Pikkukakkosta toivovat

KESKIVIIKKO 5.9



Joshua.....poika09/06..............kp15/??....yk1
Tapsu85.....poika07/06............kp31/30....yk2
Mammukka75.....poika 03........kp28/28....yk2
Mae.....poika 08/05.................kp 9/35....yk4
Caffee81.....tyttö 10/05...........kp 27/28....yk7
hannamamma.....tyttö 06/05...kp 23/31-35.....yk.5
Mintukas.....tyttö 10/05...........kp 23/23-28.....yk.9
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.......Kp 24/21-28.....yk.3
weiss.....08/01.........................kp 29/27-30.....yk.3
sinuhe.....poika 05/06..............kp 9/26-27.....yk.3
Jonsku79.....Poika 12/04..........kp 33/30-35.....yk.1
fosfori.....Poika 04/05...............kp 5/29-35.....yk.4
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 31/30-35.....yk.1
katbe.....12/05.........................kp 13/30.....yk.3
buffo.....tyttö 06/06.................kp 8/30.....yk 10
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 43/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 44/27.....yk.6
Venla-05.....01/05...................kp 45/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 45/??.....yk.1
sakkomo.....03/05...................kp 8/35.....yk.9
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 48/??.....Yk.1
Aamu81 tyttö 02/07................kp 14/32-39.....yk.4
mantana.....tyttö 11/04...........kp 19/28-40.....yk.14
Nasuliini-84.....poika 01/07.......kp 17/?........yk.1


Äippä0806
HooÄs
Niagra
Muumimamma75.....
Janis.....
Ninnurainen


Plussanneet: :flower: ONNEA :flower:

Juu
Hoona82
Poika04
Sonja R
 
sinne mulle että kp 4 ja yk:t pysyy viä 4:ssä. Olin laskenu väärin..Eli siis täti tuli la |O |O |O Ketuttaa vieläkin niin että!! Ei siitä sen enempää..tuntuu taas että lopetan koko touhun :/
:kieh: :kieh:
 
huomenia!!!
Elikkäs ensi alkuun Sonja R ja Poika04 hurjasti onnea!!! :heart: ihanaa ku saadaan tännekki lisää noita plussa uutisia!! :D
Joshua,älä nyt päätäs hajota :LOL: kyllä tämä tästä :hug:
Äippä0806 tervetuloa,mahtuupi joukkoon!!

Tota listaa ku päivittelin,niin ihan hirveesti porukkaa joista ei oo kuulunu aikoihin mitään...huomaa ku kp on jo niiiiin pitkällä!!Olis kiva kuulla teistäkin :)
ja monella on jo taas jännät päivät.
omaa ).( sen verran,et täs kierros tuskin on plussa mahiksia,jos ei pyhästä hengestä sit lähe matkaan :LOL: ollu aikasta kiireistä aikaa,meni oviski vähä niinku ohi... :whistle: mut onneksi tää on vasta eka luomukierto ja eikö sitä sanota et olis hyvä olla yks kierto pillerien jälkeen niin saa sit lasketun ajanki helpommin laskettua!!eli täshän edetään aivan kirjojen mukaan :LOL:

nii ja fosfori ei mitään touhun lopettelua ku positiivisin ajatuksin seuraavaa ovista pongaileen... :hug: helpommin sanottu ku tehty... :/

niin ihana ilma et taidan lähtee kävelylle B)

jaksut tasaisesti kaikille :heart:
 
Joo, ei kauheasti oo tullut tähän pinoon kirjoteltua, kun juuri kävelemään oppinut esikoinen pitää kiirettä ja oon tonne piinaviikkopinoon enempi laittanu kuulumisia. Tänään pitäis menkat alkaa, mut ei oo sit mitään menkkakivun tapastakaan. Normaalisti se alkaa viikko ennen menkkoja!!! Pari päivää juili joskus viikko sit, mut loppu kun seinään. Mulla on aivan kaikki raskausoireet tässä ollut, tänään tein testin, joka näytti negaa. Toivoa kuitenkin on... En edes ole ihan varma tuosta kierron pituudesta, kun vasta toinen yk lopuillaan.

Hirveästi onnea kaikille plussanneille! Toivottavasti mahdollisimman moni seuraa perässä!

