Tuli mieleen kun puhutaan sukulaisista, niin minun kälyni

eli veljeni vaimo on todella mukava ihminen. Minua harmittaa kovasti, että olemme niin eriluontoisia mutta vuosien mittaan olemme löytäneet yhteisiäkin puheenaiheita.

Olen iloinen että hän on lapseni kummitäti, vaikka hän aluksi tuli rooliinsa veljeni "siivellä".

Löytyykö tälläiseen pinoon muita? Aina kun saa lukea että veljen vaimot/miehen siskot/anopit pitäisi lähinnä viedä saunan taakse ammuttavaksi...
 
Pix
No, mun (ex-)anoppini on tosi ihana ihminen.
Ei vaikuttanut meidän väliseen suhteeseen mitenkään se, että erosin hänen pojastaan.

Ja veljen vaimo on myös :heart:
Eipä mun veli ikävää ja typerää vaimoa olisi itselleen ottanutkaan :)
 
Mulla mieheni veljen vaimo on täysin samassa asemassa kuin itsekin, eli meillä sama anoppi, ollaan miniöitä äidille, jolla vain kaksi poikaa eikä yhtään tytärtä. Ikäeroa hänen kanssaan on 7 vuotta, mutta samanikäiset lapset yhdistää. Ja tietenkin tuo anoppi, samat asiat esim. lastemme hoidossa tai kohtelussa ärsyttää ja niitä sitten keskenämme ruoditaan, kun miehet eivät lähde keskusteluun mukaan:) Hyviäkin puolia anopista toki löytyy..

 
ei oo vie vaimoja veljilläni ,mutta tyttöystävät ja avovaimot on ja kaiki on tosi mukavia. kaikkien kanssa tuun juttuun ja ihan kavereita siis ollaan. yhteen en kovin hyvin vie tutustunut kun ei kauaa tuntenut veljeäni.

Juuri juhannuksena oli 2veljeäni naisineen peläilemassa ja grillailemassa meillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:
Mulla mieheni veljen vaimo on täysin samassa asemassa kuin itsekin, eli meillä sama anoppi, ollaan miniöitä äidille, jolla vain kaksi poikaa eikä yhtään tytärtä. Ikäeroa hänen kanssaan on 7 vuotta, mutta samanikäiset lapset yhdistää. Ja tietenkin tuo anoppi, samat asiat esim. lastemme hoidossa tai kohtelussa ärsyttää ja niitä sitten keskenämme ruoditaan, kun miehet eivät lähde keskusteluun mukaan:) Hyviäkin puolia anopista toki löytyy..
voi kun toi miehen veli löytäis jonkun mukavan naisen niin sen kanssa sais välillä anoppia purnata ;)
 
No mulla on aivan ihana anoppi!Hänelle voin purkaa pahaa oloani ja jos mies ärsyttää niin kerron sen anopille, ja anoppi ymmärtää että viinan juonti on raivostuttavaa!Onneksi mies ei enää juo samallalailla kun ennen ja on nyt ruvennut ymmärtämään että perhe on tärkein ja kaverit tulee sitten kun niille on aikaa.Miehen veljet on molemmat sinkkuja mutta molempien kanssa tulen erittäin hyvin toimeen, eikä kummassakaan ole mitään moittimista.Mieheni tulee myös oman perheensä kanssa todella hyvin toimeen =)

Onneksi en saanut mitään "kauhu" anoppia kun mun tempperamenttisyydellä se olis voinu tietää uutta maailmansotaa ;)
 

Yhteistyössä