Iltaa,
pikasesti ennen nukkumaan menoa. Se kerho ois ihan jees, mutta pitäiskö kuitenkin unohtaa? Luulen että se kuivuis kans aika pian kokoon, ja sit harmittais. Ja kahden paikan välillä surffailu ei taitaisi kans toimia. En minäkään viitsi täällä mitään kovin henkilökohtaista jutella, ja kodista kuvia laittaa, mutta eipä tuo nyt niin haittaakaan. Oululaisten tapaamisissa ollaan sitten vähän henkilökohtaisiakin juteltu (lue: nalkutettu ukoista ihan olan takaa
) Eli kun tää toimii näin, niin pidetäänkö sit näin? Mä äänestäisin silleen.
Ei me taidetakaan lähteä sinne laivalle, mulla tuli jotenkin sellanen että en mä jaksakaan noiden tyttöjen kanssa... ja kun miehelläkin ens kuussa rukan reissua ja jyväskylän reissua. Siskot oli tässä iltaa istumassa niin päätettiin ens kuussa varata jokin saunatila ja viettää oikein pitkän kaavan kautta tyttöjen iltaa! Mohitoja tehdään ja saunotaan ja poltetaan viis askia tupakkaa :ashamed: Mä oon sellanen pullopolttaja, kun otan niin samalla poltan, muuten menee ehkä kaks tupakkaa kuussa.
Samaa mieltä olen tästä porukasta, tosi ihanaa porukkaa! Ja keitä olen livenäkin nähnyt niin yhä samaa mieltä, enemmänkin
Minä ilmoitin esikoisen iltapäiväkerhoon tuohon yhteen tarhaan tässä lähettyvillä, ja soittivat että pääsee ryhmään. Olis aina tiistaina ja keskiviikkona kello 12-15. Nyt sitten sydän syrjälläni mietin että raskinko viedä... ei sillä, Anni on kyllä ollut tarhassakin kun olin töissä ennen Minttua, mutta nyt kun Minttu on niin aina tuntuu että toinen ajattelee että hänet hylätään kun Mintun kanssa viemme jonnekin hänet.
Miten te joilla isommat tarhassa/kerhossa, sujuuko ihan ok? Musta on tullut aika suojelevainen tuon Annin kans kun Minttu syntyi, pelkään kovasti että luulee jäävänsä kakkoseksi...
Mutta palataan taas, huomenna Anni menee mummolaan yöksi (itse haluaa sinne, ja mielellään vienkin), siis anoppilaan, ja me aateltiin tehdä Mikan kanssa hyvää ruokaa ja katsoa leffaa. Minttu on kotona, mutta eipä tuosta nyrkin jyystäjästä paljon vaivaa nykyään ole.
Siitäkin tuli mieleeni että poteeko muut huonoa omaatuntoa kun vauva istuu vaan sitterissä pitkänkin aikaa?
Tänäänkin Anni meni nukkumaan, minä hommasin kaikenlaista keittiössä ja mies istui työhuoneessa, toista tuntia meni kunnes muistin että Minttu istuu sitterissä olohuoneessa ihan yksin. Menin kattoon niin siellä se tapitti, kalus nyrkkiä yökkäri märkänä. Vein sänkyyn ja sinne nukahti hiljaa. Tuli sellainen olo että oliskos tuonkin kanssa jotain voinut tehdä? Mutta kai toinen tyytyväinen on kun hiljaa on... tai sit miettii mielessä pienessä että tänne ne mutkin sitten unohti... :|
No joo, olipa taas hoono äiti juttuja, kai noi ihan selväpäisiä lapsia on, äiskä vaan välillä pohtii vähän liikaa.
Nyt koisimaan! Öitä!