GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

äityli 83
äika jyrkkiäkin mieli piteitä erikoisista nimistä en kuitenkaan usko että enää kymmenen vuodenpäästä pahemmin nimentakia ketään koulussa kiusataan silla koko ajan kansallisuudet yhdistyy ja ihmiset sekoittuu ja ulkomaisia nimiä rantautuu koko ajan enempi vain suomeen kuin myös suomen kielisiä nimiä ulkomaille päin..ihanaa vain kuulla jotain uusia nimiä mielestäni persoonallinen nimi vain kaunistaa kantajaansa.. ja vielä vanha sanan lasku: ei nimi miestä pahenna jollei mies nimeään =)
 
PVS pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2006 klo 16:09 Hippula kirjoitti:
Osallistunpa tähän kyselyyn,vaikken osastolle oikeesti "kuulukaan".Mutta luin jokin aika sitten että vauva oli saanut kasteessa nimekseen Frodo..
Mun tädin kissa oli Frodo.
On tainnut Frodon vanhemmat katsoa taru sormusten herrasta -elokuvan. :D
 
Meiltä löytyy tuo Nanna, jonka joku mainitsi erikoiseksi. Ei vissiin niin suomalainen nimi, enemmän ruotsalainen. Kianan olisin halunnut toiseksi nimeksi, mutten saanut tahtoa läpi...

Ihania ja erikoisia, joihin itse olen törmännyt esimerkiksi Jilla, Louna-Lumia, Niila ja Loretta
 
Taava
Jade-Sade ja Uljas-Jukka, ovat sisarukset

Ja Yrkkö Myrsky Yrjänä, joka täällä varmaan onkin jo mainittu kun tuppaa aina tulemaan vastaan näillä palstoilla.

Vaarini nimi oli Otmar, hänen veljensä Kaarno ja sisarensa Silpa
 

Yhteistyössä