Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

• Viestiketjun aloittaja moon
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja moon:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Miltä meidän tulevaisuus näyttää ? Työ rintamalla perhe rakkaus ?
Hyvin laajat kysymykset.
Näen jotain muutosta, joka raivaa vanhan tehdäkseen tietä uudelle.Ei kovin positiivinen kortti ja jos tahtoisi selvempää vastausta, niin täytyisi kysyä jotain tarkemmin. Koska tämä kortti kertoo suhteen päättymisestä,menetyksestä tai hurjimmillaan viittaa sairauteen tai onnettomuuteen.
Tuleeko meille suunnitellut häät ? Kestääkö rakkaus kaiken ?
Toimiiko meidän bisnes ?
Voivatko lapset hyvin ?
Toivon moon että vastaat koska tuo vastaus oli pelottava minkä annoit !!!

:attn: :attn: :attn:

Kerron vaikka näin lisää.
Mies on tällä hetkellä todella kaukana hoitamassa työ asioita !
Olemme olleet yhdessä monta vuotta. Suunnitelmissa on mennä naimisiin.
Mutta kumminkin viime aikoina työ puolella on ollut todella myrskyisää ja mies painaa todella paljon töitä että saisi perheen elätettyä.
Pelkään että tuo pitkä välimatka ja työ sekoittaa perhe elämää ?
Mutta sellaisia merkkejä ei ole ainakaan ollut.
Jos olisi jotain menetettävää. Niin jos se liittyisi työhön niin siellä olisi suuri menetys. Ja terveydessä pelkään sitä että mies vetää itsensä loppuun.
Suunnitelmia on paljon tulevaisuudelle.
Häät, lisää lapsia ja ehkä muutto.
Mitä näet toteutuvan ja kestääkö tämä kaikki vai helpottaako joka asiassa.
Sen voin sanoa että suhteessa kumminkin vielä kaikki hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:
Kerropa:
miten esikoisen kanssa tästä eteenpäin?
Kortti kehoittaa sinua hakeutumaan eheyteen ja tasapainoon. Näin myös tulee tapahtumaan. Oletko tämän asian kanssa käynyt jotain valmisteluja yms.? Koska menestystä tämän asian tulee ja selviät siitä.Kuitenkin viivasta varovaisuutta, Näen, että elässäsi on syntymässä uusia yhdistelmiä.
Juu, on valmisteltu jonkin verran.

Voisitko jotenkin tarkentaa tuota kohtaa elämässäni on syntymässä uusia yhdistelmiä? Työn,parisuhteen,perheen vain minkä suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
:wave: JO 18.00.heitin kyssärin.No eipä taida vastata mulle.
Oletko eilen tämän kysymyksen tehnyt? Olen vasta vastaamassa eilisiin kysymyksiin ja pahoittelen kertoa. On erittäin mukavaa, että olen saanut näin paljon kysymyksiä ja vastaan mahdollisimman nopeasti.Pyydän kärsivällisyyttä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Lapsettomuushoitojen avulla yritetään toista lasta, turhaanko?
Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja jonossa minäkin:
moon näyttää olevan menossa sivulle 17, joten olkaa kärsivälliisiä!
mun kysymys oli sivulla 4. Mutta ei se mitään, ei kaikille ehdi millään vastata :hug: heippa :wave:
Olen pahoillani, että olen jättänyt sinut välistä. :hug:

Onko teidän suhteessa ongelmia? Näkisin sinut olevan riippuvainen jostain ja ongelmia, joihin et löydä ulospääsyä.

Tulet saamaan vielä lapsen :)
Hei, sinä vastasit, kiitos! =)
meidän suhteessa on ongelmia *iso huokaus*
en keksi mistä olisin riippuvainen. Umpikuja tuntuu nyt niin todelta, en näe ulospääsyä.
Haaveissa todella useampikin lapsi, jo monta vuotta ollut voimakas tarve saada iso perhe.

Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:
Miten saan itselleni tasapainoisen ja huolettoman olotilan työni, lapsien ja asumisen suhteen?
Tulet saamaan viisaita neuvoja tai ammatillista apua. Sinua kehoitetaan pysähtymään miettimään, mikä on olennaista elämässäsi.
Perheessäsi on paljon rakkautta ja sen suhteen sinun ei kannata huolehtia. Anna itsellesi aikaa ja selvitä sinuun liittyvät huolet/murheesi.

tt
Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.
:) Kiitos! Ehdin jo laittaa päivällä kysymyksen uudelleen samasta asiasta (ja raskauden vaikutuskesta mun tai lapsen raskauteen) kun en enää löytänyt tuota kysymystäni mutta sä näköjään löysit. No, kohta se selviää, tulenko raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:
Mitä urassani näkyy, kannattaako ottaa riski?
urassasi tapahtuu jotain muutoksia ja nämä eivät näytä kovin positiivisilta. Jokin asia ehkä muuttaa lopullisesti muotoaan,loppuu tai menetystä.
Riskin suhteen kannattaisi ottaa riski, koska sinulla on paljon sosiaalista lahjakkuutta.

tt
:) Kiitos! Ehdin jo laittaa päivällä kysymyksen uudelleen samasta asiasta (ja raskauden vaikutuskesta mun tai lapsen raskauteen) kun en enää löytänyt tuota kysymystäni mutta sä näköjään löysit. No, kohta se selviää, tulenko raskaaksi.
no heh, vaikutuksesta terveyteen, tietty!

tt
no heh, vaikutuksesta terveyteen, tietty!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vaan suinkin...niin kerro onko mahdollinen tuleva lapsi/ lapset terveitä? Onko siihen onneen mahdollisuutta??Kiitos!!
Näkisin, ettei terveydessä olisi mitään "vikaa" ja ovat terveitä.
Onneen sinulla on mahdollista ja tälläinen tulee pian sinun tiellesi. On aika astua tähän suotuisalle tielle.

MariElla
Hei

Voiko esittää muutaman kysymyksen? Saammeko asunnon myytyä+taloustilanne järjestykseen, helpottaako taaperomme korvatulehduskierre? Yleistä voit myös kertoa..
kiitos, jos vielä meille "matti myöhäsille "jaksat ennustella :)

Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:
Miten parisuhteemme käy?
En tiedä millainen on suhteenne nyt ja kun kysymyksesi on jokseenkin laaja. Kuitenkin nousi kortti, että jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Sinulle on kaikki ovet avoinna ja tavoitteet saavutat. Ponnistelut päätyvät suotuisasti.
Kiitos!
Jos tänään vielä jatkat niin haluaisin kysyä tarkennusta.
Onko mieheni tosissaan kanssani? Salaako mieheni minulta asioita, vieläkö nousee menneisyydestä lisää ikäviä asioita?
Olisin kiitollinen jos vielä jaksat katsoa minulle jossain vaiheessa nämä asiat.
Jokseenkin näen miehesi äkkijyrkkänän ihmisenä.Saattaa tehdä arvaamattomia muutoksia ja aiheuttaa sinulle ehkä järkytystäkin.
Jotain "hämärää" hänessä tuntuisi olevan. Etsii jatkuvasti tasapainoa ja se horjuu jatkuvasti. Aivan kun hänellä olisi jatkuvasti jokin rooli päällä. Käyttääkö hän työhönsä autoa tai matkustaako hän usein? Toisaalta tämä kortti voi kertoa muutostakin.

Miuku
Mä olen vähän hukassa tulevaisuuden kanssa.. siis perhe, koti ja parisuhde kunnossa, mutta työ on se mikä mun mieltä kaihertaa. En tiedä pitäisikö mun opiskella uusi ala, mut kun en tiedä mitä sekin olisi. Nykyinen työpaikka mietityttää, että kuinka pitkään jaksan sitä tehdä. Että löytyisikö mulle jotain vastausta tuon työasian suhteen?? En siis suoraa ammattinimikettä kaipaa enkä vaadi, mut mä en oikein tiedä mistä aloittaa tämän työuran pohdinta..

Yhteistyössä