Nyt pitää mennä laittamaan poitsu nukkumaan
 
on kyllä vielä jotenkin niin epäuskonen olo..ei oo ihan viä sisäistäny et oon nyt ihan oikeesti raskaana!
mäkin varasin yksityiselle ultran.loppukuuhun asti täytys malttaa odotella...
sitten pääsee näkemään että sielä on varmasti joku =) ja sen jälkeen pääsee sit kunnolla iloitseen asiasta,jos kaikki on hyvin!
 
kuulumisia täältäkin päin :D Elikkä tämä kierto on menny hujahtanut nopealla vauhdilla enkä ole niin kamalasti vauvajuttua ees miettiny, kun on ollu muuta ajateltavaa. Kuitenkin nyt kun kp melkein vetelee vimosiaan niin eikös niitä "oireita" taas rupea löytymään eli etovaa oloa on ollu, lilmaklönttejä vessassa käydessä ja ihmeellin vatsakipu ma, joka meni ohi kun söin. Tuo mahakipu oli mulla riesana 3 ekana kuukautena pillereiden jätön jälkeen eli se tuli aina päivää ennen tätiä, mut nyt ei ainakaan ti tätiä näkyny. Perjantai aamulla se täti on yleensä aina ängännyt itsensä kylään, jospa se ei nyt tulis...

Kovasti onnea plussan napanneille :heart: Minäkin tahtoisin niin kovasti jo tuota masua kasvattelemaan...
 
KESKIVIIKKO 5.9

fosfori.....Poika 04/05...............kp 5/29-35.....yk.4
sakkomo.....03/05...................kp 8/35.....yk.9
buffo.....tyttö 06/06.................kp 8/30.....yk 10
sinuhe.....poika 05/06..............kp 9/26-27.....yk.3
Mae.....poika 08/05.................kp 9/35....yk4
katbe.....12/05.........................kp 13/30.....yk.3
Aamu81 tyttö 02/07................kp 14/32-39.....yk.4
Joshua.....poika09/06..............kp15/??....yk1
Äippä2006.....Poika 08/06.......Kp 17/32.....Yk.2
Nasuliini-84.....poika 01/07.......kp 17/?........yk.1
mantana.....tyttö 11/04...........kp 19/28-40.....yk.14
hannamamma.....tyttö 06/05...kp 23/31-35.....yk.5
Mintukas.....tyttö 10/05...........kp 23/23-28.....yk.9
eräs äiti 79.....Tyttö 06/02.......Kp 24/21-28.....yk.3
Caffee81.....tyttö 10/05...........kp 27/28....yk7
Mammukka75.....poika 03........kp28/28....yk2
weiss.....08/01.........................kp 29/27-30.....yk.3
Tapsu85.....poika07/06............kp31/30....yk2
Iintiltu.....Poika 03/06..............Kp 31/30-35.....yk.1
Jonsku79.....Poika 12/04..........kp 33/30-35.....yk.1
Höpöli.....Tyttö 06/05 ..............kp 43/28-30.....yk?
niko06.....04/06.......................kp 44/27.....yk.6
Venla-05.....01/05...................kp 45/30.....yk.2
Hilbert.....05/05.......................kp 45/??.....yk.1










Äippä0806
HooÄs
Niagra
Muumimamma75.....
Janis.....
Ninnurainen


Plussanneet: :flower: ONNEA :flower:

Juu
Hoona82
Poika04
Sonja R
 
Heipat täältäkin!

tilasin ovistestejä, vaikka olin tätä prosessia alotellessamme päättäny, etten niihin sorru.Heh, nyt sit alotettu tikuttelu. Lauantaina nähtävästi tärppipäivä, mut alotin silti jo tänään tämän tikkujen "tuhlailun"...

Meillä myös tuo esikko pitää kiireisenä, ettei koneella kerkee juuri notkumaan. Noh, kuulumiset kyllä selaan päivittäin, mut ite ei kerkee kirjottaa. Nytkin poika työntää jos minkälaista äidille syliin, vinkkinä et leikkimään jo joudat!
 
Mae
Heippa!
Täälläpä ei siis mitään ihmeitä. Vuoto loppui toissa päivänä ja ensi viikon tiistaina on aika gynelle. Oli sairaanhoitaja ainakin sitä mieltä, että jotain nappeja saan, jotta kierto saadaan normaaliksi eikä tiputtelisi ja että saisi tuon maidon tulon loppumaan! No eipä sitä voi tietää ennen kuin sinne menee sinne, ajatuksissa tosin pyörii jos vaikka mitä kauhujuttuja mitä minulla voisi olla.
Mä tosin alan jo olemaan sitä mieltä, että pitäisi antaa koko homman olla. Stressaa niin kauheasti, että kasvot on kuin murkkuikäisellä ja hermot riekaleina. Mulla alkaa työtkin muutaman viikon päästä |O
Ja kiinnostus on melkein 100.

