Mä oon viettäny Koko päivän poni näyttelyssä, poltin itelleni uudet rusketusrajat ja nyt oottelen et uudet perunat kypsyy, et sais jotain ruokaa!!
Pakko se on, kun ukko on tappo allerginen hepoisille.Alkuperäinen kirjoittaja hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:meetkö suihkuun sen jälk???????
Olin Läyliäisissä, Suomen rumimmassa kylässäAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Hyvää.Olin mummoni 85v juhlissa ja oli hyvässä kunnossa,yllätyin.Missä ap poltat itsesi kun täällä etelässä vettä tullut kaatamalla koko päivän :kieh:
Lähestulkoon...Alkuperäinen kirjoittaja yhden miehen nainen:Kiitos kysymästä. Päivä mennyt mukavasti ja leppoisasti. Tällä hetkellä nautiskelen yksin olosta ja rauhasta, vain koira seuranani.......ja yksi lonkero :saint:
Enpä ole ikinä ollut poni näyttelyssä. Onkos se samanlaista touhua kuin esim koiranäyttely?
=)
Ei siis meillä virallisesti, olin poninhoitajana matkassa mukanaAlkuperäinen kirjoittaja plääh:millanen poni teillä on? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Olin Läyliäisissä, Suomen rumimmassa kylässäAlkuperäinen kirjoittaja piparminttu:Hyvää.Olin mummoni 85v juhlissa ja oli hyvässä kunnossa,yllätyin.Missä ap poltat itsesi kun täällä etelässä vettä tullut kaatamalla koko päivän :kieh:
Siellä paisto aamupäivän ja sit tais olla iltapäivän puolella kun alko satamaan, satoi kaatamalla, satoi rakeita, satoi vähäsen, lakkasi satamasta ja joka paikka kellui.
Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Mä voitin lotossa!
10,10? tuli, jeee!