taina
onko elämälläni tarkoitusta?olen niin väsynyt jatkuviin ongelmiin ja vastoinkäymisiin,etten jaksaisi enää tätä
Kiitos! Asiat ovat itse asiassa jo menneet vähän eteenpäin, ja parempaan suuntaan .Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen, että saatte. Sinä olet ihmninen, jota tunteet johdattavat, tiedossa intohimoa ja tunne-elämän tyydytystä.Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Saammeko mieheni kanssa asiat kuntoon?
Tuleeko meille suunnitellut häät ? Kestääkö rakkaus kaiken ?Alkuperäinen kirjoittaja moon:Hyvin laajat kysymykset.Alkuperäinen kirjoittaja bebes:Miltä meidän tulevaisuus näyttää ? Työ rintamalla perhe rakkaus ?
Näen jotain muutosta, joka raivaa vanhan tehdäkseen tietä uudelle.Ei kovin positiivinen kortti ja jos tahtoisi selvempää vastausta, niin täytyisi kysyä jotain tarkemmin. Koska tämä kortti kertoo suhteen päättymisestä,menetyksestä tai hurjimmillaan viittaa sairauteen tai onnettomuuteen.
Juu, on valmisteltu jonkin verran.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Kortti kehoittaa sinua hakeutumaan eheyteen ja tasapainoon. Näin myös tulee tapahtumaan. Oletko tämän asian kanssa käynyt jotain valmisteluja yms.? Koska menestystä tämän asian tulee ja selviät siitä.Kuitenkin viivasta varovaisuutta, Näen, että elässäsi on syntymässä uusia yhdistelmiä.Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:Kerropa:
miten esikoisen kanssa tästä eteenpäin?
Oletko eilen tämän kysymyksen tehnyt? Olen vasta vastaamassa eilisiin kysymyksiin ja pahoittelen kertoa. On erittäin mukavaa, että olen saanut näin paljon kysymyksiä ja vastaan mahdollisimman nopeasti.Pyydän kärsivällisyyttä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu::wave: JO 18.00.heitin kyssärin.No eipä taida vastata mulle.
Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lapsettomuushoitojen avulla yritetään toista lasta, turhaanko?
Näen, ettei raskaus ole vielä ajankohtainen. Viivästymistä ja mutkia on matkassa.Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:milloin raskaudun
Hei, sinä vastasit, kiitos! =)Alkuperäinen kirjoittaja moon:Olen pahoillani, että olen jättänyt sinut välistä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:mun kysymys oli sivulla 4. Mutta ei se mitään, ei kaikille ehdi millään vastata :hug: heippa :wave:Alkuperäinen kirjoittaja jonossa minäkin:moon näyttää olevan menossa sivulle 17, joten olkaa kärsivälliisiä!
Onko teidän suhteessa ongelmia? Näkisin sinut olevan riippuvainen jostain ja ongelmia, joihin et löydä ulospääsyä.
Tulet saamaan vielä lapsen
Tulet saamaan viisaita neuvoja tai ammatillista apua. Sinua kehoitetaan pysähtymään miettimään, mikä on olennaista elämässäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:Miten saan itselleni tasapainoisen ja huolettoman olotilan työni, lapsien ja asumisen suhteen?
Kiitos! Ehdin jo laittaa päivällä kysymyksen uudelleen samasta asiasta (ja raskauden vaikutuskesta mun tai lapsen raskauteen) kun en enää löytänyt tuota kysymystäni mutta sä näköjään löysit. No, kohta se selviää, tulenko raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lapsettomuushoitojen avulla yritetään toista lasta, turhaanko?
urassasi tapahtuu jotain muutoksia ja nämä eivät näytä kovin positiivisilta. Jokin asia ehkä muuttaa lopullisesti muotoaan,loppuu tai menetystä.Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mitä urassani näkyy, kannattaako ottaa riski?
no heh, vaikutuksesta terveyteen, tietty!Alkuperäinen kirjoittaja tt:Kiitos! Ehdin jo laittaa päivällä kysymyksen uudelleen samasta asiasta (ja raskauden vaikutuskesta mun tai lapsen raskauteen) kun en enää löytänyt tuota kysymystäni mutta sä näköjään löysit. No, kohta se selviää, tulenko raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lapsettomuushoitojen avulla yritetään toista lasta, turhaanko?
no heh, vaikutuksesta terveyteen, tietty!Alkuperäinen kirjoittaja tt:Kiitos! Ehdin jo laittaa päivällä kysymyksen uudelleen samasta asiasta (ja raskauden vaikutuskesta mun tai lapsen raskauteen) kun en enää löytänyt tuota kysymystäni mutta sä näköjään löysit. No, kohta se selviää, tulenko raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja moon:Näen että että tulette saamaan lapsen. Korttina tulin hallitsijatar, joka symboloi luonnon ihmeitä. Tulette saamaan lapsen ja varmasti tämä luonnollinen iso muutos tulee pian teille.Alkuperäinen kirjoittaja tt:Lapsettomuushoitojen avulla yritetään toista lasta, turhaanko?
Miehesi taitaa puhua mielummin kuin kuuntelee? Ehkä miehesi ei ole sinulle se oikea.Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:Onko mieheni minulle se oikea?
Näkisin, ettei terveydessä olisi mitään "vikaa" ja ovat terveitä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vaan suinkin...niin kerro onko mahdollinen tuleva lapsi/ lapset terveitä? Onko siihen onneen mahdollisuutta??Kiitos!!
Jokseenkin näen miehesi äkkijyrkkänän ihmisenä.Saattaa tehdä arvaamattomia muutoksia ja aiheuttaa sinulle ehkä järkytystäkin.Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja moon:En tiedä millainen on suhteenne nyt ja kun kysymyksesi on jokseenkin laaja. Kuitenkin nousi kortti, että jonkin kauden tai elämänvaiheen päättymisestä. Sinulle on kaikki ovet avoinna ja tavoitteet saavutat. Ponnistelut päätyvät suotuisasti.Alkuperäinen kirjoittaja omituinen höpöttäjä:Miten parisuhteemme käy?
Jos tänään vielä jatkat niin haluaisin kysyä tarkennusta.
Onko mieheni tosissaan kanssani? Salaako mieheni minulta asioita, vieläkö nousee menneisyydestä lisää ikäviä asioita?
Olisin kiitollinen jos vielä jaksat katsoa minulle jossain vaiheessa nämä asiat.
Hetkeen lapsia en näkisi.Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:kerro mulle!! niin ja saanko mä vielä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja kirsi:Saanko mä sen tietyn asunnon jonka haluun?