minkälaisia oireita clomeista ?

mulla on koko ajan kauhee pissahätä ja alamaha on niin raskaan olonen ja niin, kun virtsaralkko olisi , koko ajan ihan täynnä.
ja alamaha turvonnu saman lailla , kun menkoissa.

hiukka pyörryrtystä on ollut !!
 
satunnainen kulkija
Täällä kuljetaan samoja polkuja, hikoon ku hirvi ja välillä taas palelen hullun lailla, en saa nukuttua, oksettaa, välillä pyörryttää ja pahinta kaikista on ne mielialan vaihtelut, käy miestä oikein sääliks kun mä pimahdan ihan ihmeellisistä asioista :(

Onneks meilläkin tietää että johtuu clomeista, mä vaan säälin sitä kun mies on niin ihana ja kiltti, kestää kaiken niinku mies :D
 

Hei,

Ei mullakaan ihmeempiä oireita tullut, mitä nyt vähän normaalia enemmän munasarjoihin vihlo oviksen aikoihin. Mut oviksen jälkeen tullut nännit tosi kipeiks. Muilla? Ajattelin vaan, että johtuukohan clomeista, kun ei mulla yleensä tuu..
 
shinto
Mulla ilmeni heti ensimmäisestä clomikierrosta unettomuutta ja vatsavaivoja (joita ei ainakaan lääkeselosteessa listattu). Edellisen kirjoittajan tapaan myös itselläni nännit kipeytyivät ovulaation jälkeen, ja sitä kesti muutamia päiviä.

Loppukierrosta vaivaksi tuli (todella niukka) tuhruvuoto, jota on jatkunut nyt 3 päivää. Vuoto ei tule edes housuihin asti, mutta kyllä se silti epäilyttää. Ylihuomenna voisi kiertopäivien mukaan hyvillä mielin testata, jos tuhru ei muutu runsaaksi/vereksi.
 

Yhteistyössä