Oletko valinnut mieheksesi isäsi kaltaisen miehen?

  • Viestiketjun aloittaja Tiuku
  • Ensimmäinen viesti
Tiuku
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen. Sanotaan että näin kävisi. Meillä ehkä jotain piirteitä on samoja, mutta eipä noita nyt kovin samankaltaisiksi voi kutsua :D Mites muilla?
 
Rukoilijasirkka
no jaa... On mieheni minulle kiltti, mutta mun isä on enemmän taiteilija, semmonen omissa ajatuksissaan viihtyvä, ei kovin käytännöllinen. Olen enemmän itse isäni kaltainen, joten olen ottanu mieheksi äitini kaltaisen miehen, joka osaa kaikkea, on ahkera, käytännöllinen, uhrautuva, auttavainen ja hyväsydäminen. Vain nalkutus puuttuu meidän kodista.

Siinä mielessä isäni kaltainen, että on lämmin ja paljon kotona.
 
Nooh...näin äkkiseltään voisi sanoa että en ole. Isäni on supisuomalainen, mies ihan jotain muuta.

Mutta kun asiaa tarkemmin miettii, niin onhan noissa paljon samaa. Molemmat ovat kovia tekemään töitä, auttavat muita mielellään, ovat kohteliaita ja ystävällisiä, ja molempia kiinnostaa meri, saaristo, veneily, kaikenlainen nikkarointi :)
 
vieras
en todellakaan. isäni vainoharhainen juoppo, vaimonhakkaaja. Mieheni ei koskaan juo kännejä, alkoholia ottaa noin neljä kertaa vuodessa. Väkivaltaan ei sorru missään tilanteessa :) Joten täysin erilaisia ovat.
 
Kyllä ne osittain toisiaan muistuttaa. joskin se on valtava ero, että mieheni ei juuri viinaa käytä, isäni taas on aina käyttänyt, ja nykyään eläkepäivillä se on vallan riistäytynyt käsistä, on tosi pahassa kunnossa.

Mutta jos tosiaan aattelee isääni selvinpäin, normaaleissa arkipäivän askareissa, kyllä hän samankaltainen on kuin mieheni.

*muoks* Joku oli horoskoopitkin laittanu mukaan, joten pakko mainita munkin, et mun isä, appiukko ja mies ovat kaikki oinaita...
 
Olen, niillä on synttäritki peräkkäisinä päivinä. Kumpiki on kiinnostu kaikenmaailman päristimistä ja ovat sellasia pellepelottomia eli keksivät kaikenlaisia erikoisia juttuja. Soittavat soittimia, toinen kitaraa ja toinen viulua/mandoliinia
ex-mieheni muistutti äitini ex-miestä,minkä kanssa äiti oli siitä kun täytin 7 siihen,kunnes sain toisen lapseni.
 

Yhteistyössä