Hakutulokset

  1. M

    ESIVAIHDEVUODET ALLE 40-VUOTIAALLA

    Moikka! Kävin viime viikolla gynellä ja mulla on kuukautiskierto ollut aina 28pv,niin nyt on kuukautiskierto lyhentynyt ja viime kierto jäi 25pv ja sitä edellinen 26pv,niin gyne sanoi mulle,että mulla on esivaihdevuodet alkaneet ja lapsen saaminen on hankalaa enään,joten mun täytyy...
  2. M

    Onko tulisuudelma loppuunmyyty tänä iltana,tietääkö kukaan?

    Onko Tulisuudelma loppuunmyyty tänään,tietääkö kukaan,etten turhaan lähde ja pety,jos on jo loppuunmyyty keikka?
  3. M

    Lopetanko myyoman takia vauvan yritykset,ottakaa kantaa?

    Moikka! Mitä mieltä olette,kannattaako mun lopettaa vauvan yritykset myooman takia,mulla ei ole lapsia vielä ollenkaan ja myoomaa ei voida poistaa ilman kohdun poistoa,antakaa neuvoja mitä teen,te jotka olette olleet samassa tilanteessa myoomien takia?
  4. M

    PK-SEUDUN +35 VAUVAKUUMEISET,TAVATAANKO,LÖYTYYKÖ TEITÄ?

    Heippa! Löytyykö täältä pk-seudulta muita +35 vuotiaita vauvakuumeisia?Olen vasta muuttanut tänne ja olisi kiva ystävä toisesta vauvakuumeisesta,löytyykö teitä?
  5. M

    PK-SEUDUN vauvakuumeiset tavataanko?

    Heippa! Siinäpä se tulikin,sopiiko teille muille ja kuka haluaa tutustua aivan livenä toisiin vauvakuumeisiin pääkaupunkiseudulta,niin olisi mukava tavata jossain kahvilassa ja jutella enemmän?Onko kukaan kiinnostunut tapaamaan toisia vauvakuumeisia?
  6. M

    Migreenikkoja ystäväksi

    Moikka! Onko täällä pääkaupunkiseudulla migreenikkoja,olisi mukava saada ystävä toisesta migreenikosta,löytyykö ketään?
  7. M

    MALMINKARTANON NEUVOLA

    Onko kenelläkään kokemusta malminkartanon neuvolasta,minkälainen paikka on on käydä ja onko palvelu mukavaa?Itse olen menossa sinne kesällä,niin olisi mukava tietää etukäteen.
  8. M

    Onko malminkartanon äitiysneuvolasta kokemuksia kenelläkään?

    Moikka! Kyselisin teiltä jotka asutte kannelmäki-malminkartano alueella,että minkälainen on malminkartanon neuvola,siis äitiysneuvola,onko hyvä kohtelu siellä asiakkaalle ja onko aikaa kuunnella odottavaa äitiä ja huolivatko isän mukaan neuvola käynnille?Itse varmaan jo toukokuulla olen...
  9. M

    Kannelmäestä lenkkiseuraa

    Heippa! Löytyykö kannelmäestä lenkkiseuraa mulle?Olen itse 39-vuotias,olisi mukava jos olisit suurinpiirtein samaa ikäluokkaa,mutta ei mikään pakko,kunhan saisi seuraa lenkille susta ja myöskin olisi mukava käydä syömässä ja leffassa yhdessä,löytyykö ketään joka kaipaa lenkkiseuraa itselleen...
  10. M

    Kannelmäestä +35 ystävää

    Moikka! Löytyisikö täältä kannelmäestä mukavaa ystävää mulle jonka kanssa voisi käydä lenkillä yms.Olen itse 39-vuotta ja olisi mukava saada ystävä täältä kannelmäestä,kun en tunne täältä ketään.Onko täälläpäin ketään joka kaipaa lenkkiseuraa itselleen?
  11. M

    lunette kuukautiskuppi,käyttääkö kukaan?

    Heippa! Onko täällä ketään joka on jättänyt siteet ja siirtynyt käyttämään lunette-kuukautiskuppia,jos on joku,niin olisi mukava kuulla mielipiteitä,oletteko olleet tyytyväisiä kuukautiskuppiin?Itse olen miettinyt siirtymistä kuukautiskuppiin ja olisi mukava kuulla nyt käyttäjien mielipiteitä.
  12. M

    Kannelmäestä +35 ystävää

    Heippa! Onko täällä kannelmäen alueella asuvaa yli 35-vuotiasta josta saisin ystävän itselleni?Olen vasta muuttanut kannelmäkeen ja olisi todella ihana saada seuraa lenkille,elokuviin yms.Itse olen 39-vuotias. Laittakaa viestiä mulle.
  13. M

    ehkäisylääke tutkimuksissa mukana olleet

    Heippa! Onko täällä sellaisia jotka ovat olleet mukana ehkäisylääke tutkimuksessa kokeilemassa jotain ehkäisylääkettä,jos on niin suositteletteko ehkäisylääke tutkimukseen menoa? Itse olen vuosia sitten ollut mukana ehkäisylääke tutkimuksessa ja mulla on siitä mukavat muistot,silloin...
  14. M

    lenkkiseuraa kannelmäestä

    Heippa! Onko ketään kannelmäen suunnalla asuvaa josta saisi lenkkiseuraa?Itse olen 38vuotias ja kovasti kaipailen lenkkiseuraa itselleni.Ottakaa yhteyttä yv:nä tai jättämällä yhteystietonne.
  15. M

    kuukautismigreeni

    Heippa! Onko täällä muita kenellä on kuukautisten aikana migreeniä,jos on niin mikä teillä on auttanut kuukautisten aikaiseen migreeniin?
  16. M

    etsin lapsen hoitotyötä

    Heippa! Olen 38vuotias ja minulla ei ole vielä omia lapsia.Olen ollut työssä päiväkodissa ja hoitanut yksityisperheissä lapsia.Etsin nyt keikkatyötä lasten hoitotyötä tulisin siis hoitamaan lapsianne,kun ne ovat sairaana tai olette menossa teatteriin yms.Hesassa alueet...
  17. M

    migreenikkoja ystäväksi

    Heippa! Onko täällä muita migreeniä potevia,jos on niin olisi mukava tutustua muihin migreeniä poteviin.Olen itse 38v. Laittakaa mulle yv:tä tai yhteystietonne tähän,niin otan yhteyttä.
  18. M

    hääpuku

    Myydään hääpuku kokoa 36-38 vaalea hääpuku missä hienoja kuvoita yläosassa,kerran käytetty omissa häissäni ja pesetetty.
  19. M

    onko migreeniä sairastavia?

    Heippa! Onko täällä muita migreeniä sairastavia jotka asutte pääkaupunkiseudulla,jos on niin ottakaa yhteyttä,sillä syksyllä alkaa hesassa vertaistukiryhmä migreeniä sairastaville ja sinne olisi mukava saada jo valmiiksi tuttuja mukaan keskustelemaan migreenistä ja tutustumaan muihin migreeniä...

Yhteistyössä