Onko tämä ihan normaalisa käyttäytymistä eronneelta mieheltä...?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija vaan
  • Ensimmäinen viesti
vierailija vaan
Mua vähä mietityttää miksi tuo naapurin mies mulle vähän niinku purkais sydänsurujaan. En tunne tapausta yhtään sen kummemmin, en edes tiedä onko se ollu jätetty vai jättäjä-osapuoli. Heti ekalla kerralla ku nähtiin, muutettiin siis vasta tähän, niin se kiroili ja haukkui ex-muijaansa mulle. Toisella kerralla taas puhui aika masentavaan sävyyn, kolmannella kerralla jo purki lähes sydänsurujaan, et kun hänellä on niin yksinäistä yms... melkeen kyyneleet silmissä kerto kuinka kuivaa on olla aina kotona yksin, oli pääsiäinen, vappu, juhannus tai mikä vaan. Ja sanoi että yksin kun on kotona niin on pakko keksiä vähän vaihtelua, sillai et vaihtaa vaikka löhöilypaikkaa, välillä aurinkotuolissa, välillä keinussa, kuinka hän ei oo saanu iltaisin unta, ei pääse aamuisin millään ylös sängystä jne.. Mä sit vaan mietin et haluaako se vaan yksinkertasesti juttuseuraa musta, vaan vaiko "säälipisteitä" multa, ymmärrystä vai mitä? Ku en oo koskaa aiemmin ollu näin läheisesti tekemisissä eronneen kanssa.. Ja mitä ihmettä MÄ osaan sanoa tuommosissa tilanteissa sille, tulkitseeko se jotenki sen kummemmin mua jos mä lähden kuuntelijaksi hänelle.. Vaarallista, kun se on aivan hellyttävä mies..
 
minä
ei todellakaan ole.
ole varovainen sen ukon kanssa.
mistä sitä tietää mitä sillä mielessä.
eikä kukaan täysjärkinen ukko nyt tollasia alaa kertoo omaa entistä elämää..
 
vieras
Se on YKSINÄINEN, melkein minäkin sorruin kertomaan omia asioitani naapurin miehelle, kun jäin kotiäidiksi ja mies oli paljon poissa kotoa... Onneksi sentään en! Mutta lähellä oli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ei todellakaan ole.
ole varovainen sen ukon kanssa.
mistä sitä tietää mitä sillä mielessä.
eikä kukaan täysjärkinen ukko nyt tollasia alaa kertoo omaa entistä elämää..
Nii just! Se varmaan aina jutellessanne mielessään riisuu sut alasti! Sika!



:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Se vonkaa sua. Ja juttujen perusteella sillä ei ole sulle mitään annettavaa. Se on vaan isosti vailla.
Tarviiko sitä aina ajatella ekana pahinta :eek:
Tuon jutun perusteella kyllä.

"kun on kotona niin on pakko keksiä vähän vaihtelua, sillai et vaihtaa vaikka löhöilypaikkaa, välillä aurinkotuolissa, välillä keinussa, kuinka hän ei oo saanu iltaisin unta, ei pääse aamuisin millään ylös sängystä jne.."

Siis sehän tarttee hoitajaa. Ei siitä kumppaniksi ole. Joku vialla. Ja ap vaikuttaa niin hyväsydämiseltä ja nopeasti ihastuvalta sortilta, että huonosti käy.

Koskaan ei pidä alkaa suhteeseen säälistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kersantti Katariina:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
ei todellakaan ole.
ole varovainen sen ukon kanssa.
mistä sitä tietää mitä sillä mielessä.
eikä kukaan täysjärkinen ukko nyt tollasia alaa kertoo omaa entistä elämää..
Väärin! Eronneet ukot on just tollasia... Toki pesä kelpaa kans...
Niin siis vonkaa vonkaa, ja suhteeseen siitä ei ole, mutta ihan normaalia käytöstä..
 

Yhteistyössä