Ja onnea plussanneille ja tsemppiä sitä odotteleville! :flower:
 
heipsan!!!
Maelle suuren suuri :hug: ...kuulostaapas rankalta ja ressaavalta.Toivon todella että se gyne käynti tois helpostusta sulle..koitahan jaksella :) ja unohda ne kauhu jutut!!!
Sinuhe mäki mielessäni vannoin ,etten rupee oviksia laskeskelemaan ja niin vaan on kalenteriin punasella merkattu ne tietyt päivät :LOL: varmana sorrun myös noihin tikkuihin...ne on keksittyki ihan mun kiusaksi!! :headwall:
Äippä2006 päivitteletkö tästä eteenpäin??? ja mun puolesta voi päivitellä tonne etu sivulle,nii ei vie ihan tuhottomasti tilaa täälä!!kuis teidän remppa?onko ollu rankkaa?? :hug: ja jaksut myös sulle
caffee81 mä tod.toivon et se täti ei tulisi sulle kylään vetäis oikein huolella ja kovaa ohi!! :D täälä myös ilmestyny jotain iiiihme limaklönttejä...yäks |O

omia kuulumisia ei oikee oo,tällästä tasasta menoa...kaipais jotain äksöniä,no jospa se isännys sieltä pian tulis ;)

päivän jatkot!!! :wave:
 
Nasuliini juu, toivotaan tosiaan että se täti loikkaa tämän osoitteen ohi :p No, huomennahan se jo aamusta selviää...Limaklöntien tulo jatkuu edelleen ja mahassa vähän nippailee ja aamulla oli taas pienen hetken etova fiilis, mut tätiähän nuo voi myös tarkoittaa, joten en nyt liikoja intoile.
 
Mae
Alkuperäinen kirjoittaja Nasuliini-84:
heipsan!!!
Maelle suuren suuri :hug: ...kuulostaapas rankalta ja ressaavalta.Toivon todella että se gyne käynti tois helpostusta sulle..koitahan jaksella :) ja unohda ne kauhu jutut!!!
Noh, voisi olla rankempaakin. Inhottaa oikein itseänikin, kun niin pikkujutuista narisen. Tänään on taas tälläinen päivä. |O
Kait minua vaan se töihin lähtö stressaa niin kovasti, että on kaikki hormoonit ihan sekaisin, näin ainakin itse luulen. Mutta tosiaan toivon, että saisin jotain apua tähän. Tulen sitten kertoilemaan kuulumisia.
 
Kyl ottaa nyt päähän!!! :headwall: Täti kurvas sitten tänne eilen eli nyt kp 2/30-35 yk. 2. Pitää vissiin asennoitua silleen ettei tää pikkukakkonenkaan yhtään helpommin tärppää kuin toi esikoinenkaan (tärppi tuli yk. 8). Tän kierron kyl yritän ottaa rennosti, etten ajattele koko vauvaprojektia (Näkis ;) !!!)...
 
Täällä mamma kuumeilee ja miettii osuiko se ovisajankohta nyt sopivasti pupuiluun vai toisinpäinkö. :headwall: Mistä sitä tietää, tikuttelin ja suht´ vahvat viivat sain. Kp21/28-40 ja lämmöt olleet koholla hieman, limat muuttui valkkariksi. Alavatsa kivut lisääntyi pari päivää sitten ja selkäsärkyä. Onkohan nyt kiertoni lyhyempi, kun viimeksi oli 34 pv:n pituinen!!?! Ihan on mennyt kroppansa analysoinniksi tämä ja greippimehua litkiessä sitten hiiva vaivaa eli harkitsen sen juonnin lopettamista!! Kevyellä ruokavaliolla olen ollut ja sepä on tuonnut helpotusta hiiva ongelmaankin! =)
Painoa on nyt pudonnut 6 ja 1/2kg; kevyempi olo on jo nyt! =)
Nasuliini-84 sitä kommentoi eli kyllä tätä painonpudotusta on jatkettava! Kiloja nyt vaan pois, ihan muutenkin terveydellisesti ja oman jaksamisen kannalta parempi näin tehdä. Hiljaa hissukseen hyvä tulee.. heinä-elokuun tavoite hieman latistui grillikaudella, mutta 5kg kuitenkin ja nyt syyskuun -5kg tavoite aikas hyvällä mallilla jo! =)

Nyt olen saanut ajan tilatuksi gynelle ja sieltä sitten labraan ym kokeita, kun mietityttää tuo tisujen tihkuttelukin, joka alkoi kesän alussa. Imetyksen siis lopetin jo viime vuoden -06 heinäkuun alkupuolella! 1v9kk imetystä eli pitkä imetys ja kesti jouluun -06asti, jotta maidon tulo silloin loppui. Rusehtavaa nestettä tuli toisesta tisusta helmikuussa -07. Oviksen olen tikuttanut tämän vuoden alusta 5 kertaa eli kait sitä jotain toimintaa siis on yhden munasarjan toiminnalla!! =) Yhden hailukan plussatestin tein yhdessä kierrossa, mutta menkat alkoivat seuraavana päivänä. Nyt sitten vähän jännätään tätä kiertoa ja syyskuun loppupuolella gynelle! Tyttö nappasi reilun 2v yrityksellä, joten tästäkin voipi tulla pitempi "projekti". :heart: =) :p

