Hakutulokset

1. rokkiäiti

Virallinen bb pino 2008, osa 2

kertokaa mullekkin jos joku vaan jotai tietää....
  2. rokkiäiti

synttärilahja ideoita, miehelle,30v....

auttakaa...oon muutaman viikon tuntenut aivan ihanan rokki-pojun... nyt sillä 30v-synttärit ja haluisin viedä sille jotain kivaa.... mutta mutta mitä???
  3. rokkiäiti

Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

kiitos...ollaan tosiaan tunnettu vasta muutamia viikkoja ja ei eihkä kyetä ihan vielä olemaan omia itsejämme. välimatkaakin on jonkun verran ja siksi ei niin usein nähdä kuin tahtoisimme...mitäköhän tuo uhraus olisi...mahdollisesti mietein jos tulee muutto toiselle paikkakunnalle niin joudun...
  4. rokkiäiti

moon! älä vaan vielä väsy....enää muutama ennen mun kysymystä tuolla aamulla laitoin...toivottavasti jaksat vielä siihen vastata....koitan valvoa ja odotella :hug:
  5. rokkiäiti

Leikkimielinen gallup: Millä tavoin Tukiainen voisi parantaa ulkonäköään?

vois tosiaan alottaa siitä että pesis naamansa ja kampais hiukset.....
  6. rokkiäiti

1v pojan synttäri korttiin joku kiva runo tms....kiitoooos!

juu,tuossa otsikossahan se tulikin.....eli runoja ja värssyjä kehiin...kiitos
  7. rokkiäiti

olenkohan vihdoin tavannut elämäni miehen????
  8. rokkiäiti

Mitäs teille kuuluu?

kiitos hyvää! ollaan lapsen kans oltu päivä kahden kun mies kaverinsa polttareita viettämäs, meillä ollut mukava päivä! tosin ilma olisi saanut suosia....
  9. rokkiäiti

Kolmanneksi?

en tiedä pariskunnasta mut joskus oon miettiny millast ois kahden miehen kans :p
  10. rokkiäiti

Minkä liittymän alku on 046??

kolumbus prepaidissa on 046-alku....
  11. rokkiäiti

heippa kaikille!!!!

juu eli moi vaan kaikille tosi pitkästä aikaa, en tiedä muistaako kukaan ees mua kun oon varmaa ollu viimeks tääl joku reilu vuosi sitten :wave: mä ainakin bongasin jo pari tutun näköstä nimee....
  12. rokkiäiti

Monen miehellä tuntuu olevan tänään polttarimenoa..

mun mies on kans viettämäs enoni polttareita! mä pääsen (joudun) kaasoks heinäkuun lopussa :heart:
  13. rokkiäiti

Ihanaa olla selvinpäin..

:wave: täällä kans selvinpäin, muksun kanssa kotosalla....
  14. rokkiäiti

bitter orange & green tea ja ruusunjuuri kapseleita???

heippa kaikki kanssa laihduttajat! auttakaa minua ja ostakaa minulta pois 3prk bitter orange&green tea kapseleita ja 3prk ruusunjuuri kapseleita. auttavat painon hallinassa (kokeiltu on). purkit avaamattomia ja päiväystä reilusti, minulla vaan jäi käyttämättä kun sain lääkäriltä toisia...
  15. rokkiäiti

oonko ollut vastuuton?

niin ja mielestäni olisivat sitten vaikka voineet soittaa minulle jos kerran ovat niiiiiin kovin ihmetelleet missä pimu on....
  16. rokkiäiti

oonko ollut vastuuton?

eli juttu meni näin maanantai iltana tulin kuumeeseen ja tyttö oli räkäinen ja yskäinen. tiistai aamuna olo oli vielä kauhempi huonosti nukutun yön ja kauhean kurkkukivun johdosta. soitin heti aamulla töihin että en tule pariin päivään ja samalla soitin myös lapsen hoitopaikkaan josta ei...
  17. rokkiäiti

moi kaikille pitkästä aikaa!!!

olenollu palstalla viimeksi varmaan n.4kk:tta sitten, mitästänne kuuluu? onko mitään keräilyjä menossa? mulla vinot pinot etikettejä kaapissa ja enään niitä ei oikeein tule niin ajattelin että saisin hävitettyä ne...
  18. rokkiäiti

Onko muita jotka kammoaa hame-leggins-tyyliä?????

:wave: en kans laittais päälleni :x
  19. rokkiäiti

lähtisitkö sadepäivänä HUVIPUISTOON?

jep, meinisin ja olinkin särkkiksessä just maanantaina ja satoi paljon.... ei tarvinnu jonottaa ja lapselle kunnon varusteet niin hyvin meni....

Yhteistyössä