Karppaajalle sopiva jälkkäri?

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ap, oletko karppaus.infoa lueskellut? Siellä resepteissä on kivoja pikkusuolaisia ja jälkiruokia.
En mä ole oikein vielä tutustunut. Itse en siis kyseistä harjoita, mutta mun mummu on lähes karppiruokavaliolla ja on tulossa to synttärikahville ja ajattelin, että jotain olis mukavaa tarjota kun muut syö kuitenkin jotain herkkuja :)

On muuten ollut hänelle todella onnistunut ruokavalio, ennen ollut todella vaikeaa pudottaa painoa, nyt tippuu hienosti, eikä nälkää tarvitse nähdä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Ap, oletko karppaus.infoa lueskellut? Siellä resepteissä on kivoja pikkusuolaisia ja jälkiruokia.
En mä ole oikein vielä tutustunut. Itse en siis kyseistä harjoita, mutta mun mummu on lähes karppiruokavaliolla ja on tulossa to synttärikahville ja ajattelin, että jotain olis mukavaa tarjota kun muut syö kuitenkin jotain herkkuja :)

On muuten ollut hänelle todella onnistunut ruokavalio, ennen ollut todella vaikeaa pudottaa painoa, nyt tippuu hienosti, eikä nälkää tarvitse nähdä :)
Jep, kannattaa kokeilla itsekin :) Olo on todella paljon parempi karppiruokavaliolla. Mutta jos rahkaa aiot laittaa, niin mausta se makeutusaineella (tai hedelmäsokerilla), stevia tosin kuulemma olisi kaikkein paras (en ole kokeillut itse) eli oikeaa sokeria pitää vältellä.
 
KarO
Tuo tiramisuhyydyke ainakin on käypänen ja monien mielestä ollut hyvää (itse en ole maistanut) ja kyllä tuolta karppaus.info:n sivuilta löytyy muitakin :)
Tässä on suora linkki jälkiruokiin:
http://karppaus.info/resepti/resepti_laji.php?id=8
 

Yhteistyössä