K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulihan niistä damoninkin kanssa tosi läheisiä eikä niistäkään loppujen lopuksi ole nähty mitenkään paljon yhteismatskua. Jos sadie on ollut joka kerta mukana niin ihan yhtä hyvin se lempi on voinut leiskahtaa hänen kuin damonin kanssa.
Paitsi että Damonista oli kyllä fanienkin ottamia kuvia kiertueelta. Eipä ollut Sadiesta kuin yksi, sekin suttuinen ja oli siinä Damonin kanssa seuraamassa keikkaa. (Jos siis oli S)
Mä en todellakaan usko, että S on ollut tourilla mukana, ton tason julkkis ei jää bongaamatta etenkin jos siitä on puhetta ja sen ilmaantumista vahditaan.
 
vierailija
Paitsi että Damonista oli kyllä fanienkin ottamia kuvia kiertueelta. Eipä ollut Sadiesta kuin yksi, sekin suttuinen ja oli siinä Damonin kanssa seuraamassa keikkaa. (Jos siis oli S)
Mä en todellakaan usko, että S on ollut tourilla mukana, ton tason julkkis ei jää bongaamatta etenkin jos siitä on puhetta ja sen ilmaantumista vahditaan.
Mä oon yrittänyt etsiä sitä kuvaa! Mulla on vahva mielikuva että olisin sadien nähnyt kuvassa mutta voi olla että oon vaan uskonut kun jotain epämääräistä pikselisuttua on sanottu sadieksi. Luulisin että se oli Berliinissä mutta en muista kuvasta mitään. Damonista oli bailausvideo sieltä miksauspöydän luota, se taisi ihan itse postata sen stooriinsa.

 
vierailija
Paitsi että Damonista oli kyllä fanienkin ottamia kuvia kiertueelta. Eipä ollut Sadiesta kuin yksi, sekin suttuinen ja oli siinä Damonin kanssa seuraamassa keikkaa. (Jos siis oli S)
Mä en todellakaan usko, että S on ollut tourilla mukana, ton tason julkkis ei jää bongaamatta etenkin jos siitä on puhetta ja sen ilmaantumista vahditaan.
Tossa varmaan oli ajateltu Lontoon aikaa. Siellä ne epäilemättä tapasivat sadien mutta oliko se sitten kerran vai kymmenen, siitä ei ole tietoa.
 
vierailija
Paitsi että Damonista oli kyllä fanienkin ottamia kuvia kiertueelta. Eipä ollut Sadiesta kuin yksi, sekin suttuinen ja oli siinä Damonin kanssa seuraamassa keikkaa. (Jos siis oli S)
Mä en todellakaan usko, että S on ollut tourilla mukana, ton tason julkkis ei jää bongaamatta etenkin jos siitä on puhetta ja sen ilmaantumista vahditaan.
[/QUOTE
]
Eikö joku sanonut, että B ja S oli nähty kaupungilla? Mites muuten ne Safursey keikkakuvaukset, näkyykö niissä mitään, vaan kuvaako koko ajan lavalle? Ei tää asia nyt niin tärkeä selvittää ole, mutta jotenkin nää salapoliisityöt on niin kiehtovia.
 
vierailija
Mäkin oon alkanut taipua siihen että sadie oli korkeintaan Berliinissä mutta ei todellakaan kiertänyt bussissa muita keikkoja. Näköhavaintoja tuntuu olevan, mutta yhden yhtä kuvaa ei kuitenkaan ole. Kukaan ei ole ottanut edes salakuvaa kauempaa, eikä kukaan ole kysynyt damonilta tai bändiltä keikkojen jälkeen sadiesta mitään.
 
vierailija
Mäkin oon alkanut taipua siihen että sadie oli korkeintaan Berliinissä mutta ei todellakaan kiertänyt bussissa muita keikkoja. Näköhavaintoja tuntuu olevan, mutta yhden yhtä kuvaa ei kuitenkaan ole. Kukaan ei ole ottanut edes salakuvaa kauempaa, eikä kukaan ole kysynyt damonilta tai bändiltä keikkojen jälkeen sadiesta mitään.
Tuo on ihan hyvä huomio, että siellä on juteltu yötä myöten damonin kanssa mutta kellekään ei ole tullut mieleenkään kysyä että oliko se todella sadien kanssa katsomossa. Tai esim nacelta, jolta tuntuu saavan helposti vastauksia mihin vaan. Damon oli kuitenkin kertonut faneille että tuli mukaan koska bussissa oli tilaa, eli keskustelu oli jo käynnissä, mutta ei sit kuitenkaan kysytty sadiesta mitään.
 
vierailija
Eiks sieltä keikaltakin ollut kuvaa, kun D & co. olivat parvella. Berliini, Leipzig? Muistelisin nähneeni tällaista.
Muistelen kans twitterissä nähneeni mutta en löydä sitä. Paljon löytyy kyllä niitä jotka ihan varmasti näkivät sadien mutta ei tietty yhtään kuvaa, kukaan ei osaa sanoa mitä sillä oli päällä tms. Yksi näki kuulemma Janin tupakalla damonin ja sadien kanssa ja kävi oikein juttelemassakin Janille, mutta ei sit kuitenkaan kerro mitään täsmällisempää.
 

Yhteistyössä