Hakutulokset

  1. Tiitu83

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Ekaa kertaa kirjoittelen tänne, taustalla olen kyl lukenut juttujanne...mulla siis oli la 14.11 eli tässä mennään viikolla 41+0 ja hohhoijaa...toinen tulossa ja eka syntynyt 39+6 niin sitä jotenkin ootti ettei ainakaan näin paljon yli menis....Joka aamu sitä herää et eipä taaskaan tullut lähtö...
  2. Tiitu83

    MARRASKUUN MURUSET 2010

    Mä voisin ilmoittautua mukaan. Tänään plussattu, laskureiden mukaan LA 14.11 =) 27v. ja toinen. Masussa on kyl jo muutamia päiviä tuntunut jomotusta mut ei aivan samanlaista kun menkkakipu vaan ei niin sattuvaa.
  3. Tiitu83

    Yöheräämiset ja 2-4kk rinta/korvikevauvat

    Musta tuntuu et kaikki vauvat jotka on korvikkeella nukkuu yönsä hyvin eli useimmat 3kk iässä jo heräämättä. Mutta sama ei ole vauvoilla jotka saa vain rintaa.Olenko oikeassa? Vai onko teitä jotka imetätte pelkästään ja vauvat 2-4kk nukkuu yönsä heräämättä? No onko täällä semmosia äitejä...
  4. Tiitu83

    GALLUP: 2-3kk nukkumarytmit

    Eli miten teillä nukutaan? Meillä aamuunet n.9-10.30 sisällä, 12-15 ulkona 18-19.30 ulkona. Tänää oli kyl 9.30-12 ulkona 13-15 ulkona ja 16.30-18 ulkona. Nukkumaan 21 ja kuuteen mennessä yleensä kaksi syöttöä:1-3 aikaan ja 5-6aikaan. Ja täysimetyksellä mennään.
  5. Tiitu83

    Pienen vauvan unirytmi

    Meillä vauva nukkuu päivät tosi hyvin ja yöllä herää 1-3h välein syömään. Te joilla vauvat nukkuu hyvin yöt, ootteko tehneet jotain unirytmin kääntämiseksi niin et yöllä nukuttais pidempiä pätkiä ja päivällä vois syödä useammin?
  6. Tiitu83

    **JOULUVAUVAT 2007** Tammikuussa

    Tässä linkki vauvan kokotaulukkoon ku joku sitä kyseli :) http://www.perhekerho.net/vauva/mittataulukko.htm
  7. Tiitu83

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Jesse Eemil Aleksanteri tulee meidän lapsen nimeks,ehkä...=)
  8. Tiitu83

    **Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

    Meille syntyi ihana pieni prinssi 20.12.07. Synnytys kesti 14h ja oli normaali. Ilokaasun voimin selvittiin kun epiduraali ei auttanu. Supistukset alkoi yöllä,ensin leiempinä ja sit koveni. Nyt opetellaan neljättä päivää kotona olemista vauvan kanssa. Tsemppiä kaikille jotka ei viel ole omaa...
  9. Tiitu83

    JOULUNODOTTAJAT Marraskuu

    Onks muilla ollu samanlainen tilanne ku mulla et sf-mitta ei ollu kasvanu kahdessa viikossa yhtään? Sama terkka mittas sen ja sai jopa puol senttiä pienemmän mitan. Nyt oon ihan huolissani et jos sillä on joku hätä vaik kovasti se liikuskelee tuol masus. Oon aikaisemmin menny aika lähel...
  10. Tiitu83

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Lokakuu

    Mä oon ainakin joskus kertonu haluavani jos jollain on eikä käytä. En nyt muista tarkalleen oliks se täl palstalla mut jos sulla on ylimääräinen niin ottaisin sen ilomielin kiitollisuudella vastaan. =)
  11. Tiitu83

    ***JOULUN ODOTTAJAT*** Elokuu

    Heips! Enpä ole pitkään aikaan kirjoitellut,raskaus on sujunut hyvin. Vauva voi hyvin, mutta potkuja ei paljon vielä tunnu tai ne on tosi heikkoja, en edes ole varma onko ne potkuja kun olen ensisynnyttäjä. Osasin kyllä varautua siihen et potkuja ei tunnu aikaisin kun mulla istukka...
  12. Tiitu83

    ***Joulun Odottajat*** KESÄKUU

    Kirjoittelenpa nyt pitkästä aikaa kuulumisia. Tulin juuri niskapoimu ultrasta, turvotusta oli 1,6 eli ihan normaalin rajoissa. Ja kaikki oli hyvin, vastasi viikkoja, tai oli jopa yhden päivän edellä. 57mm oli pää-perämitta. Syke kuulua, ja selkäranka ja mahalaukku näkyi. Virtsarakkoa ei mut se...
  13. Tiitu83

    Odottajia heinolasta

    Oi kun kiva kun näin pian joku vastasi, sulla on vähän edellä raskaus mua mutta ei se mitää.Onko teillä ensimmäinen tulossa?Meille on..
  14. Tiitu83

    Odottajia heinolasta

    Heips! Ollaan muuttamassa juhannuksen tienoilla Heinolaan, enkä tunne sieltä ketään. Olisi kiva tutustua esim. tuleviin äiteihin. Itselläni LA 21.12 eli joulun alla ja olen 24-vuotias. Pyöriikö täällä muita heinolalaisia?
  15. Tiitu83

    sydän äänet

    Mulla kuului 8+3 viikolla.
  16. Tiitu83

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Pahoitteluja ANNIMANNI JA NINNI78! :hug: Itselläni oli tänään eka neuvola, alkuraskauden ultrassa käytiin siis viime viikolla ja kaikki hyvin. Perusjutut tehtiin siel ja sit kuunneltiin mun yllätykseksi sydänääniä ja heti pikkuisen sydän siellä pomppailikin.Olipa ihanaa kuulla ne jo nyt!
  17. Tiitu83

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Eilen käytiin ekassa ultrassa.Vauva oli oikeassa paikassa, ja sikiö siellä näkyi. Siis kaksi pelkoa,kohdunulkoinen ja tuulimuna on nyt poisluettuja...ihanaa. Lääkäri vielä nosti mun kohtua ja käski kokeilemaan mahan läpi kuinka se tuntui. Sykettä vähän aikaan etsittiin, kuun ultralaitteessa...
  18. Tiitu83

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    kohta lähetää varhaisultraan...ihanaa nähdä pikkuinen!Toivottavasti kaikki hyvin!
  19. Tiitu83

    Löysin kadonneen ystäväni toiselta puolelta maailmaa!

    Pakko kysyä et miten löysit sen?Itse on samanlainen tilanne, ja en tiedä kirjekaverini joka asuu turkissa ja toinen kreikassa osoitteita ja vanhalla osoitteella ei mene perille.
  20. Tiitu83

    **Joulun odottajat** TOUKOKUU

    Voisitko lilleri lähettää sen kerhon salasanan myös mulle. Pahoittelut sille yhdelle ,jonka nimeä en nyt muista,koiran menetyksestä. Tännepäin kuuluu sitä samaa mitä ennenkin, mutta on tullu kauhee flunssa ja kipeä olo.Kuumetta ei ole vaikka siltä tuntuukin.

Yhteistyössä