Hakutulokset

  1. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Hirmuisesti onnea Siisami!!! :heart::flower:
  2. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Hei kaikki Pömppikset!!! Olen käynyt lukemassa kuulumisia ja saanut paljon ilon kyyneleitä. Ihania uutisia! Tuskailen tässä alkumigreenin kourissa (ovat siis palanneet ja voimalla) ja pohdin lääkärille menoa. Meidän pieni Vattu kasvaa kohinalla ja vauhti on muutenkin päällä. Yksi päivä oli...
  3. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Hirmuisesti onnea Stella!!! Ja kaikki uutkin plussanneet!!! Aivan loistavaa luettavaa listallamme. Tulee niin ihanan hyvä olo. Meidän neiti saa juuri lisää hampaita ja ollaan itketty pitkin yötä ja nyt raukka väsähti ja äiti ei saa unta :). Joten oli kivaa käydä katsomassa kuulumisia.
  4. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Meidän pikku-vattu syntyi helluntaina 1.6. Aivan suloinen pieni tyttö. Isä oli ihan onnesta soikeena sillä oli ollut aivan varma etta poika tulee mahasta päätellen. Supistukset ja veden meno alkoi aamusta ja päivällä käveltiin urakalla että aukeaisin riittavästi. Alkoi jo kovasti sekin väsyttää...
  5. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Siisami - sylin täydeltä onnea ja yhdeksän kuukauden jalkeen sitä varmaan ihan fyysisestikin on. Muille - olen seuraillut sivussa miten teillä menee :hug: roppakaupalla, olette ajatuksissa. Meidän pikku-vattu syntyi helluntaina 1.6. Aivan suloinen pieni tyttö. Isä oli ihan onnesta...
  6. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Hirmuisesti onnea Kurre!!! Pikkuoravat ovat varmasti vahvaa tekoa, ja kotiin tullaan niin nopeasti kuin mahdollista ja kohta ne juoksee niin että saa sydän sykkyrällä vahtia. Oltiin synnäriä tarkistamassa ja hienoa oli. Meikkis hyppää heti ammeeseen jos mahdollista. Vaikka Kurren neuvoja...
  7. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Hirmuisesti onnea Vappikselle ja Ulpulle!!! :heart: :flower: Sydän sykkyrällä odotan näkeväni omani neljän viikon päästä. meillä on muutto takana ja tavaroita laitetaan paikoilleen ja vihdoinkin saatiin Vatun sänkykin omalle paikalleen kootuksi. Remonttia silti tehdään. Valitettavasti piti...
  8. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Heissan pitkästä aikaa... Maha on kasvanut ja vattu liikkuu todella paljon. Olo on ollut hyvä, mitä nyt joskus hieman supisteli. Nyt on aika väsynyt olo aika ajoin ja kun kotiin pääsee neljänteen kerrokseen (viides Suomessa, ei hissiä) niin saa puuskuttaa kivasti. Toukokuussa muutetaan, joten...
  9. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    :hug:ja teille sankareille!!! Käyn aina lukemassa ja elän kovasti teidan kertomuksissanne. Nyt kun olen raskaana, kaikki naiset kertovat omia juttujaan odotuksesta ja synnytyksestä. Kuitenkin niitä kuuntelee hieman huvittuneena, sillä niin paljon on jo takana, että kaikki raskausvaivat ja...
  10. H

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Paljon Onnea Risto, Kati, Annuli, Sahrami ja Enni!!! Hyvin loppui ja alkoi uusi vuosi. Hobelix & vattu 19+0
  11. H

    Pömppömahaisista plussanneet!

    En ehdi nyt kovin lueskella. Tultiin taas neuvolasta ja kaikki hyvin. Hb on hiukan vaan alakantissa, joten rautaa syödään. Muuten kaikki menee todella hyvin, joskin oli viime kuussa hieman liikaan pääsärkyjä. Pahoinvointi ja oksentelu loppuneet, noh ajoittaista on, mutta kolmen kuukauden...
  12. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Pikakuulumisia: masu kasvaa (ihan pieni kupu on, mutta on kovia kasvutuntemuksia) ja oksentelu on loppu, JIPPII. Kaikki vatulla hyvin eika ole ollut ongelmia. Täällä lääkäri on se joka hoitaa ja noin kolmen viikon valein on ollut joku lääkäri. Nyt sitten pitäisi mennä hammaslääkärille (jaiks!)...
  13. H

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Denina - sylin tädeltä ONNEA!!! :heart: Täällä odotetaan kovasti, etta kuinka monta jouluvauvaa tulee lähipäivinä.... (.) Olen kylla käynyt silloin tällöin lukemassa juttujanne, mutta nyt kun on energiaa mitä käyttää, on aika kulunut ihan toita tehdessa. Oksentelu on loppunut, JIPPII...
  14. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Hunajabubu - mullakin oli yhtena aamuna vuotoa kun kk olis pitäny alkaa, mutta nyt porskutellaan viikolla 16. Älä heitä kirvesta kaivoon vielä!!! :hug: Ei ole viela todistettu, että et olisi raskaana!!! :heart: Keijuinen - Pidän hirveästi peukkuja!!! Mullakin oli haamu pp12 ja sitten se...
  15. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Mahtava lista piinailijoita!!! Odotetaan kaikki oikein makeaa joulua yhdessä, eikö?
  16. H

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 4

    Onnea Helinä plussasta!!! SIna olet raskaana, vaikka kaiken maailman pelkoja onkin :heart:. Kylla on ihan normaalia ummetus jo tuossa vaiheessa, ja mulla ainakin luumut auttoivat. Mulla rintavarustus ei ole ollut sen kummemmin kipeät koko aikana, joten älä huolestu. Se epätodellisuuden tunne...
  17. H

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Hirmuisesti onnea Miru!!! Teilla on tulossa oikein makea joulu :heart: .
  18. H

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Terkkuja pitkästä aikaa. Placebo - mulla laitettiin kaksi alkiota, hyvia kummatkin. Ekassa ultrassa (vko6) läakari totesi, etta nayttaa toinen liukenevan (pussukka) pois. Toisella sydan pompotti hurjaa vauhtia. Ekojen kuukaustisten aikaan oli aamupaivallä ruskeaa vuotoa, ja siihen on jäanytkin...
  19. H

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Meinasin unohtaa - antakaa hyviä ehdotuksia, mies on kovasti vastaan, etta söisin piparitaikinaa, mutta mun niiiiiiiin tekee mieli tehda itselleni pieni kimpale. Haluasin vain vakuuttaa, ettei ole vaarallista.
  20. H

    Vuoden 2008 lapsettomuushoidoista plussanneet

    Rakas Auris - :hug: surettaa kovasti puolestanne. En uskaltanut tulla lukemaan uutisia, koska olisin niin halunnut mustikoiden tai ainakin isomman selviytyvän :'( . Haet nyt sairaslomaa, sinun ei tarvise nyt jaksaa töitä. Yksi asia kerrallaan, yksi askel kerrallaan, enempää ei tarvita. :hug...

Yhteistyössä