Nyt se on sit mulla se lenssu

  • Viestiketjun aloittaja kukkerikuu
  • Ensimmäinen viesti
kukkerikuu
:snotty: Kamala olo ja yksi ikävä työpuhelu pitäs hoitaa... odottelen jonkun aikaa jos olo kohentuisi.... kotosalla olen kun esikoisella oli sit eilen kuumetta. Junnu sai ne antibiootit keskiviikkona ja on pirteä kun peipponen eikä suostunut menemään edes hoitoon et oltas saatu esikon kanssa potea rauhassa... Esikoinen meni mielellään hoitoon kun ei veikka ollut kiusaamassa siellä =) Et tälleensä...
 
amlo
Taalla kans yksi nuhanena ja rohisija! Tiistaina aurinko paistoi niin lampimasti, etta avasin takin vetoketjua, ja eikos heti illalla ollut kurkkukipea ja nyt nena valuu ihan kunnolla ja yskia ryvityttaa. En ollut kuin viikon terveena; sita ennen olin rohassa kuukauden, vaikka soin antibioottikuurinkin, ja nyt taas siis sairaitten kirjoissa...
 
meillä oli esikoisella viikko sitte hiihtoloma ja kaikki kolme lasta sairastivat koko viikon. siinä meni loma suunnitelmat mönkään.
nyt oon ite ollu tän viikkoa puoli kuntoinen. en kunnolla kipeä, mut kurkkuun koskee koko ajan ja ääni lähes hävinnyt.
tosi ärsyttävää tällänen, tulis kunnon tauti vaikka pariksi päiväksi ja ois sitte ohi.
 

Yhteistyössä