GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

PaH
Minusta erikoinen pojan nimi on Jerka (samassa koulussa oli tämän niminen).

Tytön nimistä tulee mieleen
Hissu
Lenka
Merike (aivan ihana nimi)
Kasperiina (voi tyttö parkaa millä nimellä on rangaistu)
 
puolituttu antoi lapselleen nimen Väinö Robin Matias... Siis kamoon, kuulostaa yhtä fiksulta kuin Dominic Kattilakoski. Perinteinen Väinö ja sitten tuo kamala Robin... ja sukunimikin on ruotsinkielinen, että olisi antanut vaikka Anton Robin tai sitten supisuomalaisen nimen. Lapsiparka.
 
[

Mun mielestä oudompaa on kuitenkin antaa söpölle pikku vauvalle vanhan kyttysen vaarin nimi kuten Väinö Jalmari taikka Mauno Kalervo tai tytölle joku Pirkko Raakel... ei pahalla väinöjen ja pirkkojen äitejä kohtaan... Tai koiran nimi kuten Riku.
[/quote]


Outoa on antaa lemmikille ihmisen nimi! siis esim. Riku. Riku ei ole koiran nimi!!!!
 
vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 12:29 minä vaan kirjoitti:
[

Mun mielestä oudompaa on kuitenkin antaa söpölle pikku vauvalle vanhan kyttysen vaarin nimi kuten Väinö Jalmari taikka Mauno Kalervo tai tytölle joku Pirkko Raakel... ei pahalla väinöjen ja pirkkojen äitejä kohtaan... Tai koiran nimi kuten Riku.

Outoa on antaa lemmikille ihmisen nimi! siis esim. Riku. Riku ei ole koiran nimi!!!!

[/quote]

Missä niin lukee ettei ole koiran nimi? Ei missään... Eiköhän jokainen anna koiralle sen nimen kun haluaa...
Eikös Mirri ole kissan nimi? Joka tapauksessa sitäkin on annettu ihmiselle!
 
ei kai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.07.2005 klo 22:20 kaneliomena kirjoitti:
Orkkuli,Silla,Serja,Nerna,Saskia näin äkkiseltään tuli mieleen.
Kuka hirviö antaa lapselleen nimeksi ORKKULI???
Aivan törkeetä, pieni Orkkuli-parka.. :eek:
Toisessa kohdassa oli Semira-nimi.. Meinasin kuolla nauruun kirjoittajan kommentista "Soneran ja Kemiran risteytys"!!! :LOL: Kieltämättä tulee juuri se mieleen..
 
ei kai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2006 klo 13:33 Heidit83 kirjoitti:
En ole kellään kuullut tämmöistä nimeä, mutta koska kaikki löytyvät kalenterista, olen miettinyt, voisiko lapselle antaa esim. tämmöisen nimen: ULJAS UKKO MIES... :p
No eikä voi.. :headwall: :D
 

Yhteistyössä