K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ketä oikeesti jaksaa ees kiinnostaa NM? Ihmettelen ihan aidosti ja ei en oo ees mikään shippaaja
Mua kiinnostaa se ihan sillä tavalla kuin julkkisten puolisot yleensäkin. Ei tartte näkyä missään, saa kuitenkin näkyä. Lähinnä kiinnostaa siis sillä tavalla että millaisen puolison se julkkis on valinnut, että kertooko se valinta jotain ihailemastani ihmisestä. Mitään heijastuksia tai vilahduksia ei ole kiinnostavaa seurata, kun lähtökohtaisesti ajattelen sen kumppanin olevan joka tapauksessa noissa tilanteissa mukana.
 
vierailija
Siinä mielessä kyllä, että miten näin "tavallisen näköinen" on saanut napattua tällaisen karismaattisen hottiksen.
Käärijän karisma on valtava kun hän on lavalla tai haastattelu tilanteissa, mutta kun hän seisoo sun lähellä arkivaatteissaan, niin hän on kuin ihan kuka tahansa tavallinen kaduntallaaja. On tullut nähtyä ja koettua tämä.
 
vierailija
Erikoinen hetero kun makaa milloin kenenkin miehen sylissä.
Toisille ihmisille (varsinkin nuoremmalle sukupolvelle) tällainen käytös ei ole millään tavalla poikkeavaa. Ei tietysti kaikki nuoretkaan näin toimi, mutta osalle tällainen läheisyys kavereiden kesken on normi. Siksi en näe K:n ja B:n väleissäkään mitään sen kummallisempaa, kuin että kaksi ihmistä uskaltaa olla toistensa lähellä ja pelleillä. Voi olla B:lle luontainen käytösmalli.
 
vierailija
Erika on kiltti iskelmäprinsessa jolle Danny-setä oli liikaa. Sit sillä hirtti exhibitionismivaihde päälle vaikka henkisesti sama iskelmäprinsessa joka pelkää kuollakseen, että ihmiset huomaa sen olevan tylsä tyttö.
 
vierailija
Joo, itseäni vähän tökki myös ne persvakostringit ja oon ihan avarakatseinen, Erika oli musta ihana.

En tiiä miksi mua ne stringit triggeröi, ehkä jotenkin pelkään et Kärde alkaa viemään tyyliään toksisenmaskuliinisuuden suuntaan kuten monet räppärit..
 
vierailija
Oliko noi samat asut myös päiväkeikalla? Toki iltakeikkakin oli sallittu kaikille eli sielläkin oli lapsia. Tollaset asut sopii ehkä K-18 klubikeikalle jos noi tanssijat itse haluaa noin pukeutua, mutta ei jos ne on siihen painostettu.
 
vierailija
Joo, itseäni vähän tökki myös ne persvakostringit ja oon ihan avarakatseinen, Erika oli musta ihana.

En tiiä miksi mua ne stringit triggeröi, ehkä jotenkin pelkään et Kärde alkaa viemään tyyliään toksisenmaskuliinisuuden suuntaan kuten monet räppärit..
Voi olla et tämä. En kyllä haluis katsella kenenkään paljaita pakaroita lavalla.
 

Yhteistyössä