Hakutulokset

  1. M

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    Hei! Meillä ukko nukkua posottaa yöt syömättä. viiden kuuden välillä herää syömään ja jatkaa unia, vaan siihen aikaan esikko alkaa heräilee, joten ei haittaa. Tosin tänään oli poikkeus, esikko heräs vasta seiskalta normi kuuden sijaan. On tää vaan niin helppo vauva esikkoon verrattuna...
  2. M

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* Elokuussa

    MOI! Eipäs ole mulla tullut tänne kirjoiteltua, mut korjaan asian sit nyt :) Meidän poika syntyi 30.5 ja vauhdilla syntyikin. Sairaalassa oltiin 2.00 ja pienen miehen syntymäaika 2.57 Teillähän nukkuu vauvat hirmu hyvin!! Meidän muksu herää kerran yössä syömään, ja se tuntuu luksukselta ku...
  3. M

    Sammas

    Onko tuo sitruunamehu siis sitä sitruunan muotoisessa pullossa olevaa tiivistettä? Entä Vicy? Sitä normaalia?
  4. M

    KESÄKUUN KULLANKERÄT maaliskuussa

    Miks mulle sanottiin etten voi saada esikosta kotihoidontukea jos olen tämän tulevan kanssa äitiyspäivärahalla? Tänne ei kuulu kummempia, huomenna lääkäri, sielä sit tutkitaan ja hutkitaan et onko kaikki ok, mullaku on alkanu sipistelemaan tosi helposti. On vain niin vaikea sanoa, mikä...
  5. M

    *~ Joulun tähtöset -06 ~*

    Apua!Meidän vauvat on jo taaperoita :D Yhdyn edellisiin ja ihmettelen missä tämä aika oikein on mennyt! Ihana kun joulu tulee, lahjat on ostettu.Ihan muutamalla paketilla selvisin, me kun päätettiin ettei lahjoja hirveästi ostella, leluja ja vaatteita on jo niin mahottomasti. Meillä ei vielä...
  6. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    En ole ehtiny paljoa netissä surffailla, aika on menny ihan siivillä eteenpäin. Esikkokin ehtinyt tässä vuoden täytää, ja kakkonen köllöttelee masussa, aika uskomaton tunne :heart: En kaikkia kirjoituksia ehtinyt lukea, mutta jossain vaiheessa puhetta oli kotidoplerista. Mistä te olette...
  7. M

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Tänään tuli sitten tulokset. Kromosomit on kunnossa! Huh, nyt on yksi murhe vähempänä ja olo onnellinen. Tässä vain keräilen vaan itelleni taas ressiä ku nyt pelottaa keskenmeno ja rakenneultra. Luulen ettei tää jännitys lopu ennenkuin saadaan nyytti kotiin :/ Onnea kaikille jotka vielä...
  8. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***marras

    Täälä olis tähän pinoon tulossa yks uus kesävauva, la. 2.6 Ensin kirjottelin tohon toukokuun pinoon, mut ultrassa varmistu sit tää laskettu aika. Pahoinvointi alkaa olemaan jo tiessään-onneksi. Olihan tuo kauheeta, vaikkaki esikolta se oli vielä kauhiampaa :x Vielä ei olla juuri...
  9. M

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Nyt sitte istukkanäyte on otettu. Kolme kertaa joutuivat harjaamaan, se aika tuntu todella pitkältä! :/ Nyt olo ei ole oikein hyvä, huomenna varasin neuvolaan ajan, että vielä sydänäänet kuunnellaan. Näytteenotto sattu aika paljon, minusta paljon enemmän kuin lapsivesipunktio. Joulukuun...
  10. M

    toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

    Eilen ultra, ja seulassa häly kävi. 1:160 Torstaina olis istukkanäytteenotto. JÄnnittää ja pelottaa ihan mahoton! "tuttua juttua" tää on sinänsä, et esikon kanssa kävimme lapsivesipunktion ja niiden tuloksien odottelun läpi. Terve poika syntyi. En silti tuudittaudu siihen luuloon, että tämä...
  11. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 osa II *