Kaikille tädin piinaamille :hug: ja tsemppiä!! :wave:

ONNEA sonjaR :flower: ja poika04 :flower: :wave: Paljon pieniä tarraisia sukkasia pikkuisillenne!! :flower: =)

Luomuneito :hug: Jospas se plussa sitten nappaisi, kun ei niin stressiä siitä ole! Plussa tuulia sinulle!! :flower: :wave:

Uusille kuumeilijoille :wave: Plussa Onnea ja tsemppiä! :flower: :flower: :flower: :wave:
 
onpa jotenkin taas NIIIIN ihanaa käydä täällä lueskelmassa, kommentoimassa ja kirjoittelemassa, että... kuumeilusta jo höperöksi siis tullut :LOL:

täällä vaan odotellaan ekoja luomuja, niin pääsis sit kunnolla yrittelee. Aattelin myös käydä hankkimassa multitabsin "raskaus"-vitskut, jos kävis yhtä hyvä onni kun viimex.. eli alotin niiden syönnin ja seuraavasta kierrosta napsahti vaikka koko kierron aikana oli vaan yksi yritys! ;)

Hyviä viikonloppuja kaikille! ja tsemppistä, onnea ja halituksia niitä kaipaaville! :wave: :flower: :hug:
 
Heippa!

Mulla menossa nyt siis jo yk 3 ja nyt kp 31/28 (mutta eihän tosta kierron pituudesta vielä varmuutta, kun vasta pillerit ollu niin vähän aikaa pois) Olen asennoitunut että tää saattaa kestää, ja mitään ovistikkuja tms. en ole käyttänyt. Foolihappoa alotin syömään heti yrityksen alussa (varmuuden vuoksi) ja muuten ihan rauhassa yritellään ( ;) no, olen mä kyllä laskenut parhaat hedelmälliset päivät, mutta se harjoittelu on ihan mukavaa).
Nyt tosissaan olen odotellut menkkoja pari päivää, vielä ei ole näkynyt. Mutta saattaa siis alkaa hetkellä minä hyvänsä... (realisti olen =) ). Mulla flunssaa pukkaa päälle ja vatsakin ollut välillä kipeänä. Ja yksi juttu on että hikoilen ihan hirveästi mitä en yleensä tee, mutten tiedä johtuuko alkavasta flunssasta. Pari tippaa tiputellut tisuista kun olen lämpimässä suihkussa ollut, liekö joku hormonihäiriö meneillään. Tietty alkaa pikkuhiljaa iskemään toivo tajuntaan, josko kuitenkin... Mutta päivä kerrallaan katsotaan mitä tulee. Luen päivittäin tätä palstaa, mutta kirjoittelen harvemmin, mutta täällä siis ollaan edelleen.

Onnittelut kaikille plussanneille! :hug:
 
Joshua, se yksi kertahan riittä, jos osuu sopivaan saumaan!

Onnea yrityksen aloittamiseen! Itselläkin jo sormet syyhyää päästä yrittämään. Miehellä tuntuu olevan ihan sama juttu! Tässä kierrossa ollan oltu selvästi oviksen jälkeen sitten ilman kumia ja mies oli heti sitä mieltä, että nyt sä oot varmaan tullut raskaaksi (selvää toiveajattelua). Mä sille yritin selostaa, että ei onnistu enää tässä vaiheessa...
 
on taas menny aikaa kun viimeks oon käyny kun aika ei vaan oo yksinkertaisesti riittänyt.. :ashamed:
Mä tässä olen tikuttanut ovista jo muutamana päivänä,ei oo vielä kun hailakkaa viivaa pukannu. :( nooh,mulla oli sen verran pitkä kierto että voipi olla että se tulee tossa viikonlopun aikana tai alkuviikosta. Ei ressiä siitä. Ja voihan se olla et tää kierto oli tarkotettukin etten ovuloi,mistä niitä tietää.Mut sit kyl v*****ais.... |O :( niin et ei ressiä....;)
Mä oon kans täs kierrossa juonu sitä greippimehua ja huomasin että hiivaa pukkaa päälle,miksköhän? kun sehän on tosi hapanta niin miksi se sit hiivaa tekee? Juon sitä valion mehua mis ei oo sokeria. Eikä mulle sillon tota ekaa juodessa kýl tullu tällästä. Mitähän ne on laittanu siihen mehuun.... :D

Joku sano jotain noista multitabsin vitskuista niin onko niitä muilla kun multitabsilla? Ite ostin noita multitabseja ekaan raskauteen ja siitä kierrosta napsahti (kera greippimehun) ja nyt oon syöny niitä taas.

No mutta hyvää viikonloppua kaikille ja nauttikaa keleistä,niin minä ainakin teen! =)
 

Yhteistyössä