Hakutulokset

  1. K

    Paljonko teillä menee lasten syys/talvivaatteisiin rahaa tänä vuonna?

    Koulujen alkua varten ostettiin alennuksesta. Joten pienellä rahalla selvittiin. Talvi vaatteet ostettiin keväällä alesta. :xmas:
  2. K

    Oinas 74

    Tuolla erityis puolella on aika hiljaista. Ajattelin jos huomaisit täältä!
  3. K

    F83.0 Monimuotoiset kehitysongelmat

    Moikka!! Olisin kysellyt, että vielläkö kaipaat meili kaveria? Meillä poika (4.8v) dg r62. Syksyllä aloittaa toimintaterapian ja erityis paikalla pien pk-ryhmässä.
  4. K

    Millaista aluetta on Turun Moisio?

    Kai se suht rauhallista on.. asun tässä lähellä (väliaikaisesti) eikä sieltä oo korviin kantautunut mitään erikoista. Mutta suurin osa on vuokra asontoja (ne rivarit), että tuuristakin paljon kiinni.
  5. K

    G: Oletko koskaan sanonut kuuukautisia tädiksi?

    en ooooooo :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  6. K

    Hitaasti kehittyviä

    Poika nyt 4.8kk. Puheen kehityksessä, hahmotuksessa ja hienomotoriikassa jäljessä ikätovereitaan. DG r62 (kehitysviive.) Tarkemmat tutkimukset alkaa syksyllä. Pääsee myös e-paikalle pienryhmääm syksyllä(siis päiväkotiin). Yökastelu (jos sitä sillä nimellä saa kutsua, kun on kyseessä alle...
  7. K

    paljonko maksaa litran irkkuviski?

    100 biljoonaa :laugh: öh en tiedä :hug:
  8. K

    Onko tämä ihan normaalisa käyttäytymistä eronneelta mieheltä...?

    Niin siis vonkaa vonkaa, ja suhteeseen siitä ei ole, mutta ihan normaalia käytöstä..
  9. K

    Onko tämä ihan normaalisa käyttäytymistä eronneelta mieheltä...?

    Väärin! Eronneet ukot on just tollasia... Toki pesä kelpaa kans...
  10. K

    Olen nyt kyllä niin loukattu

    Toi oli hyvä :flower:
  11. K

    G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

    Peesi, paitsi joululuna 3v hääpäivä :hug:
  12. K

    Kenens ukko tää on? Tunnustakaa pois vaan!!

    ei mun ainakaan :laugh: meijän äijäl ei oo tolla´sii rumii uikkareit!!
  13. K

    Olipa tiukkapipo täti uimarannalla!

    Niin kauan kun löydän rannalta karkkipapereita, tölkkejä, tupakantumppeja ja jne. pissatan mukulani ihan siinä missä se pissa sattuu tulemaan. =)
  14. K

    miks aina ahistaa ku lapset lähtevät isälle?

    Peesi. Tai melkeen.... ihan kokonaan en ole 8 vuodessa tottunut :ashamed:
  15. K

    voi ei lapsilisät

    Mulla on tuollaisia muistaja (noin suunilleen) lapsuudesta. Väitän että parhaat kesä muistot olivat sellaisia, kun oltiin jossain reissussa tai meillä oli vieraita ja aikuiset olivat humalassa.(kohtuudella) Vanhemmat muuten usein stressaantuneita ja töistään väsyneita.
  16. K

    Kutsutko kylään ihmisiä joista et pidä?

    peesi. minkä hiton takia kutsuisin.
  17. K

    pärjäisittekö tällä rahalla

    peesi, paitsi meitä 4.
  18. K

    työnä äitiys aika kamalaa

    Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, joiden mielestä äitiys on työtä. Samalla naisena olo ja vaimona olo olisi työtä. Tai ihmisenä olo. Työtä tekee kaikki saadakseen rahaa(ja muusta syystä.) Lapset on lahja. Rakkaus. Perhe. Tulevaisuus. Työstä voi luopua, ottaa uuden paikan, vaihtaa...

Yhteistyössä