läskit kiloina

katotaaks paljo on ylimäärästä läskiä kaksplussas?

Täält löytyy 20 kg!!

lisää omat aina viimesee lukuu ni nähää päästääkö huimiin lukuihin ja saadaako sitä kautta motivaatioo lisää...

eli jos seuraaval vaik kymmenen ni laittaa kolkyt ja sitärataa....
 
HEI HALOO!!! tarttisko tehä jotain kun tääl on jo n neljän aikuisen suht normaalipainoisen verran ihraa!!! ja meit ei kuitenkaa oo ees viel kahtakymmentä!!

Mä ainakii sain jo eilen kipinän ja kaivoin noi painonvartijaohjeet jostain kaappien kätköis ja ehin myös lenkillekkii.....haastakaa mut pudotuskilpaan niin voidaa kohta tehä sama ihrakalluppi toisinpäin!!

:attn: :x :x
 
320kg (hui) :whistle: :D Kyllä ne kilot aikanaan häviää. Mieki alotin salilla käynnin ja muutenkin laitan elämäni "remonttiin" :D Jos saan kiloni pois vuoden sisällä ni oo tyytyväinen itteeni. Mut nyt painun salille rehkimään, moikka kaikille :wave:
 
päivänlilja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 19:24 maria kirjoitti:
HEI HALOO!!! tarttisko tehä jotain kun tääl on jo n neljän aikuisen suht normaalipainoisen verran ihraa!!! ja meit ei kuitenkaa oo ees viel kahtakymmentä!!

Mä ainakii sain jo eilen kipinän ja kaivoin noi painonvartijaohjeet jostain kaappien kätköis ja ehin myös lenkillekkii.....haastakaa mut pudotuskilpaan niin voidaa kohta tehä sama ihrakalluppi toisinpäin!!

:attn: :x :x
Juu juu, liity vain meidän laihisporukkaan. Minullakin on urakkaa jo 6 viikkoa/8 kiloa takana :D ja kunnolla myös edessä ;) .
 
päivänlilja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2005 klo 11:07 päivänlilja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.08.2005 klo 19:24 maria kirjoitti:
HEI HALOO!!! tarttisko tehä jotain kun tääl on jo n neljän aikuisen suht normaalipainoisen verran ihraa!!! ja meit ei kuitenkaa oo ees viel kahtakymmentä!!

Mä ainakii sain jo eilen kipinän ja kaivoin noi painonvartijaohjeet jostain kaappien kätköis ja ehin myös lenkillekkii.....haastakaa mut pudotuskilpaan niin voidaa kohta tehä sama ihrakalluppi toisinpäin!!

:attn: :x :x
Juu juu, liity vain meidän laihisporukkaan. Minullakin on urakkaa jo 6 viikkoa/8 kiloa takana :D ja kunnolla myös edessä ;) .
Tuosta ketjusta löytyy lisätietoa:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=233924
 

Yhteistyössä