Hakutulokset

  1. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 SYYSKUUSSA <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: PÄIVITYKSET YV:LLÄ, KIITOS! Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 24.10. Mariska*/26v/Esikoinen/LS/TYTTÖLUPAUS 25.10. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS/POIKAOLO 28.10. Manna*/28v/Esikoinen/TYTTÖLUPAUS 30.10...
  2. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: PÄIVITYKSET YV:LLÄ, KIITOS! Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 24.10. Mariska*/26v/Esikoinen/LS/TYTTÖLUPAUS 25.10. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS/POIKAOLO 28.10. Manna*/28v/Esikoinen/TYTTÖLUPAUS 30.10...
  3. D

    2,5-vuotias kutsuu välillä vanhempiaan etunimillä !!

    Meidän 2,5v poika kutsuu välillä minua ja isäänsä etunimillämme. Minua asia rassaa enemmän ja olen jotenkin surullinen kun kuulen lapsen suusta oman etunimeni enkä äitiä. :( Yleensä kyllä tulee äiti tai etunimi-äiti, mutta joskus myös pelkkä etunimi. Kuuluuko tämä lapsen normaaliin...
  4. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: PÄIVITYKSET YV:LLÄ, KIITOS! Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 25.10. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS/POIKAOLO 28.10. Manna*/28v/Esikoinen/TYTTÖLUPAUS 30.10. Diinu/23v/Toinen/KAKS/POIKALUPAUS 31.10...
  5. D

    Keskiraskauden veriseulassa kiinni jäänyt, muita?

    Tänään sain tietää että keskiraskaudessa (viikolla 15+) tehty veriseula on hälyttänyt mun kohdalla. Riskiluvuksi tuli 1:50. Lapsivesipunktio tehdään ens viikon alussa. Nyt menossa viikot 17+4. Mulle tehtiin tämä keskiraskauden seula sen takia, kun alkuraskauden seulassa kävi niin että...
  6. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: PÄIVITYKSET YV:LLÄ, KIITOS! Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 28.10. Manna*/28v/Esikoinen 30.10. Diinu/22v/Toinen/KAKS 31.10. reveria/25v/Toinen/OYS/Poikalupaus 1.11. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS...
  7. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 28.10. Manna*/28v/Esikoinen 30.10. Diinu/22v/Toinen/KAKS 31.10. reveria/24v/Toinen 1.11. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS EtanaLilli/27v/Esikoinen/JS Finja/29v/Kolmas/OYS...
  8. D

    Alkuraskaus ja KYSTA munasarjassa!

    Kävin tänään alkuraskauden ultrassa (viikkoja 6+6) ja lääkäri löysi oikeasta munasarjasta 1-lokeroisen, kirkaskaikuisen hyvänlaatuiselta vaikuttavan kystan joka oli 4cm kokoinen. Huolestun aina ja kaikesta joten tietysti tästäkin. Onko muilla ollut vastaavaa? Lääkäri sanoi että...
  9. D

    Odotus ja SSRI-lääkkeet.

    Olen raskaana rv 6+5 ja heti plussauksen aikaan lopetin (pikkuhiljaa, mutta melko nopeasti silti) Sepram lääkityksen joka minulla oli käytössä. Nyt olen ollut ilman lääkettä n. 2 viikkoa ja olo alkaa pahentua. :( Lääkärini kanssa keskusteltiin lopettamisesta ja hän suositteli sitä, vaikkakin...
  10. D

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

    :heart: MARRASKUUN MASSUKAT :heart: Nimimerkki/Ikä/Mones lapsi/Synnytyssairaala 1.11. Tiukutus/19v/Esikoinen/SEKS EtanaLilli/27v/Esikoinen/JS Finja/29v/Kolmas/OYS Matildas/28v/Toinen Susse1983/27v/Kolmas/NKL Chicco/26v/Kolmas/LKS 2.11. 3.11. Tryffe/29v/Esikoinen/HYS...
  11. D

    Ovistestissä vahva viiva ja kierto lopuillaan!

