Että mua raivostuttaa pari huutismyyjää *AAAAARGH*

Olen etsinyt itselleni neuletakkia ja huutiksessa oli pari kivaa. Laitoin kysymyksen takin mitoista, jos ne olis ollu sopivat olisin huutanut.
Kumpikin kohde on sulkeutunut ilman että myyjät ovat kysymykseen vastanneet. Ja nyt se kaikista raivostuttavin kohta, molemmat takit on laitettu uudelleen myyntiin ilman että kysymyksiin mitoista olisi vieläkään vastattu tai että niitä mittoja olisi ilmoitukseen laitettu |O|O|O|O|O
Ja molemmat ovat oikein tehomyyjiä :headwall:
 
Jos niillä on automaatiinen uusiminen käytössä.
Näin kävi yhdessä kohteessa mitä itse huusin ja myyjä oli sen luvannut myydä vaikka hv ei ylittynyt.

Seuraavana päivänä huomasin että oli uudelleen myynnissä ja ihmettelin suuresti asiaa.
 
"vieras"
Nuo tehomyyjien(=ammattimyyjät) aikataulu on sellainen, että tuskin kerkeävät tai jaksavat vastata kysmyksiin. Paneutuvat ainoastaan myytyjen kohteiden panostamiseen
 
pytkylä harmaileen nyt
Sitä kysymystä ei muuten aina huomaa, ja vaikka meiliin tulee kysymyksestä ilmoitus ei siihen aina muista vastata. Varsinkin jos koneella myös työskentelee, hupisurffailujen lisäksi. Näin on ainakin mulla, kannattaa laittaa se yv ja kysyä siinä mittoja :)
 

Yhteistyössä