Hakutulokset

  1. K

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Kuin myös ( tai no, täällä kahden lapsen äippä ), mutta mistä päin Hämettä?
  2. K

    onko kukaan tilannu primamausteita(vai onko se priima),no kuitenki.

    Muutaman kerran olen tilannut, ja tykätään kyllä. Itseasiassa just kierrätin listaa työpaikalla, joten ensi viikolla teen taas tilauksen.
  3. K

    Kertokaas vinkkejä ensimmäisen nuken valintaan..

    Filuuri mainitsikin tuon silmien avautumisen ja sulkeutumisen.. meillä isoveli pelkää edelleen niitä nukkeja, ja on sentään yli 3vuotta jo. Ei pysty edes koskemaankaan sellaisiin, ja inhoaa muutenkin kaikkia pehmoeläimiä, paitsi omaa unitiikeriään.. Tytär ei kyllä pelkää niitä silmiä, joten se...
  4. K

    Mille alalle kannattaisi kouluttautua, jotta olisi töitä?

    Ukkoni on liikenneopettaja, ja kysellään töihin jatkuvasti, sen kuin vain valitsee minne menee. Eikä kai farmaseuteillakaan kovin huono työllisyys ole?
  5. K

    Kertokaas vinkkejä ensimmäisen nuken valintaan..

    .. saattaa kuulostaa hölmöltä kysymykseltä, mutta kaikkien noiden autojen ym. "poikien" lelujen keskelle olisi vihdoin koittanut aika hankkia ensimmäinen nukke :heart: Tulee siis tyttärelle, joka täyttää 1v. Mitä nyt olen noita hiukan ehtinyt kaupoissa katselemaan, niin aika useassa...
  6. K

    Retroilijat! Mitä sanotte kuosista?

    Kiitos palma! Se on muuten lakanakankaan paksuista ja kuviot on n. 6*6cm. Itsekin mietin, että tekisinkö neidille pussilakanan tai verhot, sitä kyllä riittäisi molempiinkin.
  7. K

    Retroilijat! Mitä sanotte kuosista?

    höh, kerrankin kun minäkin päätin pyytää jostain jotain kommenttia, niin kukaan ei vaivaudu avaamaan sanaista arkkuaan :ashamed:
  8. K

    Retroilijat! Mitä sanotte kuosista?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5835410.jpg Ihan vaan kysyn, kun mietin että mitä tuolle kankaalle tekisin.. tulisiko jollekin vaikka jotain vuosikymmentä mieleen?
  9. K

    Vellijauhetta!?

    Muistaakseni Semperillä on jotain valmista vellijauhetta, sinisessä vakuumi-paketissa.
  10. K

    Paljonko korkonne on kokonaisuudessaan nyt?

    pari viikkoa sitten otettu laina, sidottu 3kk:n euriboriin + pankin marginaali = 2,335%
  11. K

    -

    -
  12. K

    Oletko valinnut mieheksesi isäsi kaltaisen miehen?

    Olen siis ainut?? Mun mieheni on todella paljon isäni kaltainen; iso, luotettava ja rauhallinen.
  13. K

    käytättekö sisarusrattaita jos isompi on vauvan syntyessä 3,5vuotta?

    Itse en ole edes harkinnut sisarusrattaita ja nyt toisen lapsen syntyessä esikoinen on "vasta" 2v3kk. Ehkä seisomalaudan hankin, että välillä pääsee jalkoja lepuuttamaan kyytiin. Muutenkin poitsu kävelee jo hirveän pitkiä reissuja, mutta istuu kyllä rattaissakin jos sattuu huvittamaan.
  14. K

    Kuka tietäisi 70-80 -lukujen äitiyspakkauksien huovista?

    Tämä kuva löytyi huuto.netin suljetuista kohteista, olisiko se mistä on puhe?
  15. K

    Laulun sanoja, jossa ois keinu?

    maijan ja jannen häävalssi, siinä kylläkin vain keinutetaan..
  16. K

    Minkäkokoisia vaatteita 1,5 vuotiaalle?

    meillä poika kohta 1v10kk ja käytössä vielä suurimmaksi osaksi 80senttisiä, varsinkin housuissa 86cm on ihan liian isot.
  17. K

    Kertokaas nyt, mitä "tyttö-biisejä" on olemassa?

    tyttö tuollainen... onkos se mambaa vai mitä?
  18. K

    Vauvan paikka on öisin ensisijaisen huoltajan (eli yleensä äidin) vieressä?

    Meillä ukkeli nukkuu "sivuvaunussa" edelleen, vaikka ikää on kohta 1v10kk. Meidän perheessä sopivin ratkaisu ja kaikki saavat kunnolliset yöunet, 9-10h. Toisenkin kanssa aion toimia samoin, eli kerrankin olen samaa mieltä kuin asiantuntija :whistle:
  19. K

    VOIMASSAOLEVAT ilmaiset

    merkkaan :ashamed:
  20. K

    jos olisit tutti minne menisit

    meiltä se löytyy yleensä patterin takaa :)

Yhteistyössä