Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Ottaako kaikki lapsilleen (jos siis vain saa) tuon sikainfluenssarokotteen? Minä olen päättänyt, että Essiä ei rokoteta. Huomenna olisi Oulussa rokotuspäivä neuvoloissa tämänikäisille, mutta ensinnäkin me ollaan mummulassa ja olen ollut muutenkin niin kahden vaiheilla asian suhteen. Päätökseen...
  2. L

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Meillä kuultua: Essi kiukuttelee eteisen lattialla ja kysyn: "Tuleeko sulle uhmaikä?" Essi vastaa: "Tulee!" "No mistä se oikein tulee?" "Tuolta ovesta!!" Ollaan mummulassa ja ukki nukkuu. Essi toteaa "Ukki nukkuu että jaksaa tukapilla käyvvä." Sitten ihmisiä ajetaan tuoleista tai...
  3. L

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    :wave: Moi :wave: Susa, saatoit nähdäkin, olin äitini ja Essin kanssa käymässä Kajaanissa torstaina illalla :D Mä kuljen kyllä joka paikassa laput silmillä, että hyvä jos täällä Oulussakaan tuttuja naamoja huomaan kaupoissa :ashamed: Mä taustailen kyllä säännöllisesti, mutta en ole...
  4. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Paino -900g. Tänään pitää hevonen kiikuttaa tuonne klinikalle ja kattoo, onko siitä enää mihinkään vai laitanko sen pötkölle laitumelle entisen tallikaverinsa viereen... Ja meille tuli eilen uusi kissa, Monni Matikainen ;) Essi on oikein innoissaan siitä ja yrittää leikittää koko ajan :D...
  5. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Ne sisätilat oli kyllä vähintäänkin mielenkiintoiset. Vessassa oli muistaakseni vesivaneria seinillä? Mutta rantasauna kyllä lämpiää ja hyvät löylyt saaki :) Kaverilla on vajaan vuoden vanhempi poika kuin nää meidän lapsoset ja oli siinä aika homma kattoo, kun jätkä veti juoksujalkaa ympäri pihaa...
  6. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    tiipii, on se varmaan sama talo. Siellä Kaijonharjun päässä sitä tietä? Valitettavasti ranta on mutaa täynnä ja pihalla kuoppia eikä nurmikkoa olemassakaan :whistle: Mutta tosi rauhallisella paikalla ja kesällä siellä sai hyvät känät veettyä :laugh:
  7. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Pisti silmään tuo tiipiin vuokratalo, jos se on huvilatiellä, niin enpä paljoo siitäkään riemastuisi... ;) Jos se on yks missä mun kaveri asu joulukuuhun asti, siis.
  8. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Tuosta tytöstä ei kyllä huomais jos ei tietäs, että on eilen ollu leikkauksessa. Ihan samalla tavalla leikkii, komentaa ja puree kuin ennenkin :laugh:
  9. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Essi meni siis eilen rasvapatin poistoon, oli selässä kauan sellanen möykky. Se ei ollukaan rasvapatti, vaan hemangiooma eli verisuonisyherö. Mutta nyt se on pois ja tytöllä selässä lappu, jonka alla tikkejä :) Kaikki meni hyvin ja on tukevat särkylääkkeet, Pronaxen x2 3,9ml/pvä ja Panadol x3-4...
  10. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Mää en kerro lähtöpainoa, kun mulla on loppukierron turvotus päällä, enkä jaksa kavuta yläkertaan punnitteen itteeni ;) Mutta tavotteeksi laitetaan vaikka -8kg. Taidan tästä lähteä tuonne OYSiin odottelemaan, että joko Essi kohta pääsee osastolle leikkurista. Aamulla mentiin jo puoli kasiksi...
  11. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, tammikuu

    Kaikille hyvää alkanutta vuotta "pari" päivää myöhässä :D Mä voin tulla kans siihen laihisporukkaan, tosin mä oon viime vuoden aikana kadottanu 10,5kg (ja niistä noin 8kg syksyn aikana), mutta ois tässä vaikka toiset 10kg kadotettavaksi. Mutta viiskin kiloo riittäs ja nekin saisin parissa...
  12. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Niin ja se päällimmäinen asia oli, että kannattaa pyytää joulupukkia tuomaan Ipanapa 2-levy, jos eitä ei vielä oo :D Se on ihan huippu ja Essi jammaa täysillä heti ku se alkaa soimaan :laugh:
  13. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    :wave: Vähän kiirusta pitää, oon lupautunu tekemään tuttaville yht. 17 havukranssia, 8 havupalloo ja vielä muutaman metrin havuköynnöstä. Sitten aloin kynttiläkonsultiksi ja niitä asioita on pitäny järjestellä ja kaiken kukkuraksi kaverin vuokraheppa potkasi minua niin kovasti, että lensin...
  14. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Minä oon hävinny Puolangalle :) Mä hoksasin ruveta kauppaamaan tutuille niitä havutöitä ja nyt on jo muutamia varattu. Pitäisi käydä hakemassa niitä havuja tuolta metästä, nyt kun oon täällä. Tai ehin mä vielä ens viikollakin, kun tullaan kuitenkin loppuviikoksi tänne miehen ollessa taas...
  15. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Mamma, mä kato tökkään sen rautalangan läpi siitä pallosta, alapuolelle joku pieni oksanpätkä pallon ja langan väliin. Köynnöksen oon tehny aina köyteen ns. yksipuoleisena, eli siellä "alapuolella" ei ole havuja.
  16. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Emmää ihan floristi ole, puutarhuri alkujaan ja nykyisellään maisemasuunnitteluhortonomi. Mutta mä oon ollu kukkakaupassa töissä muutamia vuosia ja floristi musta olis pitäny tulla, mutta jotku kausileikkokukat aiheutti kosketusallergiaa. Siitä tietty selviäis kumihanskoilla ;) Rautalankaa...
  17. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Mamma, mulla tulee aina ajoitaain haikuja että haluan takasin kukkakauppaan töihin... melkein ikävä joulu-, pääsiäis-, äitienpäivä- ja valmistujaisruuhkia ;) Mun on varmaan pakko mennä hakemaan tallilta havuja, että saan tehtyä havupallon. Rautalankaa ja kuivakukkapallo multa jo löytyykin...
  18. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Huomenta! pajut kerätään lepotilassa, eli nyt lehtien tiputtua tai sitten ennen kuin silmut turpoaa keväällä. Ovat sitkaampaa niin, eivätkä murru niin helposti. Ja sellaset piiskaversot on parhaimpia, mutta haaroittuneetkin käy. ne on vaan jäykempää tavaraa. Mä voin oululaisille pitää...
  19. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Tuutis, mulla on oikeen käden hauis varmaan puolta isompi kuin vasemmassa :laugh: Samoten olen vino oikealle, kun tulee tyttöö aina kannettua oikealla puolella. Sen huomaa varsikin hevosen selässä...
  20. L

    LOKAKUUN 2007 TAAPEROT

    Niin tuota syötävää paperia saa siis ilman kuvaa ja siihen voi piirtää elintarvikeväreillä, silleen mäkin tein ton ponikakun. Väliin laitoin julmetun hyvää mansikka-kerma-rahkaseosta, joka löytyy tuolta Ullanunelma- sivulta :p

Yhteistyössä