lunette kuukautiskuppi,käyttääkö kukaan?


Heippa!

Onko täällä ketään joka on jättänyt siteet ja siirtynyt käyttämään lunette-kuukautiskuppia,jos on joku,niin olisi mukava kuulla mielipiteitä,oletteko olleet tyytyväisiä kuukautiskuppiin?Itse olen miettinyt siirtymistä kuukautiskuppiin ja olisi mukava kuulla nyt käyttäjien mielipiteitä.
 
Sen minäkin haluaisin tietää,sillä olen kiinnostunut tuosta kuukautiskupista,mutta ennen kun ostan sen,niin haluaisin kuulla käyttäjien mielipiteitä kuukautiskupista,onko täällä ketään joka käyttää kuukautiskuppia,jos niin olisi todella mukava kuulla kokemuksia kuukautiskupin käytöstä?
 
JONSERED Karhunkantaja
Se on huippuhyvä!! Helppo, luotettava. ei haudo, kuten siteet. Kuukuppikunta.net taitaa olla sivujen osoite.

Ikinä en enää kupistani luovu!

http://kaksplus.fi/keskustelu/t800580
 
vuoden verran ollu käytössä enkä enää pois vaihtais =) menkat oikeesti melkein unohtaa...
alkuu vähän fuski, kunnes opin sen kunnolla "pyöräyttämään" ja myöskin alkuun oudoksuin kun aikas syvälle käsin pitää työntää et saa kunnolla paikoilleen ( ennen käytin asettimen omaavia tampaxeja)

mulla riittää 3 krt päivässä tyhjennys, eli arkipäivisin ei esim. töissä tarvitse välittää koko asiasta =)
 
:wave: Mulla käytössä ollu Lunette reilun vuoden enkä enää vaihtais siteihin/tamponeihin.

On kyllä ihana vaikka tosin joskus on vaikeuksia kun ei meinaa aueta...

Mutta muutoin voi menkat melkein unohtaa! Voi nukkua missä tahansa asennossa ja vaikkapa ilman vaatteita, uimahalliin meno ei enää menkkojen aikana haittaa yhtää, saunassa on kiva käydä kun ei tartte pelätä likaavansa laudeliinoja, saunan jälkee voi köllötellä rauhas saunatakis ettei tartte heti käydä tunkee housuja ja sinne tumppuja.

Huomaamaton, ei tunnu missään, hajuton, voi urheilla ilman ongelmia.

Suosittelen! Noilta kuukuppikunnan sivuilta löytyy kaikki tarpeellinen tieto.

Omani ostin netistä, oli reilusti halvempi kuin paikallisessa apteekissa. Nyt en muista oliko verkkoapteekki.fi vai terveysasema.fi....

Suosittelen!
 

Yhteistyössä