Kuljetko kotona homssuisena päivät-gallup

  • Viestiketjun aloittaja Tukka pystyssä
  • Ensimmäinen viesti
Tukka pystyssä
Siinähän se jo tulikin! Itse en jaksa laittaa hiuksia, jos ei ole menoa ihmisten ilmoille, enkä panostaa muutenkaan ulkonäköön enkä vaatteisiin kotosalla. Asutaan maalla. Tukka sojottaa koko päivän silleen kun on yöllä sattunut menemään. (lyhyet hiukset). Sisävaatetuksena on pitkät kalsarit (naisten) ja joku paita. Maha röllöttää vieläkin kuin 5. kuulla raskaana, vaikka kohta on 9kk synnytyksestä. Eihän tuota miestäkään tunnu vaivaavan. Samanlainen olin jo ennen lapsen syntymää, jos olin vapaapäivänä kotona. Ulos mennessä vetäisen toppahousut ja takin ja huopakumisaappaat päälle niin johan tarkenee:)
 
päivävaatteet kyllä tulee vaihdettua, mutta vasta lehden ja aamupalan jälkeen eli aika rauhallisessa tahdissa ;)

hiuksia ja pakkeleita en välttämättä laita jos tiedän etten ole poistumassa neljän seinän sisältä minnekään
 
Melkein joka päivä ollaan jo aamusta liikenteessä, joten tulee sitä jotenkin laitettua. Jos salille menen, niin silloin en tietenkään meikkaa ja yleensä tuon tukankin laitan vaan kiinni. Tänään tosin ollaan pysytty kotona kun kuopus oksensi yöllä ja aamulla. Ja aika homssuinen näky olen kieltämättä.. :LOL: :LOL:
 
Melkein joka päivä ollaan jo aamusta liikenteessä, joten tulee sitä jotenkin laitettua. Jos salille menen, niin silloin en tietenkään meikkaa ja yleensä tuon tukankin laitan vaan kiinni. Tänään tosin ollaan pysytty kotona kun kuopus oksensi yöllä ja aamulla. Ja aika homssuinen näky olen kieltämättä.. :LOL: :LOL:
 
Kotona verkkarit jalassa tai yleensä jotain joustavaa mikä ei kiristä eikä purista.
:\| Milloinhan tuota naama olis tullut viimeks pakkeloitua :whistle: Oiskohan ollut synttäreilläni viime vuonna.
Hiukset aina kiinni , nutturalla tai ponihännällä. Harjaa ne eivät näe kuin suihkun jälkeen :whistle:
 
En kulje. Aamulla täys meikki naamaan ja hiukset suoristusraudalla ojennukseen. Parfyymit niskaan ja puhtaat vaatteet päälle. Sen verran olen joustanut kotiäitilookistani, etten enää välttämättä vedä farkkuja jalkaan. Näin talvella kun kuljen ulkosalla toppahousuissa ja kuukengissä. =) <br><br>
 
Kaukomaija harmaana
Aika rennot kotikamat niskassa...joo. Yleensä oloasunhousut yms kevyttä kotona. Meikkaan harvoin ja tukka kieltämättä usein kotona sojottaa vaikka minne;) Kotona nautin oloasuilusta, koska töissä ei ihan hompsuna voi liikkua :LOL:
 
Jaa-a.En oikein tiiä mitä mahat tarkottaa tolal homsuisella.
Mä kuljen aina ja jokapaikassa ihna samalla tavalla.paan aamullaverkkarit,t-paidan (talvella villapaidan ja pitkät kalsarit) päälle ja tukan kampaan(jos muistan).
Ohan sama missä kuljen kotona tai muualla...
Koskaan en meikkaa tms.....ei mulla edes ole meikkejä tms...
 
en yleensä näytä homssuiselta, ainakaan omasta mielestä.
hiukset yritän laittaa päivittäin edes letille. miulla on pitkät hiukset ja ärsyttää jos ne leijailee sähkösinä ympäriinsä.
meikkaa en, huulikiiltoa laitan välillä ja ripsiä ja kulmia värjään säännöllisesti kestovärillä, jotta näyttäis huolitellulta ilman meikkiäkin.
arkivaatteina jumppahousut tai muut mukavat ja viimeaikoina ollut joku imetyspaidoista.
Kerran siskoni sanoi kylään tullessa et voisitko joskus laittaa jotain muuta päälles ettet aina näytä siltä ku olisit jumppatunnille lähössä... no mie viihdyn näin ja se kai pääasia?
Tästä tulikin mieleeni, et oon tavannut mieheni kuntosalilla. hää aina välillä sanookin, et meijän äiti se on yhtä simpsakassa kunnossa jumppatrikoineen, kuin 10 vuotta sitte, kun hää eka kerran miut näki :LOL: :LOL:
 
mappi
Mulla on myös "mukavat, kiristämättömät" vaatteet päällä, mutta tukka on pakko laittaa, koska tää muuten sojottaa tosiaan itään ja länteen. Naamaa nyt en pakkeloi muutenkaan.

