Hakutulokset

  1. H

    Masennuslääkkeistä kysymys

    Lihottaako yleisesti kaikki mielialalääkkeet, tietääkö joku? Olen ens viikolla menossa lääkäriin saamaan reseptin, en vielä tiedä mikä lääke on tulossa..
  2. H

    Minkä ikäisenä vielä rattaissa?

    Kuinka isoina teidän lapsenne ovat vielä istuneet rattaissa? Minä pähkäilen täällä että jokohan rattaat vois myydä pois. Lapsi täyttää kesällä neljä ja jospa jo oppis polkemaan pyörällä sen verran että lyhyemmät matkat mentäis niin ja pitemmät matkat istuis mun pyörän kyydissä. Viime kesänä...
  3. H

    Stepperissä kipeytyy selkä??

    Moikkis! Onko kellään twist stepperiä ollut käytössä? Mistähän vois johtua että mun selkä tulee kipeeks nykyään kun sillä poljen? Olen joskus pari vuotta sitten käyttäny sitä viimeks ja sillon ei moista ongelmaa ollut. Nyt kaivoin sen taas esiin ja alaselkä kipeytyy. Venyttelen kyllä alussa ja...
  4. H

    3 v. hammastarkastus tulossa

    no juu, mä muistelin että oon joskus kauan sitte menny sillosen hoitolapsen kanssa sylikkäin siihen tuoliin makaan kun ei muuten lapsi suostunu menemään eli mä makasin alla ja lapsi mun mahan päällä selällään :laugh: saa nähdä miten meidän käy,huh :o
  5. H

    3 v. hammastarkastus tulossa

    ni mitä siel tehdään? Meneekö lapsi jo tuoliin makaamaan vai laskeeko täti vaan taas hampaat jne.. Millasia käytäntöjä teillä on ollut?
  6. H

    Karppaajalle sopiva jälkkäri?

    Bulgarian jukurtti ja siihen sekaan marjoja tai Valion mehukeittoa
  7. H

    Pistäkään linkki Ellokselle, että minkä takin ostaa 32-vuotias pieni tyylikästää, mutta

    Mee Halensin sivuille, siel on ihania takkeja, jos jonkin näkösiä! Eilen tuli uus ale-kuvastokin..
  8. H

    Onko BB-kilpailijoissa tuttujasi?

    yks oli samasta kaupungista mut ei oo tuttu, se kassamyyjä, koitin muistella olisko sen jossain kassal nähny mut ei tuu mieleen..
  9. H

    Miten se elämä etenee pienten kasvaessa?

    Mä täytän marraskuussa 43 ja mulla on 3v tyttö. Ihan toivottu lapsi on ja olen siitä tosi onnellinen että sain vielä lapsen aikaseksi :heart: ! Lapsen isän kanssa emme ole enää yhdessä mutta tyttö on tiiviisti tekemisissä hänen kanssaan ja meidän välit on ihan hyvät. Muutamalla tutulla on...
  10. H

    Keinoja tulla raskaaksi

    jaa, meillä se ainakin osu kohdalleen ja siitä on tuloksena toi 3v neiti joka nukkuu tuol sängys!
  11. H

    Keinoja tulla raskaaksi

    Ja netissä on ihan laskureitakin millä saa tarkan päivän milloin se ovulaatio on ja siinä mainitaan milloin on hedelmällisemmät päivät.
  12. H

    Mikä siinä on ihanaa, kun mies tulee halaamaan takaapäin ja puristelee tissejä ja suutelee

    joo ihanalta tuntu joskus kun oli se mies vielä olemassa :(
  13. H

    Mikään ei ole niin kamalan makuista..

    Mä taas tykkään siitä mustaherukan makusesta!
  14. H

    onko muita?ei tunnu millekkään jos ukko imee rintoja...

    Meil on sama kuppikoko, päättelen tosta nimimerkistä..
  15. H

    onko muita?ei tunnu millekkään jos ukko imee rintoja...

    täällä taas ihan päinvastoin! Muuten en oikeestaan sytykään..
  16. H

    Remo-Waxin huuhtelusta

    eli huuhtelua ei välttämättä ees tarvii?
  17. H

    Kerhoasiaa,(voi olla vähän tyhmä juttu mut kysyn kuiteski)

    Kerhoon pyydettiin ottamaan eväät ja pieni ruokalappu. Tarkoittanee jotain pöydälle laitettavaa liinaa eikä kaulalappua :ashamed: ?
  18. H

    Remo-Waxin huuhtelusta

    Menittekö lopulta lääkäriin huuhtoon vai saitteko ite huuhdottua?
  19. H

    Remo-Waxin huuhtelusta

    No voi hitto, ei sit lääkäri puhunu mitään huuhtomisesta! Ekaa kertaa ollaan tän aineen kans tekemisissä. Täytyy aamulla soittaa terkkariin!

Yhteistyössä