    Pitkästä aikaa eksyin minäkin tänne palstalle. Aika menny tosi nopeaa, tuntuu ihan oudolta että vuosi sitte täällä kirjoteltiin ja odoteltiin uusa tulokkaita! :) Meille on tulossa perheenlisäystä, laskettu aika olis kesäkuussa. Pahoinvointia ei enää juuri ole, onneksi! Paljon vähemmällä...
  12. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Huoh, meillä on päivät ollu yhtä kaaosta, eikä mun paha olo ole helpottanu asiaa sitten yhtään. Kävin ostamassa apteekista inkivääritabletteja ja onneksi on olo helpottunut! Jotenki vielä niin uskomaton olo tän tulokkaan suhteen, ihan yllättäen päätti ilmoittaa tulostaan. Miehellä on kova...
  13. M

    TOUKOKUUN TOIVOTUT lokakuussa

    Tänään tein testin ja plussa pätkähti. La olis kierron mukaan toukokuun lopussa, mut katsellaan sitä sitte eka neuvolakäynnin yhteydessä.Vähän on vielä pää pyörällä tästä kaikesta, kotona temmeltää 10kk muksu. Eli ilmottaudun teidän joukkoon odottamaan:)20
  14. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Kesä ja kärpäset on vieny mun ajan kokonaan, ei ole täälä ehtiny käydä ku nopeesti lukemass teidän kuulumiset. Monille jouluntähdille tullut jo hampaita, meidän ukolle ei ole tullut vielä yhtään. Tämän hampaattomuuden vuoksi onkn kovassa pohdinnassa tuo 8kk ruoka ku siinä on jo niitä paloja...
  15. M

    Miksi anoppi tuntee miniänsä kilpailijana?

    Hei te kaikki isovanhemmat! Olen miettinyt otsikossa olevaa kysymystä, koska minulla tilanne sellainen. Lapsemme syntymän jälkeen anoppini on mielestäni alkanut kokemaan minut "uhkana" ja yrittää tehdä itsestään miehelleni minua tärkeämpää. Ennen heillä ei lämpimät välit ole olleet, nyt hän...
  16. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Meillä on ollut tapahtumarikasta niin hyvässä kuin vähän surullisemmassakin mielessä. Kävin pojan kanssa viikon reissun sukulaisissa ja voi että oli mukavaa, ukko sai hemmottelua oikein olan takaa ja äitiki pääsi vähän helpommalla. Viimeaikoina olo ollut niin kauhean väsynyt. Ja löytyihän tuohon...
  17. M

    Kääntyy vatsalleen ja herää

    Meillä oli samaa ongelmaa, kääntyi masulleen ja alkoi huutamaan pää ylhäällä ja silmät suuren suurina :D. "opetin" muksun sitte nukkumaan masuilteen, eli rauhottelin sen siihen asentoon ja nyt kääntyy itekseen masulleen nukkumaan.
  18. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    Taijanpa minäki sitte pikkuhiljaa varovasti kokeilla syöttötuolia, tuntuu vain et neuvolassa ovat niin tarkkoja kaikista nuista ikä suosituksista. mut täälä uudella paikkakunnalla on kyllä mukava neuvolatäti :D Niin ja joo, tosiaan muutettiin Ouluun (tai no, on tästä semmonen 15 kilsaa...
  19. M

    * JOULUNTÄHDET 2006 *

    nyt on sitte rokotukset saatu :D Ukko paino karvan yli 10kg B) Meillä on yöt rauhottunu todella paljon tällä viikolla, voi että on ollu nautinto nukkua hyvin. Puklaillaanko teillä vielä paljon? Meillä napero puklailee, varsinkin jos on masuilteen, kauhia pyykkimäärä tulee päivässä :/...
  20. M

    Nukkuminen ja tutti

    Pakko oli tulla hehkuttaa... Viimeyönä muksu nukahti ilman tuttia ja nukkuikin sitte seittämän tuntia putkeen B) Ajatuksena ei ollu ettenkö tuttia antais, napero vain nukahti ilman :) MItä tuo tassuttelu on?

Yhteistyössä