Mitäs teille kuuluu?

piparminttu
Hyvää.Olin mummoni 85v juhlissa ja oli hyvässä kunnossa,yllätyin.Missä ap poltat itsesi kun täällä etelässä vettä tullut kaatamalla koko päivän :kieh:

tänään ollaan käyty kirppiksellä, miehen, hänen lapsensa ja meidän vauvan kanssa. Sitten kauppaan mistä isommat tavarat ostettiin, tultiin kotiin, aloin tekee ruokaa, huomasin että kananmunat unohtu, tein jauhelihapihvei, siihen tarvitsin. No syötin vauvan, pistin rattaisiin ja eikun kävellen kauppaan. Sieltä kun tulin ruokaa tein. Oltiin sitten vähän aikaa kotona, siivottiin ja oltiin ja viihdytin vauvaa, lähettiin illemmalla kuusijärvelle kävelemään tultiin kotiin, vauva nukkumaan ja sitten grillailemaan, nyt miehen tytär meni nukkumaan ja saa itsekkin vähän rentoutua

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Hyvää.Olin mummoni 85v juhlissa ja oli hyvässä kunnossa,yllätyin.Missä ap poltat itsesi kun täällä etelässä vettä tullut kaatamalla koko päivän :kieh:
Olin Läyliäisissä, Suomen rumimmassa kylässä :D
Siellä paisto aamupäivän ja sit tais olla iltapäivän puolella kun alko satamaan, satoi kaatamalla, satoi rakeita, satoi vähäsen, lakkasi satamasta ja joka paikka kellui.

Kiitos kysymästä. Päivä mennyt mukavasti ja leppoisasti. Tällä hetkellä nautiskelen yksin olosta ja rauhasta, vain koira seuranani.......ja yksi lonkero :saint:

Enpä ole ikinä ollut poni näyttelyssä. Onkos se samanlaista touhua kuin esim koiranäyttely?
=)

Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:
Kiitos kysymästä. Päivä mennyt mukavasti ja leppoisasti. Tällä hetkellä nautiskelen yksin olosta ja rauhasta, vain koira seuranani.......ja yksi lonkero :saint:

Enpä ole ikinä ollut poni näyttelyssä. Onkos se samanlaista touhua kuin esim koiranäyttely?
=)
Lähestulkoon...
Ihan jumalattoman puuduttavaa!!!
Oltiin siellä joku 9h ja 30min siitä ajasta oli meidän ponilla ohjelmaa.
Puutu jalat ja pää.

Ihan jees, rakastuin nojatuoliin joka miehen mielestä ei ollu yhtä hyvä istuu ku yks toinen. Se kuitenki vähän puhu että ehkä kuitenki saan sen iiiihanan tuolini :D :ashamed: Sitte saatiin köynnös tohon meidän ja naapurin terassien väliin :) :heart:

Miuski harmailee
No paremminkin voisi kait mennä... Aamulla pyöräilin töistä kotiin ja yritin saada yövuoron jälkeen nukuttua. Ei kyllä ollut unen laadussa hurraamista. Sit kävin pikkuisen alennusmyynnissä ja riensin miehen veljen perheen muuttoa lopettelemaan. Sit tultiin sieltä koko perheen voimilla takaisin ja nyt oon sit taas työmaalla..

Keittiönoita
Tää päivä ei kuulu elämäni huippuhetkiin. Olen väsynyt, kun ei tullut nukuttua viime yönä lainkaan. Tunnin päikkärit otin. Olo on kuin puhkaistulla ilmapallolla. Mutta näin se elämä menee, surut seuraavat toisiaan. Eteenpäin on kuitenkin mentävä.

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Olin Läyliäisissä, Suomen rumimmassa kylässä :D
Siellä paisto aamupäivän ja sit tais olla iltapäivän puolella kun alko satamaan, satoi kaatamalla, satoi rakeita, satoi vähäsen, lakkasi satamasta ja joka paikka kellui.

Sinuun ottaa sitten aurinko kiinni helposti :LOL: kade sule oon

Yhteistyössä