Oletko valinnut mieheksesi isäsi kaltaisen miehen?

• Viestiketjun aloittaja Tiuku
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on aina ollu läheiset välit isään, ja olen ollu pienestä asti isin tyttö. Tästä varmaan johtuu, että miehestä ja isästä löytyy monia monia samoja piirteitä. Ja ei se mua haittaa, on heissä paljon eroavaisuuksiakin.

no en
siis en missään nimessä, ovat kuin yö ja päivä. mun isä on just sellanen supisuomalainen juntti joka ei muuta kun murahtelee. mies on ihan toista maata ja kaikkea muuta kuin tasapaksu päivästä toiseen kuten isä. isää tekis mieli välillä potkasta sohvassaan että näkis elääkö se vielä :D

vieras
En todellakaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Oma isäni on alkoholiin taipuvainen, käytti fyysistä kuritusta lapsiin, pettänyt äitiäni koko avioliiton ajan.

Oma mieheni on vastakohta ja hyvä niin.

Mieheni on isäni melko täydellinen vastakohta vaikka molemmat on skorpioneja.
Yhessä horoskoopissa lukee skorpionista näin:
"Tunteet voimakkaat. Intohimoinen ja tunnettu korkeista ihanteistaan ja pyrkimyksistään. Kätkee usein syvimmät tunteensa. Voi suunnata toimintatarpeensa hyviin tai huonoihin asioihin."
Mun mies on ihan selkeesti pyhimys ja isäni antikristus. :xmas:

elina
tarkoitatko nyt ulkonäöllisesti isäni kaltaisen miehen vai tavoiltaan ja käytökseltään samanlaisen miehen kuin isäni? en todellakaan ole. ainoa mikä voisi olla samaa isässäni ja miehessäni niin on hiusten väri.

vieras
Täysin erilaisia ovat ulkonäöltään, tavoiltaan ja muutenkin. Mutta sen olen huomannut jo seurustelun alkuaikoina, että minussa ja anopissa on tiettyjä yhtäläisyyksiä. Että mitäpä siihen sanotte :D :D

Mää
Minun isäni on kuollut, kun olin viiden vanha, mutta mitä hänestä olen kuullut ja itsekin muistan, kaikki kolme aikuisikäni vakavampaa seurustelukumppania ovat olleet isäni kaltaisia, ja aviomieheni eniten: kilttejä, vähäpuheisia, älykkäitä.

Yhteistyössä