callaneticsista...

nyt tuli tenkkapoo :) miten ootte jatkaneet nuita toistoja ku täs ihanne vartalo 30 päivässä-kirjassa on toistot näin.. 1.pv 30 2.pv 45 3.pv 60 4.pv kans 60 ja toinenn esim. 1.pv 25 2.pv 30 3.pv 35 ja neljäs pv 40 lisäättekö tuohon aina sitte 5 lisää vai mitenkä ? ..hiuka tyhmä kysymyski :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2005 klo 10:38 äitiii kirjoitti:
nyt tuli tenkkapoo :) miten ootte jatkaneet nuita toistoja ku täs ihanne vartalo 30 päivässä-kirjassa on toistot näin.. 1.pv 30 2.pv 45 3.pv 60 4.pv kans 60 ja toinenn esim. 1.pv 25 2.pv 30 3.pv 35 ja neljäs pv 40 lisäättekö tuohon aina sitte 5 lisää vai mitenkä ? ..hiuka tyhmä kysymyski :snotty:
Saisinkos tiedustella mikä se tuollainen on?Tai siis joskus täällä jotain juttua siitä lukenut,mutta niistä liikkeistä ei mitään tietoa..Oliskohan netissä joku sivu missä niitä olisi?
 
netissä ei taida olla niitä liikkeitä...en oo kuiteskaan sata varma :/ koita googlella hakee tai kirjastossa ainaski löutyy nimellä: callanetics ihanne vartalo 30 päivässä kirjottanu: callan pinckney :) kuulema on erittäin tehokkaita ja nopeesti vaikuttavia ku vaan jaksaa tehdä..itte oon vasta alottanu niin en osaa sanoo vielä oikeen juuta enkä jaata :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2005 klo 10:38 äitiii kirjoitti:
nyt tuli tenkkapoo :) miten ootte jatkaneet nuita toistoja ku täs ihanne vartalo 30 päivässä-kirjassa on toistot näin.. 1.pv 30 2.pv 45 3.pv 60 4.pv kans 60 ja toinenn esim. 1.pv 25 2.pv 30 3.pv 35 ja neljäs pv 40 lisäättekö tuohon aina sitte 5 lisää vai mitenkä ? ..hiuka tyhmä kysymyski :snotty:
Sehän jatkuu niin, että kakkosvaiheessa, eli siis pvä 5. eteenpäin, ne liikkeet vähän muuttuu ja siellä kyllä pitäis lukea ne toistomäärät myös. Selaa vaan sitä kirjaa eteenpäin.
 
6 KK POIKA
Hei,

Haluaisin kuulla REHELLISIÄ kommentteja ja kokemuksia Callanetics-ohjelmaa tehneiltä. Saitteko oikeasti aikaan tuloksia? Oliko siis tehokasta, kuten ohjelma lupaa?

Kiitos kommenteista etukäteen! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 18:00 6 KK POIKA kirjoitti:
Hei,

Haluaisin kuulla REHELLISIÄ kommentteja ja kokemuksia Callanetics-ohjelmaa tehneiltä. Saitteko oikeasti aikaan tuloksia? Oliko siis tehokasta, kuten ohjelma lupaa?

Kiitos kommenteista etukäteen! :flower:
Omasta puolestani voin sanoa, että on auttanut. 12 päivää olen tehnyt ja hyvin näkyy tulokset, myös perheen mielestä - ja lasten suustahan kuulee totuuden :) (kommentteja en vihti laittaa kun oma kehu haisee, sen verran vain että ihana appiukkokin on ääneen mun laihtumiseni noteerannut ja se lämmittää kyllä kovasti)

Olen tehnyt tuota vatsaosuutta, mutta nyt kolmosvaiheessa tuntuu että olisi tarvinnut tehdä reisiäkin. Alkaa nimittäin olla rankkaa pitää jalkoja kohtisuorassa pystyssä kun treenaa vatsalihaksia... Mutta huomaanpa ainakin vatsalihasten vahvistuneen kun entisenlaiset sarjat eivät tuota ongelmia. Asteittain on tosiaan rakentunut tuo raskauksien rasittama vatsanseutu uudelleen ja vanhat farkut alkaneet pyöriä jalassa!

En aio lopettaa siihen kolmeenkymmeneen mihin saakka tuo ohjelma kestää (Pinckney: Ihannevartalo 30 päivässä) vaan otan ihan osaksi päivärutiineja :) En mene vannomaan miten se muihin tehoaa, mutta mulla se on osana kevennettyä ruokavaliota tuonut solakkuuden ja ryhdin mukanaan.
 

Yhteistyössä