Mutta meillä täällä maalla ei onneksi käy pahemmin vieraita varoittamatta etukäteen. Mies on pikemminkin tuolla pitkä kalsari-linjalla ja oikeesti se on aika ihanaa nykyään ;-) Saahan sitä kotona olla missä vaatteissa huvittaa.
 
Kyllä kuljen homssuisena, jos en oo mihinkään lähdössä. Verkkarit ja kotipaita päällä, ei meikkiä ja hiukset ei oo viel harjaa tänään nähneetkään. Mutta illalla ystävän kanssa leffaan ja sitä varten suihkuun, kevyt päivämeikki, hiusten laitto ja kivat kuteet päälle :) Piristää omaakin mieltä!
 
mamaria
heh, lukasin otsikon nopeasti ja luin että "kuljetko kotona homoseksuaalina päivät" :LOL: kattelin just l-koodia...

mutta joo, aika homssuisena välissä oon kun kotona päivät pitkät. varsinki pakkaspäivinä kun tietää ettei pääse lähtemään mihinkään.. joinakin päivinä ei ees kampaa tukkaa, vedän vain ponnarille. nyt on kyllä tarkotus vähän ryhdistäytyä ja alkaa hoitaa ihoa jotenki jo aamusta..meikannu en ole ikinä mutta vissiin tuota ihonhoitoa pitäs alkaa miettimään..
 
mie
en kovin usein..
ja tadaaaa kaivoin viime syksynä farkkuja kaapin pohjalta kotihousuiksi, olen saanut nyt -10kg joten isoimpia farkkuja olen kipannut uffin lootaan ja motivointifarkkuja/muita housuja on pikkukokoja oottamassa kaapissa, välillä yritän niihin ittiäni survoa mutta ei vielä onnistu..
ohuita paitoja tai paitiksia pidän ja vaihdan kesken päivän jos muksuin kanssa suttaantuu.
Hyvin harvoin olen t-paita/olohousut tai verkkarit linjalla.
hiukset laitan ja ripsarin/huullikiillon joka päivä.
Mutta molempien muksujen jälkeen olen ollu n.3-4kk jumissa ja silloin otetuissa kuvissa en ole kyllä mikään kauneuden riemuvoitto..
Jos ylläri menoja tai kaupunglle tai vieraita kylään kylään niin olen jo valmiiksi ihmismäinen eli no panic..
 
eukko
No kyllä mä joka päivä hiukan hiuksia laitan (polkka mallinen, mut ei tasa pitkä vielä),itsestään kun kuivuu niin oon kuin "rölli"...joka suuntaan menee.
Että muotov. ja föönia vaatii.

Paitsi pakkasilla laiskemmin laitin, kun oli pipo päässä ja ei ollu kuin kaupas käyntiä tai ulkoilua. Hiukset kyllä vähintään joka toinen päivä pitää pestä. Tykkään ettei tukka kovin likainen oo.

Meikkaaja taas en oo oikein ikään ollu. Ripsaria harvoin,mut huulipunaa/kiiltoo,puuteria joskus.

Kotona verkkarit ja t-paita ja kauppaan kun menen niin laitan farkut.
Kevyt toppiksetki joskus,talvella.<br><br>
 
yks äityli
=) en tunne itseäni "hommssuisen näköseksi"vaikka kuljeskelenkin päivät kotosalla kasareissa,villasukat ja virittynyt T-paita päällä,tukan sentään kampaan joka aamu ja puoli pitkä kun se onkin(leikkauksen tarpeessa,joka toteutuu piakkoin),laitan sen ponkkarille jotta ei tarvitse sitä koko aikaa olla tukkimassa korvan läpyköiden taakse... :whistle: ulos lähtiessäni vetäisen äitiyshousut(muut ei vielä sovi)tai toppahousut ja toppatakin päälle,pipon syvälle päähän,nauhalliset nilkkurit jalkaan,kun ne nyt menevät jalkaan ja saan ne itse solmituksi kiinni(raskaana ollessani jouduin pitämään kuomakenkiä),vilkaisen vielä varmuudeksi peiliin et näytän kutakuinkin ihmiseltä... :LOL:
 
Neponen
Minä en laita itteeni IKINÄ en kotona enkä sillo ku lähden ihmisten ilmoille! Tukan harjaan ja menoks... Ei ainakaa viel valkotakkiset ole tulu hakee :LOL: vermarit melkee aina jalas ja joku paita...

Mutta jos mennää oikee kylähän ni sitte katon etten ole ihan sängystä nousseen näköinen ja laitan "parempaa" päälle farmarit ja siisti paita... En viitsi uhrata ulkonäköön, ku on jo kerran toi mies :LOL: <br><br>
 
Minä taasen oon niin turhamainen :ashamed: että pesen ja föönaan hiukset jokaaamu sekä meikkaan. Se kyllä taitaa olla enemmänkin sellanen vuosien saatossa tarttunut tapa, Mut jotenkin ei pääse hereille ilman näitä rituaaleja ja mieskin tykkää ;) vaatteista olen myös aika tarkka, että ne on puhtaat siistit ja silitetyt tietenkin olosuhteisiin nähden sopivat eli ulos toppikset, kotona lökärit (silitetyt :ashamed: ) kaupungille/kylään farkut/suorathousut.
 

Yhteistyössä