Olen nyt kyllä niin loukattu

  • Viestiketjun aloittaja Nyyh niisk
  • Ensimmäinen viesti
Takaisin aiheeseen, tuli tisseistä puhetta niin sanoin miehelle, että en suuttuis, jos hän tekis paljon töitä ja säästäis rahaa, että mie saisin uudet tissit. No eipä tuo kun hymähteli vain. Mutta myöhemmin, kun katseltiin jotain matkusteluohjelmaa ja mietittiin, että mihin olis kiva mennä, niin sanoin, että ihan mihin vaan, missä vietetään mardi graata. Sinne olis hyvä mennä ulkoiluttaan niitä uusia tissejä. No sehän innostui tutkimaan, että missäsniitä kaikkialla vietetään. :)
 
vieras
Musta toi on helv.etin ikävää. Miehen pitää sen verran naista kunnioittaa, ettei ehdottele tommosia. Törkeää puhetta. Se on niin, että sua kunnioitetaan täsmälleen niin paljon, kuin kunnioitusta vaadit. Tällaisia miehiä täytyy "kouluttaa" kädestä pitäen. Jos oppi ei tehoa, kiertoon vaan.
 
Mie sanoisin miehelle, että heti menen ottamaan kunhan on ottanut itselleen palli-implantit. Nykyiset kun on niin pienet ja ryppyiset.

Täytyy myöntää, että saisi työntää meillä rahansa johonkin muualle, kun minun rintoihini :whistle:
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja Nyyh niisk:
Olipa mukavaa kuulla näin jussin kunniaks, että mies toivois mun laittavan silikonit. Kertoi säästäneensä rahoja hissuksiin jo vuoden verran ja puolen vuoden kuluttua ois rahat kasassa!Miten joku voi olla noin mäntti?

Sen mielestä operaatio kannattaa tehdä kerran se mahdollista on ja kun se vaikuttaa naisellisuuteenkin niin paljon...pälä pälä plus muuta selittämistä.

Niin ja kuulemma on ihan mun parhaaks liikkeellä! Onko muilla näin torvia miehiä?!
eihän tuo ole mitään totta?
ei voi olla. jos se nyt tollaisia tehnyt hissuksiin , niin sitten ei välitä sinusta tollaisena kuin olet.
olet hänen mielestään epätäydellinen siksi haluaa silikoonit sinulle.
älä ihmeessä suostu, jos et kelpaa noin niin anna olla.
ja uskon seuraava ukko ei edes ajattele sul mitään silikoonia.kelpaat varmasti noin kelle vain
 

Yhteistyössä