Hakutulokset

  1. Ä

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    saraleena, jamilla,anuliisa,eeropekka
  2. Ä

    vihastunut kotitöihi

    en jaksa enään siivota. joudun joka päivä siivoomaan nyt sekin into on menny. huudan ja kiukuttelen miehelleni joka on yötyöläinen et saakelin laiska ettet sä edes viiti tehä mitään. mut ei toinenkaan jaksa tehä töitä ja viel pitää koti siistinä. :) ei siihen auta ku itte tehä :laugh:
  3. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    täälä on tullu takapakkia :/ 300g oli paino noussu vaikka oon pojoja laskenu normaalisti, en tiedä voiko johtuu siitä etten oo tän viikon aikana juonu vettä yhtä reippaasti mitä aikasemmin ? ei oo kiva :'( eihän toi niin hirveesti oo mutta alko kuiteski ottaa kupoliin :headwall: ja meinasin...
  4. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    mulla kans mies pitkä ja laiha..eikä liho vaikka mitä söis. on se niin väärin :whistle: tuntuu ittellä että lihoo jo ku jääkaapin aukasee :D mitäs viä , mulla kans kaks lasta 5 vuotias poika ja neiti muutaman päivän yli kuukauden :) mies ei kauheena oo kommentoinu laihdutusta, mutta vielä mä...
  5. Ä

    läskit kiloina

    elikkäs 37 kg
  6. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    mulla tulee kans laukottuu vaakalla aika useesti. torstaisin kuitenki merkkailen ylös:) nyt on kyllä hiukan tullu lipsuttua parina päivänä pojoista :snotty: mutta huomenna jatkan normaalisti :hug: paino on kuitenki menny nyt alle 80 kg ..mutta vielä on moooonta kiloo edes. mutta kyllähän se...
  7. Ä

    pv pistemäärät...

    ..niin ja laihduttaja =)
  8. Ä

    pv pistemäärät...

    onkohan mun pisteet sitte oikeen :whistle: ku on aika vanha toi ohje... 22 pojoa. 163 pätkä, 81 kg,enkä töis...
  9. Ä

    Vischy

    http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1136;41242;41243;41244;32924 tuolta pitäs löytyy se dietti :hug:
  10. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    saimpas vetastua itteni lenkille.. :D
  11. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    ..niin miten teillä muila: tuleeko liikuttua paljoo..ja juottako vettä paljon päiväs? ..ittellä tulee vettä litkittyä n.3 litraa mutta liikunta on erittäin vähästä :snotty: aattelinki ottaa itteeni niskasta kiinni ja lähtee heti aamulla lenkille ja ostaa salikortin täs jossain vaihees :D
  12. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    ..täälä olaan vielä :hug: mä aattelin ilmottaa joka torstai mun painon ..nouseeko vai laskeeko :whistle: ku torstaisin oon puntarilla käyny tän 3 vk ajan :D onkos muilla tapahtunu edistystä? =)
  13. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    \ ..ups ..taisin hiukan "hutasemalla" lukea.. :snotty:
  14. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    \ sehän on hyvin ..toi 10 kilon pudotus :flower: missä ajassa oot saanu tippumaan ? =) uteliaana kyselen ,hih :whistle:
  15. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    ..nuista pisteistä..ihan ittekseni laskeskelen ku ei oo rahaa käydä viikottain punnituksessa.. parisen vuotta sitte kävin ryhmäs kerran ja sain sillon kirjan missä kaikkien ruokien pisteet :) ..nyt vasta sain itteeni niskasta kiinni ja aloin tosissaan laskeen..tänään tuli 3 viikkoa ja miinusta...
  16. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    mä löysin kunto plussan sivuilta 15vk vattalihasliikkeet ..on tosi hyviä liikkeitä..kannattaa sieltä kattoo ja toinen on gallanetics sitä teen ittekki :)
  17. Ä

    callaneticsista...

    mä oon vasta muutaman päivän tehny liikkeitä , mutta ilmottelen sitte kun ja jos tuloksia alkaaa näkyyn:) paikat ainaki on kipeenä :D
  18. Ä

    Pino yli 80kg painaville...

    täälä kan s yks lyllerö :) 163 pätkä ja painoa 82 :/ lasken kans painonvartioiden pisteitä..torstaina tulee 3 viikkoo... vielä ois pitkä matka tavotteeseen.. 60 kiloon yritän :hug:
  19. Ä

    callaneticsista...

    no niin ..."hyvä" mä :snotty: ...sielähän on ne toistot :whistle: ..kiitoksia vaan sulle =) :flower:
  20. Ä

    callaneticsista...

    netissä ei taida olla niitä liikkeitä...en oo kuiteskaan sata varma :/ koita googlella hakee tai kirjastossa ainaski löutyy nimellä: callanetics ihanne vartalo 30 päivässä kirjottanu: callan pinckney :) kuulema on erittäin tehokkaita ja nopeesti vaikuttavia ku vaan jaksaa tehdä..itte oon vasta...

Yhteistyössä