3 v. hammastarkastus tulossa

no juu, mä muistelin että oon joskus kauan sitte menny sillosen hoitolapsen kanssa sylikkäin siihen tuoliin makaan kun ei muuten lapsi suostunu menemään eli mä makasin alla ja lapsi mun mahan päällä selällään :LOL: saa nähdä miten meidän käy,huh :eek:
 
Me juuri oltiin hammastarkastuksessa joulukuussa 3v. täyttävän tytön kanssa. ja hyvin meni. äidin sylissä oli siinä tuolissa ja avas suunsa reippaasti. Tähän tietysti voi vaikuttaa se,kun ollaan käyty isojen sisarusten kanssa useampia kertoja hammaslääkärissä...
 
Ei tarvinnu mennä meillä mihkään tuoliin eikä edes 5-v hammastarkastuksessa. Ihan omalla tuolilla poika istui, kun hoitaja katsoi suuhun ja siinä se. Lisäks oli yleistä jutustelua hampaiden harjauksesta, syömisistä jne. ja lopuksi sai hammasharjan ja jonkun tarran/kiiltokuvan.
 
Meidän tyttö oli hiljattain 3 v- tarkastuksessa, meni itse tuoliin joka laskettiin alas. Antoi katsoa hyvin suuhunsa, jotain muumilakkaa sanoi hammaslääkäri laittavansa ja hyvin tyttö antoi sen sivellä pensselillä. Illalla ei sitten tarvinnu pestä hampaita ollenkaan kun lakkaa laitettu. Sai tarran ja hammasharjan mukaansa.
 

Yhteistyössä