Hakutulokset

1. J

*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Te ootte ihan liian nopeita: kun on pari päivää kipeänä niin heti on sitten ihan vaan 80 sivua lukematta... Huh huh, en taida saada niitä kahlattua kaikkia. Vähäsen taaksepäin luin, ja sähkölaskusta: meillä 60 neliötä ja just eilen kolahti sähkölasku postilaatikkoon, 170 e/ 2 kk. Ihan kiva...
  2. J

Nyt on tässä välissä sanottava dogtorille tämä: sanoit aiemmassa viestissäsi jossakin sivun 60 kieppeillä että toivoisit asiallista keskustelua ja että ihmiset vähän miettisivät mitä kirjoittavat, ettei kukaan pahoittaisi mieltään. Mä alan pikkuhiljaa pahoittamaan oman mieleni noista...
  3. J

Voi prkl sentään: heräsin 4.55 syöttämään ja taas niin pirteänä että. Nukahdin vasta joskus yhden jälkeen, kun en taas saanut unta vaikka poitsu oli unten mailla jo 22.30. Kiukuttaa ja suorastaan v***ttaa, grr. Nyt oon kuitenkin päättänyt, että en jää pyörimään sänkyyn vaan tuun tekemään jotain...
  4. J

Moi taas kaikille ja kiva on lukea teidän kaikkien kuulumisia: niin vauvojen kuin äitienkin! Mua odottaa tuolla noin 450 valokuvan lajittelu ja päätin paeta sitä hetkeksi koneelle ihan sen varjolla, että ei mulla ole kansioita niille... Täytyy käydä illalla pari kansiota ostamassa, kunhan...
  5. J

Piippu: ainakin Kantoliinakanavan sivuilla on ohjeita, ja vielä kuvien kera. Tässä linkki: http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=272
  6. J

Ja täällä vip1 ja Mammoliino se kolmas uneton... Viime yönä onneksi nukuin putkeen melkein kuusi tuntia, eli ei huonosti, mutta kun tuntuu ettei se oikein riitä mulle. Poika nukkui lähes 9 tuntia, eli mulla ois ollut mahdollisuus samaan, mutta ei. Ekana en saanut unta ja sit johonkin heräsin...
  7. J

Vielä siitä mun menemisestä juhliin: täysimetyksellä kun mennään, niin pumppaushommiin joutuisin kyllä. Siksi voikin olla, että käyn vaan syömässä ja poitsu ois sen aikaa hoidossa. Maitoahan mulla on kyllä pakasteessa varmaan 1,5 litraa hätätapauksia varten, että sitä kyllä riittäisi. On tuo...
  8. J

Mä nyt edelleen mietin, että voinko ja uskallanko jättää pojan hoitoon (hoitaja ei tule kotiin, vaan viedään mummulaan) synttärijuhlien ajaksi. Poitsu on siis noin 12 viikkoa vanha pieni mies. Niihin juhliin tarvis lähteä illalla viiden tienoilla, ja poika haettaisiin/tuotaisiin kotiin sit...
  9. J

Moikka! Olikohan Rontti, joka kyseli sen pussilakanan kokoa, jonka sain pankista. Se oli sellainen 100 x 135 kokoa oleva, ja tyynyliina sellainen normaalia pikkuisen pienempi. Täytyy vielä tuosta pankkiasiasta sanoa, että nuo lahjat mitä saatiin (pussilakana, tyynyliina, tuttipullo...
  10. J

Dogtorille halit ihan alkuun, :hug: Uteliaisuuttani kyselen, että jos ja kun olette käyneet avaamassa lapsellenne tilin, niin mitä kylkiäisiä pankki on antanut? Olenpa utelias, mutta itse vähän yllätyin, että tuo tapa on vielä käytössä. Avasin pojalle tilin Osuuspankkiin, ja saatiin...
  11. J

Moikka pitkästä aikaa! Käyn kyllä ahkeraan lukemassa, mutta en aina ehdi kirjoitella. Tai kun lukemisessakin menee aikaa, kun niin ahkeria kirjoittelijoita on: ja se on tosi ihanaa, tää on aina päivän kohokohta kun pääsee lukemaan mitä muille kuuluu. Niinukka: pimeässä hohtava tutti...
  12. J

Heippa ja heti alkuun kaikille äideille ja vauvoille kaikkea hyvää vuodelle 2008! Lisäksi kiitos siitä, että jaksatte kirjoitella tänne: vaikka en itse aina kirjoitakaan niin luen mielelläni mitä muille kuuluu ja olen kyllä hengessä mukana! On ollut puhetta siitä ketä täältä puuttuu, jotka...

Yhteistyössä