Hakutulokset

  1. Aina Marina

    Apua!! Millä ruoste pois luistimen terästä?

    Onko siihen mitään keinoa?
  2. Aina Marina

    Säilyykö survottu puolukka paremmin ilman sokeria vai sokerin kanssa

    kysyy tietämätön hämeestä
  3. Aina Marina

    Paria palaa vailla oleva peli, suoraan roskiin vai huoliiko joku sellaista edes ilmaiseksi?

    Kyseessä siis Opi Ampparin eskarissa Kirjaimet ja sanat -peli. Löytyy pelialustat (8 kpl), ohjeet ja 97 kpl kirjainpaloja (pitäisi olla 99 kpl). Laitanko suoraan roskiin? Ampparin Eskari Kirjaimet ja sanat - Suomi-lelut
  4. Aina Marina

    Kokemuksia/tietoa Nintendo DS:stä

    Lapsi haluaisi kovasti sellaisen lahjaksi, mutta kun äiti ei tiedä laitteesta mitään. Netistä etsin tietoa, mutta tuntuu etten tullut hullua hurskaammaksi. Niitähän oli heti monta erilaista...
  5. Aina Marina

    Että mua raivostuttaa pari huutismyyjää *AAAAARGH*

    Olen etsinyt itselleni neuletakkia ja huutiksessa oli pari kivaa. Laitoin kysymyksen takin mitoista, jos ne olis ollu sopivat olisin huutanut. Kumpikin kohde on sulkeutunut ilman että myyjät ovat kysymykseen vastanneet. Ja nyt se kaikista raivostuttavin kohta, molemmat takit on laitettu...
  6. Aina Marina

    Hyvä ruokaravintola Jyväskylässä?

    Olisiko kenelläkään ehdotuksia? Ruokailijoiden ikähaarukka on 4-70vuotta.
  7. Aina Marina

    Scarlett O Harava, laitoin sulle viestiä

    ja odottaisin vastausta!
  8. Aina Marina

    Masentuneet tai heidän läheiset, ystävät tms APUA

    Työkaverini kertoi minulle viime viikolla olevansa varmaan masentunut, on aloitekyvytön, ahdistaa ajatus asioista mitä on tehtävä, itkettää ilman syytä, saa raivopuuskia "ilman syytä" jne. Minä en ole kuvitellut meidän koskaan olevan mitenkään erityisen läheisiä. joten olin siitä syystä...
  9. Aina Marina

    Keittiönoita

    Viitsisitkö ystävällisesti vilkaista lootaasi, kiitos. Viesti on vähän töksähtäen kirjoitettu, mutta toivottavasti tajuat ajatuksen.
  10. Aina Marina

    Mulla on ongelma (anoppi ja lastenhoito)

    Mulla on kaksi lasta (puoli vuotta ja reilu kaksi vuotias) ja iäkäs anoppi (lähes 75 vuotta). Lapsista vanhempi on todella nopea jaloistaan ja käskyille huono korvainen kuten kaikki kaksi vuotiaat :whistle: . Anopilla on iästä ja sairauksista johtuen huonot käsivoimat (ei kunnolla jaksa nostaa...
  11. Aina Marina

    Tuli mieleen kun puhutaan sukulaisista, niin minun kälyni

    eli veljeni vaimo on todella mukava ihminen. Minua harmittaa kovasti, että olemme niin eriluontoisia mutta vuosien mittaan olemme löytäneet yhteisiäkin puheenaiheita. Olen iloinen että hän on lapseni kummitäti, vaikka hän aluksi tuli rooliinsa veljeni "siivellä". Löytyykö tälläiseen pinoon...

Yhteistyössä