Divina-kuuri ja menkat

Heippa!

Laitan viestin tännekkin, vaikka tämä jo lapsettomuus-osiossa on.

Sain gyneltä Divina-kuurin, jota söin 3 viikkoa. Maanantaina meni vika pilleri ja oletin menkkojen alkavan pian sen jälkeen (teroluteista mulla alkaa 2 päivää vikasta tabusta). Miten muilla jotka ovat käyttäneet Divinaa, on tullu menkat? Harmittaa odotella menkkoja, kun venyy clomien aloitus. :ashamed:
 
Mulla taisi mennä yli viikko ennen kuin menkat alkoi ekan satsin jälkeen ja odottelin niitä myös ihan pari päivää vikan tabletin jälkeen kun e-pillereiden kanssa alkanut aina niin pian. Toisen levyn jälkeen alkoikin sitten kaks päivää vikasta tabletista.

Toivottavasti sulla alkaa menkat pian, niin pääset clomeihin käsiksi. :hug:
 
Kiitos vastauksesta Filuuri. =) Jospa ne menkat pian alkais. Hyvä, että samalla tiputit mut maanpinnalle... Tämä tyhmä kun jo vähän kerkes toivoa raskautta. Heheh, no joo... Ehkä se raskaus oli vähän liian kaukaa haettu PCOlaiselta, joka ei edes ovuloi luomusti. Mä olen juuri lopettanut myös erään toisen lääkityksen, jossa on lopetukseen liittyviä oireita kuten pahoinvointia, päänsärkyä, mielialanvaihteluita yms niin kylläpä pisti ajatukset juoksemaan. ;)
 
Mulla alkoi menkat ekassa divinakierrossa neljä päivää viimesestä pilleristä ja tokassa divinakierrossa vasta 8 päivän jälkeen. Eikös noissa pillereissä kuitenki oo sekin vaihtoehto, ettei vuotoa tuu ollenkaan..Näin muistaisin lukeneeni! Tsemppiä! :)
 

Yhteistyössä