    Ovistestiin tommoinen viiva ja kp 31/32-34. Mitäs pitäisi ajatella? Voisiko merkitä raskautta? Vai pitäisikö viivan olla tummempi? Toisaalta, en kyllä saa noilla testeillä edes ovisplussaa kontrolliviivan vahvuiseksi vaan suunnilleen yhtä vahvaksi kuin kuvan viiva, ellei vähän haaleampikin.
  12. D

    Oviksesta kysymys! (kuva testeistä)

    Elikkäs, clomit menossa kp 19/30-32 eikä vieläkään ovisplussaa. Eilen illalla ja tänäaamuna (ovis?) nippailuja alavatsalla. Laitan kuvan ovistesteistä jotka on tehty kp 14-19 eli alimmainen tämän aamupäivän testi. Ootteko sitä mieltä, että viiva on kuitenkin lähtenyt vahvistumaan? Voisikohan...
  13. D

    Clomifen, milloin ovulaatio?

    Eli te, jotka olette clomeja syöneet niin minä kiertopäivinä olet ne syönyt ja mikä kp sait ovisplussan/oli ovis? Kiinnostaa, kun itsellä clomit menossa ja kp 17 eikä vielä ovisplussaa.
  14. D

    Herääkö muiden 1-vuotiaat lähes aina unilta itkun kanssa?

    Siinäpä se kysymys tulikin. Meidän 1v 2kk herää lähes aina yö- tai päiväunilta hirveän huudon ja itkun kera. Olen alkanut miettimään, että mistähän mahtaa johtua. Yleensä aamuisinkin, kun herää (aina ennen minua) niin huutaa niinkuin päätä leikattaisi. Herätäänkö muilla näin vai näkeekö...
  15. D

    Divina-kuuri ja menkat

    Heippa! Laitan viestin tännekkin, vaikka tämä jo lapsettomuus-osiossa on. Sain gyneltä Divina-kuurin, jota söin 3 viikkoa. Maanantaina meni vika pilleri ja oletin menkkojen alkavan pian sen jälkeen (teroluteista mulla alkaa 2 päivää vikasta tabusta). Miten muilla jotka ovat käyttäneet...
  16. D

    Divina-kuuri ja menkat

    Heippa! Sain gyneltä Divina-kuurin, jota söin 3 viikkoa. Maanantaina meni vika pilleri ja oletin menkkojen alkavan pian sen jälkeen (teroluteista mulla alkaa 2 päivää vikasta tabusta). Miten muilla jotka ovat käyttäneet Divinaa, on tullu menkat? Harmittaa odotella menkkoja, kun venyy clomien...
  17. D

    Alavatsan ja häpyluun nipistelyt/vihlomiset synnytyksen jälkeen...

    Mulla synnytyksestä pikkusen reilu 2kk ja vieläkin tuntuu alavatsalla nipistelyä ja häpyluussa vihlomista... Ei mitään varsinaista kipua ole, mutta nipistelee silloin tällöin. Onko muilla ollut samanlaista? Mulla jälkitarkastus tälläviikolla, joten pitänee siellä sanoa asiasta. Mut olis kiva...
  18. D

    Säännöllistyykö menkat synnytyksen jälkeen?

    Eli te, joilla ollut epäsäännölliset menkat ennen synnytystä niin miten synnytyksen jälkeen? Ovatko säännöllistyneet? Synnytin esikoisen reilu 8 viikkoa sitten ja mulla alkoi ekat menkat 7 viikkoa synnytyksestä. Ihmettelin, että noinkin nopeesti alkoivat, kun ennen raskautta olleet tosi...
  19. D

    TSH ja prolaktiini

    Heippa! Mulla pitää käydä verikokeissa, jossa siis otetaan TSH ja prolaktiini arvot. Mihin aikaa päivästä nuo arvot voi käydä otattamassa? Ihan ku lääkäri ois sanonu, että aamu 10 jälkeen. Meni vähän ohi se, enkä muistanu kysyä enää uudelleen. Voiko nuo molemmat arvot ottaa yhtäaikaa...
  20. D

    Kellään umpilisäke puhjennut?

    Tuosta aiheesta ei oikein löydä kunnon keskustelua googlettamalla. Onko täällä siis kellään puhjennut umpilisäke? Onko vaikuttanut mitenkään munatorviin? Itselläni puhjennut umppari keväällä -06. Nyt tammikuussa tuli vuosi yritystä täyteen ja olemme jo tutkimuksissa/hoidoissa. Minulla todettu...

Yhteistyössä