etsin lapsen hoitotyötä


Heippa!
Olen 38vuotias ja minulla ei ole vielä omia lapsia.Olen ollut työssä päiväkodissa ja hoitanut yksityisperheissä lapsia.Etsin nyt keikkatyötä lasten hoitotyötä tulisin siis hoitamaan lapsianne,kun ne ovat sairaana tai olette menossa teatteriin yms.Hesassa alueet kannelmäki-malminkartano-pohjois-haaga,vantaalla koivukylä-rekola-havukoski ovat tuttuja paikkoja ja näistä etsin lasten hoitotyötä,myöskin riihimäki sopii,sillä iäkäs äitini asuu riihimäellä,niin käyn siellä usein.
Voin myöskin hoitaa useamman päivän viikossa lapsia kuin vain keikkatyötä.Olen hoitanut vastasyntyneitä vauvoja,joten pienten vauvojenkin hoito onnistuu todella hyvin minulta.

Ottakaa yhteyttä,jos haluatte luotettavan lapsen hoitajan lapsillenne.
 
Nosto.
Täällä olisi todella hyvä lapsenvahti lapsillenne,olen ollut päiväkodissa työssä ja kokemusta löytyy leikkikenttätyöstä,olen 38vuotias ja omia lapsia ei ole vielä,mutta lastenhoito kokemusta löytyy todella paljon.

Mikäli joku haluaa yksityiseen perhepäivähoitoon lapsensa mun luokse,niin sekin onnistuu keikkatyön lisäksi voin ottaa lapsia yksityiseen perhepäivähoitoon,mutta lähinnä nyt etsin keikkatyötä.
Ottakaa yhteyttä,täällä on monen vuoden kokemuksen omaava lasten hoitaja vailla työtä.
 
Nosto.Eikö kukaan tarvitse lastenhoito apua?Täällä olisi vankan kokemuksen omaava lastenhoitaja vapaana hoitamaan lapsia.Kokemusta löytyy vauvoista asti,että kaikki sujuu.ottakaa yhteyttä jos tarvitsette lastenhoito apua.
 
Nosto.
Eikö kukaan tarvitse lastenhoitajaa?Täällä olisi työttömänä oleva lastenhoitaja jolla vankka kokemus lastenhodosta,löytyykö kannelmäestä-malminkartano alueelta ketään,joka etsii lastenhoitajaa tai perhepäivähoitajaa,täällä olisi vapaana lastenhoitaja,ottakaa yhteyttä!
 
Nosto.
Eikö kukaan tarvitse lastenhoitajaa lapselleen hesassa alueella kannelmäki-malminkartano-pohjois-haaga?
Täällä olisi vapaana pitkän kokemuksen omaava lastenhoitaja,ottakaa yhteyttä?
 

Yhteistyössä