eli juttu meni näin maanantai iltana tulin kuumeeseen ja tyttö oli räkäinen ja yskäinen. tiistai aamuna olo oli vielä kauhempi huonosti nukutun yön ja kauhean kurkkukivun johdosta. soitin heti aamulla töihin että en tule pariin päivään ja samalla soitin myös lapsen hoitopaikkaan josta ei vastattu mutta
vastaaja vastasi ja jätin viestin vastaajaan että tyttö ei tule pariin päivään ja että ilmoitan keskivikkona tuleeko torstaina vai ei.
noh,tänään soitin hoitoon että tyttö tulee huomenna normaalisti hoitoon,
siellä tätit ovat pari päivää miettineet missä tyttö on ja kun sanoin jättäneeni viestin vastaajaan niin eivät osaa kuulemma kuunnella sieltä viestejä...
aika inhottava tilanne minulle, nyt tätit tietysti ajattelee että olin huolimaton
kun jätin vain viestin....olinko vai oliko täteissäkin jotain vikaa?
mielestäni jos on vastaaja tulee sitä osata käyttää....
vastaaja vastasi ja jätin viestin vastaajaan että tyttö ei tule pariin päivään ja että ilmoitan keskivikkona tuleeko torstaina vai ei.
noh,tänään soitin hoitoon että tyttö tulee huomenna normaalisti hoitoon,
siellä tätit ovat pari päivää miettineet missä tyttö on ja kun sanoin jättäneeni viestin vastaajaan niin eivät osaa kuulemma kuunnella sieltä viestejä...
aika inhottava tilanne minulle, nyt tätit tietysti ajattelee että olin huolimaton
kun jätin vain viestin....olinko vai oliko täteissäkin jotain vikaa?
mielestäni jos on vastaaja tulee sitä osata käyttää....