin paikka...siis JOS tulee!!!mä täälä jo jännittelen...Kylläpäs näitä pisteitä nyt pukkaa... :LOL:

hyvät yöt teille!!! :)
 
Mae
Huomenta!
Eilen sitten kävin gynellä ronkittavana ja sen vaihtoehdot oli mulle e-pillerit?!?!? Joo, ihan oikeesti. Sit vaan totesin, että kun EN halua ehkäsyä. No, nyt sitten kokeillaan keltarauhashormoni kuureja. Katselin vaan niitä haittavaikutuksia, kauankohan uskallan noita syödä. Tässä niitä hieman:
- verenvuoto emättimestä tai tiputteluvuoto (vähäinen emätinverenvuoto) normaalien kuukautisten välillä (pääasiassa kahden ensimmäisen hoitokuukauden aikana) TÄMÄ OLI YKSI SYY MIKSI MENIN LÄÄKÄRIIN
- sukupuolisen halukkuuden lisääntyminen tai vähentyminen TOIVOTTAVASTI EI AINAKAAN VÄHENE, EI TÄSTÄ OIKEEN VOI VÄHENTYÄ ENÄÄ
- pahoinvointi tai muut ruoansulatuskanavan häiriöt NO SEPÄS ON TOSI KIVA JUTTU
- painonnousu ERITTÄIN KIVA NÄIN LAIHDUTTAJALLE
Toisinaan voi esiintyä muitakin haittavaikutuksia:
- (migreeni)päänsäryt ON IHAN TARPEEKSI ENNESTÄÄNKIN
- huimaus
- hermostuneisuus LÖYTYY JO MUUTENKIN
- masentunut mieliala TÄTÄKIN ON
- hikoilun lisääntyminen
- akne OLEN E-PILLEREIDEN LOPETTAMISEN JÄLKEEN NÄYTTÄNYT ENEMMÄN TEINILTÄ KUIN PIENEN LAPSEN ÄIDILTÄ :(
- vartalon tai kasvojen ihokarvojen kasvun kiihtyminen, JIPPII :l
- ruskeat läiskät paljailla ihoalueilla (maksaläiskät)
- ihottuma, kutina
- keltatauti (silmänvalkuaisten tai ihon keltaisuus)
- epäsäännölliset kuukautiset tai kuukautisten poisjääminen NÄIDEN TAKIA MÄ MENIN SINNE LÄÄKÄRIIN
- kipu rinnoissa
- nesteen kertyminen kudoksiin, mihin liittyy tavallisesti nilkkojen tai jalkaterien turvotus VOI EI!!!!!!!!!!!!

Että tällaista, eilen nyt niitä sitten aloin popsimaan ja katsotaan mitä tapahtuu :xmas:
 
Huomenta!!!

Mae...uuh...kuulostipa kamalalta noi haittavaikutukset...mut toisaalta jos aatellaan positiivisesti niin kaikis lääkkeishän on lueteltu noita haittavaikutuksia,ei silti meinaa et niit ä kaikille tulis ja vaikka tulis niin erittäin harvoin niitä KAIKKIA tulee...toivotaan siis ettei tulisi mitään! :D ja innolla kyllä ootan et mitäs nyt sitten tapahtuupi ;)

Omaa ).( ei mitään...kyllä tää on nyt ihan tylsä vaihe :LOL: Tosin eilen juili vattaa silleen tätimäisesti ja olinki jo aika varma et täti kurvaa paikalle,mut ei.Tosin aikasta lyhyt olis kierto ollu jos nyt olis tullu!muistelin vaan et ekan raskauden aikana juili vattaa koko alku ajan,mut uskon et mieli se taas tekee tepposia...
Vitsi pitäis ikkunoita ruveta pesemään...niitä on ihan liikaa |O mut pakko kai tuo on alotella..pääsee joskus loppuunki!

Hauskat keskiviikko päivän jatkot!!!! :hug:
 
mae kuulostaa oikein kivoilta nuo haitat :hug:

kiireellä olen lukenut kuulumiset ja omani ovat että kp 7 täällä tänään.. menkat alkoi lomamatkalla 6 päivää ennen aikojaan.. :( mutta nyt sitten vissiin lähti yk 6 tai 7.. en ny ihan muista.. mä meen ny kirjastoon ja kirjottelen myöjemmin.
 
mae no, eipä kyl toi haittavaikutukset lista ollu kovinkaan kivaa luettavaa...Toivotaan, että säästyt noilta kammotuksilta...

Mä täällä edelleen odotan tätiä, kun kerta se eilinenkin testi näytti negaa. Kp 34/28 jo eikä mitään...Odotan tätiä su asti ja sit ma aamuna testaan ja jos taas tulee nega niin sit soitan terkkarille.
 
Mae
Heippa!
olisihan se kiva säästyä haittavaikutuksilta, mutta minä kun olen kyseessä saan noista lähes kaikki ja vähän päälle :kieh:
Mutta jos se helpottaa raskautumista ja muutenkin elämää, niin ehkä mä kestän. Ellei musta sitten tule super-lihavaa, karvaista hemokimppua, niin kuin mies eilen ajatteli, kun kuuli haittavaikutuksista. :LOL:
 

Yhteistyössä