Hakutulokset

  1. L

    *** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

    kurpitsa rv 34+3 kirjoitti: (.)eilen kävin tyksissä kääntymässä huonon vointini takia ( oksentanut toista päivää ja tosi heikko olo ) käyrää otettiin aika pitkään, oli liian korkee ja tasainen syke huiteli koko ajan 150-170 väliä eikä liikkeitäkään paljoa tullut mutta lääkäri päästi kuitenkin...
  2. L

    Munuaiskivet ja KARSEET kivut!

    Hei, miulla oli esikoista odottaessa munuaiskiviä. olin vielä töissä kun eka kauhea kipukohtaus iski. ei muuta kun terveyskeskukseen ja sieltä ambulanssilla veivät sairaalaan. siellä vietinkin melkein viikon ennekuin helpotti. miulla oli viikkoja sillo 30 (vauva syntyi sit jo viikolla 37+1) ja...
  3. L

    Tavallisen maidon juonti

    meillä reilu vuotias juo mukista ruuan yhteydestä maitoa ja sit rintaa ennen nukkumista päivällä sekä illalla. tää ehkä verrattavissa tuohon maitopulloon. en ole lopettanut imetystä vielä koska lapsi ei muuten saa varmaan tarpeeksi nestettä, ruuan kanssa menee kerralla vajaa puoli desiä eli se...
  4. L

    äänestämisestä

    tässä oon viime päivinä kovasti lueskellut ja miettinyt noita vaalikuviota ja puolueiden kotisivuilla käynyt lueskelemassa. nyt on mieli muuttumassa tuon oman ehdokkaan suhteen, ehkä se ei olekaan se oikea? nämä kolme suurta puoluetta, joista yhtä oma aiemmin ajateltu ehdokaskin edustaa, ei...
  5. L

    äänestämisestä

    onhan tuo ilmaston muutosasiakin tärkeä, sehän koskettaa juuri meidän lapsiamme ja tulevia sukupolvia. millaisessa maailmassa he tulevaisuudessa elävät. tärkeitä on nuo hyvinvointia koskevat asiatkin joita luettelit, itse arvostan juuri samoja asioita. ihmisen perustarpeisiin pitäisi panostaa...
  6. L

    Kevättä rinnassa!?

    mie oon piristynyt ihan vaan tästä keväästä! ihana auringonpaiste ja lämpö! houkuttelee ulos ja lenkille.
  7. L

    koti vai päiväkoti

    kyllä miusta tuota päivähoito-oikeutta voisi jollain lailla rajoittaa. yhteiskunta maksaa suuria summia siitä että lapset saisivat vähän virikkeitä. tänä päivänä kunnissa esim. terveydenhuolto on rempallaan ja ei tuo päivähoitoasiakaan ihan kunnossa tunnu olevan. entäs sitten vanhustenhoito...
  8. L

    Lapsenne tärkein/rakkain asia?

    meidän tytön rakkain lelu on pieni karitsa. hää sai sen ehkä 2 vuotiaana ja on ollut unileluna siitä asti. reissussa rähjääntynyt ja pari tikkiäkin saanut uskollinen ystävä. pojalla ei oikeestaan oo mitään vastaavaa. pikku legoilla hää on rakentanut jo monta vuotta ja muistaa jokaikisen...
  9. L

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    \ tervehdys savusuudelma! ollaankin "naapureita"
  10. L

    Nyt se on sit mulla se lenssu

    meillä oli esikoisella viikko sitte hiihtoloma ja kaikki kolme lasta sairastivat koko viikon. siinä meni loma suunnitelmat mönkään. nyt oon ite ollu tän viikkoa puoli kuntoinen. en kunnolla kipeä, mut kurkkuun koskee koko ajan ja ääni lähes hävinnyt. tosi ärsyttävää tällänen, tulis kunnon...
  11. L

    Ketä äänestää?

    on noita ehdokkaita tullut jonkun verran vertailtua. ja oma ehdokaskin löytynyt. tuosta "naapurista" mukava perheellinen ihminen. heillä lapset hoidettu kotona ja muutenkin tuntuu olevan samat arvot kuin meidän perheellä. omasta kodista opin että jos haluaa vaikuttaa äänestää pitää...
  12. L

    Alle 24 tuntia

    :flower: Onnea uuteen kotiin!
  13. L

    Outo ongelma

    heippa vaan! meillä on nuorin nyt 9kk ja kaksi vanhempaa 5 ja 7 vuotiaat. kyllä myökin mietittiin kovasti tuota viimestä, kun tulee ikäeroa toisiin. mutta tää ikäero tuntuu nyt tosi kivalta isommat auttaa jo kovati vauvan hoidossa ja leikittää pienempää. ja kiva katsoa miten hekin nauttivat...
  14. L

    Mikä/Mitkä ovat äitiytesi heikkoja kohtia?

    mie oon sellanen ihminen, että jos jotain tehdään se tehdään heti turhia viivyttelemättä ja tää on lasten kanssa eläessä todella huono piirre. lähes joka päivä joku asia ei tunnu sujuvan ja hermoja kiristelee. aika paljo oon tässä 8 vuoden äitiyden aikana oppinut hidastamaan vauhtia mutta...
  15. L

    Kuljetko kotona homssuisena päivät-gallup

    en yleensä näytä homssuiselta, ainakaan omasta mielestä. hiukset yritän laittaa päivittäin edes letille. miulla on pitkät hiukset ja ärsyttää jos ne leijailee sähkösinä ympäriinsä. meikkaa en, huulikiiltoa laitan välillä ja ripsiä ja kulmia värjään säännöllisesti kestovärillä, jotta näyttäis...
  16. L

    koirista kiinnostuneet

    kirpputori osiossa myynnissä koiria käsittelevä kirjasarja 6 isoa kirjaa, yli 400 koirarotua <br><br>
  17. L

    Paastosta ja kuppauksesta

    mie oon joskus opiskeluaikoina parin kaverin kanssa ollut viikon mehupaastolla. yksin jos olisin alkanut olisi jäänyt kesken, mutta porukan tuki sai jatkamaan. me tehtiin mehut oikeista hedelmistä ja vihanneksista mehulingolla. eli ne oli hyvän makuisia ja niitä teki mieli jouda. sit oli jotain...
  18. L

    Iltasatu suosikit/inhokit

    meillä on viime aikoina luettu konsta kirjoja. tuula kallioniemen tekemiä. on luettu kanstan kotiaapinen jossa konsta ei ole vielä koulussa, ja sit kaksi kirjaa kun konsta on ekaluokalla ja yksi kirja missä on kesäloma. tosi kivoja kirjoja ehkä just esikoululaisille ja alaluokkalaisille. niissä...
  19. L

    Sapporo

    mie satuin eilen olemaan autossa matkalla kauppaan kun tää mäkihyppy kisa tuli. pihasta kun läksin ahonen hyppäsi pitkän hypyn ja oli melkein mitalli käsissä. sit jokainen seuraava pikkusen paransi tulosta. kaupanpihassa piti jäädä autoon kuuntelemaan viimeinenkin hyppy kuinka siinä käy. no...
  20. L

    45 min

    katsoin ohjelman ja kyllähän se pani asiaa taas miettimään, saman olin jo aiemmin tiedostanut. tuossa syksyllä ja alkutalvesta, kun pimeys ei meinannut loppua millään, tuli koneella oltua ehkä hieman liikaa. ulos ei huvittanut sateeseen mennä ja eikä sisälläkään hommat ottanut sujuakseen. mie...

Yhteistyössä