inseminaatio

  • Viestiketjun aloittaja Lullukka
  • Ensimmäinen viesti
Heipä hei,

Ekaa kertaa palstalla käymässä...

Seitsemän vuotta ollaan yritetty luomuna ja vähän clomienkin avulla ja nyt
eka inssi perjantaina. Pregnyl pitäisi pistää torstaina. Sanottiin ettei ajalla ole niin tarkkaa, kunhan sen pistää siinä aamupäivällä (inssi pe klo 10.45).. Onko kokemuksia asiasta, miten tarkka tuo 24 h on vai riittääkö että on sinnepäin? Voiko munis irrota liian aikasin? Tuleeko lääkkeestä helposti oireita tai allergiaa? Kokemuksia inssin tiimoilta?

Onko vinkkejä asiaan liittyen tai jotain mitä olisi hyvä tietää?

:wave:
 
Meille tehtiin eka inssi maaliskuussa ja mulla oli tarkka kellonaika koska pistän Pregnylin, tasan 36 tuntia ennen toimenpidettä. Munis ei kerenny irrota ennen inssin tekoa. Mitään sivuvaikutuksia tai allergioita mulle ei tullu. Meillä tärppäs tämä eka kerta ja nyt olen vko:lla 12 raskaana.
 
Kirjoittelin tuossa kysymyksen eri ketjuun. En hoksannut että tästä olikin jo valmiina. Kiitos kun nostitte sen.

Nämä kirjoitukset antavat todella paljon uskoa inseminaatioon. Meillä on käytössä clomit + puregon + pregnyl. Toivottavasti tuo toivotun lopputuloksen.
 
säihky74
Moi kaikille! Ajattelin kirjoitella tänne ekaa kertaa. Mulle tehtiin eka inssi perjantaina ja nyt toinen päivä menossa. Jännittää tulos niin kauheesti, ettei tiedä mitä ajatella.. Toivossa olisi hyvä elää, mutta kun kuitenkin ajattelee sitä negatiivista. Toiveita olen kuitenkin saanut täältä palstalta kun on ekalla kerrallakin onnistuttu tavoiteissa. Olemme reilun 2 vuotta yrittäneet ja toivo rupeaa pikku hiljaa hiipumaan. Mutta periksi ei olla ajateltu antaa, koska keinojahan vielä on!! Tsemppiä kaikille taistelussa. =)
 
Kiitos kaikille kirjoittaneille. Kyllä nimittäin piristi kuin luin tätä ketjua. Itse olen ollut siinä uskossa että inssin avulla harvemmin tärppää. Olen lukenut eri lapsettomuuspalstoja ja tehnyt siitä johtopäätöksiä. Olen jopa myös ajatellut että minkä ihmeen vuoksi niitä edes tehdään kun harvemmin onnistaa. Nyt olen vähän optimistisempi että meillekin voisi ehkä mahdollisesti plussa pamahtaa parin viikon päästä.

Plussaonnea kaikille :heart: :heart: :heart:
 
pia
Kyllä inseminaatiolla tosiaan voi onnistua. Meillä ensimmäinen inseminaatio toi toivotun tuloksen, lapsi nyt 1v.3kk. Ja kun aloitettiin uudet hoidot toivoen toista lasta niin taas ensimmäinen inseminaatio onnistui. Syksyllä odotellaan perheeseen kaksosia! Tsemppiä ja aurinkoista kesää kaikille!
 
heippa !! mutta onko kellään luomukiertoon inseminaatio onnistunut ?
mulle on tehty nyt kaksi inseminaatioo ja kummatkin negoja ja nyt kolmanteen oltas menossa hetkenpäästä, kun mun menkatkin nyt eka alkais!!!
 
Sissi76

Meillä yritystä takana syksyllä 3 vuotta. Ensimmäinen inseminaatio ensi viikolla jos kaikki menee hyvin. Pistely pitäisi aloittaa huomenna.

Lueskelin tätä ketjua ja huomasin, että kovin monella ollut apuna clomit pistelyn lisäksi. Mihin tämä perustuu, osaako joku kertoa?
 

Yhteistyössä