Keinoja tulla raskaaksi

Hirveä vauvakuume, kuten kai kaikilla tällä palstalla =)
Kirjatkaahan nyt jotain ideoita miten tulla helpommin raskaaksi? Ajankohdat ym keinot.
Itse olen käyttänyt e-pillereitä ja juuri ne lopetin. Kun sanotaan, että ovulaatio tulee kaksi viikkoa viimeisten kuukautisten alkamisesta niin lasketaanhan silloin juuri se päivä kun ne on alkanut. Eli vaikka pillerit loppui perjantaina ja menkat alko vasta keskiviikkona, niin lasken siitä keskiviikosta? Mulla tuli kyllä niin pienet kuukautiset tällä kertaa, että voiko niitä edes laskea :/ Ja siitä sitten viikko eteenpäin pitää yrittää ahkerasti?
Kuinka usein kannattaa yrittää? Jostain luin, että miehillä pitäisi antaa olla päivä välissä "lepoa", niin siittiötkin ovat silloin vauhdikkaampia. Eli olisiko hyvä keino yrittää joka toinen päivä?
 
lopeta tupakanpoltto (jos siis poltat)
juo happamia mehuja (mulla auttoi esim greippimehu)
jos bongaat oviksen ja jos säännöllinen kierto niin olkaa paria päivää ennen ovista ja ovispäivänä

nämä keinot auttoi meillä..... :D
 
ja niitä laskureita ei kannata uskoa.
nyt jälkeenpäin tajusin että ovis oli jo keskiviikkona, kun laskurin mukaan ois muka ollu vasta seuraavana maanantaina. myöhästyttiin siis.
no ens kierrossa uskon vain itseäni. ne kuuluisat ovislimat :kieh:
kyllä se paras konsti on touhuilla heti muutaman päivän menkkojen loppumisen jälkeen joka toinen päivä! B) Näillä mennään ainakin meillä toinen yrityskierto :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lypy:
ja niitä laskureita ei kannata uskoa.
nyt jälkeenpäin tajusin että ovis oli jo keskiviikkona, kun laskurin mukaan ois muka ollu vasta seuraavana maanantaina. myöhästyttiin siis.
no ens kierrossa uskon vain itseäni. ne kuuluisat ovislimat :kieh:
kyllä se paras konsti on touhuilla heti muutaman päivän menkkojen loppumisen jälkeen joka toinen päivä! B) Näillä mennään ainakin meillä toinen yrityskierto :D
jaa, meillä se ainakin osu kohdalleen ja siitä on tuloksena toi 3v neiti joka nukkuu tuol sängys!
 
Lypy, eka yk mulla menossa ja kans muka vihiä ovislaskurista otin. Oviksen piti olla ma, mutta oireet alko edellisenä keskiviikkona ja varsinainen ovis kaiketi lauantain tietyvillä... Ei kannata luottaa tosiaan, mutta kait ne jotain suuntaa antaa ainakin näin alottelijalle ja jos on säännöllinen kierto kutakuinkin. Itekään en omasta kierrosta ihan varmuuella tiedä, kun pillerit jätin 31.7. pois... oviksesa päätellen kuitenki ens viikon lopulla valmistauduttava tätylin tuloon.
 
juu, suuntaa-antavia ne laskurit on. varmasti monella ihan oikeeta näyttääkin. mutta kannattaa muistaa, että ihminen ei ole kone ja jokainen on oma yksilönsä. variaatioita oviksen suhteenkin siis on.
 

Yhteistyössä