Hakutulokset

  1. S

    Onko tupakointi täysin oma asia?

    \ Hyvä jos joku tajuaa,monta sivua siihen on mennytkin.. :kieh: :laugh:
  2. S

    onko itseruskettavaa suihkeena ??

    =)
  3. S

    minkälaisia oireita clomeista ?

    mulla on koko ajan kauhee pissahätä ja alamaha on niin raskaan olonen ja niin, kun virtsaralkko olisi , koko ajan ihan täynnä. ja alamaha turvonnu saman lailla , kun menkoissa. hiukka pyörryrtystä on ollut !!
  4. S

    **ttu toootaa kaakaaraa!

    Nyt on lapset nukkumassa. Ei voi kun ihmetellä joidenkin kommentteja...
  5. S

    **ttu toootaa kaakaaraa!

    \ voit ite vetää ittes jojoon ihan vapaasti. Ihan turha mulle tulla aukomaan jos ei tiedä asioista mitään. Itellä mies kuollut ja olen yksin 4 lapsen kanssa joista nuorin nyt 6 kk
  6. S

    **ttu toootaa kaakaaraa!

    kannattaa miettiä ennenku hankkii lapsia et jaksaako niitten kanssa
  7. S

    onko kellään kokemusta ovulaation siirrosta ???

    lääkkeillä ? clomeilla, mulla nyt yritetään siirtään parilla päivällä eteen päin , kunika mahollista on tollanen onnistuminen siirtää ?
  8. S

    seisomaan missä iässä?

    Meillä noustiin ensimmäisen kerran 10,5kk iässä pystyyn pinnasängyssä.
  9. S

    ?

    ei vitsi ... mitä touhua taas . =)
  10. S

    MIstäköhän johtuu kun on koko ajan ihan hirvee väsy?

    R.A.S.K.A.A.N.A =)
  11. S

    inseminaatio

    no ohhoh !! no se kiva !!! onnea raskauteen ja plussaamisestasi ! =) :flower:
  12. S

    inseminaatio

    nyt ne menkat sit alko... oikeen #&%?$!* :kieh:
  13. S

    inseminaatio

    heippa !! mutta onko kellään luomukiertoon inseminaatio onnistunut ? mulle on tehty nyt kaksi inseminaatioo ja kummatkin negoja ja nyt kolmanteen oltas menossa hetkenpäästä, kun mun menkatkin nyt eka alkais!!!
  14. S

    Toukokuun inssipino

    robotti ruttunen !!! voi sua :hug: hyvää kesää sullekkin !! ja onnea syntymäpäivän johdosta ! :flower: mullakin oli saman apäivänä synttärit, kun mun papppa kuoli, eikä ollut todellaakn kivaa.. ei mitään synttäri fiilistä !! mutta kaikkee hyväää ja jaksamisia sulle !!! :hug: =)
  15. S

    Toukokuun inssipino

    hei kaikille !! no niin huomenna olisi nyt sitten ollu pp 14 ja tein tänään jo testin ja nega oli niin, kun aina mulla :'( :ashamed: nyt sitten vaan ootellaan niit menkkoja !!! #&%?$!*, kun ottaa taas päähän .. ja ehkä ens kierrolla taas ei pääse inseminaatioon !!! :ashamed: :kieh:
  16. S

    Mitä eroa on tuulipuvulla ja ulkoilupuvulla?

    tuulipuku on tuulikangasta ja ulkoilupuku ei aina välttämättä oo tuulikangasta !! tai en tiä =)
  17. S

    Tapasin viime vkl:na aivan ihanan miehen..

    onnea !!! :hug: mene ihmeessä heti treffeille =) kuulostaa siltä, et mies olisi todella tosissaan kiinnostunut susta, kun selvitti sun numeron ... näki palion vaivaa B) samaa mäkin ajattelin , kun toi yksi vastaaja , et vuosisadan rakkaustarina voi olla syntymässä !! =) :flower:
  18. S

    Toukokuun inssipino

    hei !! nyt on menossa piinauspäivä 12.. ja tänään on mun menkkojen mahispäivä 26-31 nyt on siis 26 mua pelottaa, et menkat tulee taas !! mutta jos ne on tullakseen niin hgaluisin, et ne tulee tänään , kun jos ne huomenna tulee en pääse ens kierrossa inseminaatioon !! :ashamed:
  19. S

    Jänis ja Hirvi

    ite jäniksestä oon tehny niin et keitin jänistä n. tunnin sitten irrottelen lihat luista ja tunniksi uuniin. sekaan pippuria, sipulia ja suolaa. nesteeksi vettä hieman. hyvää tulee
  20. S

    alkuraskaus

    ja ihan alusta asti voi ollu, mutta se on turvotusta .. oikee vauvamahahan rupee pikkkuhiljaa näkyyn n. 12 viikosta eteenpäin !! =)

Yhteistyössä