Hakutulokset

  1. V

    Elämä yllättää.

    Kiitos Nampula ja Papu onnitteluista! =) Tänään kävin ultrassa ja siellä se pieni , 5 millinen, köllötti missä pitkin. En tajua tätä vielä ollenkaan! Mulla on ollut aivan hurjaa pahoinvointia, mutta ehkä tästä oppii nyt kuitenkin hiljalleen, varovasti iloitsemaan. Tie on tottakai vielä...
  2. V

    Elämä yllättää.

    Viime syksynä mulle tehtiin laparoskopia endoepäilyjen vuoksi, jonka tuloksena jouduin kuulemaan että molemmat munatorvet ovat tukossa. Tuo tieto painoi pään pinnan alle pitkäksi aikaa. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että kannattaa yrittää vuosi luomusti raskautta ennen hoitoihin...
  3. V

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Moi vaan kaikki toukokuun pinolaiset! Mä tiputtaudun tästä pinosta pois. Sen verran vielä taustoistani, että helmikuussa testattiin ekasta ivf:stä nega ja nyt oli tarkoituksena tehdä pas. Vuoto tuli kahden päivän kuluttua lugejen lopettamisen jälkeen, mutta nytpä ei ole kuukautisia pas:ia...
  4. V

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Moi vaan kaikki toukokuun pinolaiset! Mä tiputtaudun tästä pinosta pois. Sen verran vielä taustoistani, että helmikuussa testattiin ekasta ivf:stä nega ja nyt oli tarkoituksena tehdä pas. Vuoto tuli kahden päivän kuluttua lugejen lopettamisen jälkeen, mutta nytpä ei ole kuukautisia pas:ia...
  5. V

    kuulumisia..nyt raskaana!

    Ihan mieletöntä! Onnea Vesseli teille molemmille :flower: Onko sulla ollut oireita? Kyllä elämä voi olla ihmeellistä, ei voi muuta sanoa. Toivon lämpimästi, että pikkuinen on juuri siellä missä pitääkin ja kaikki sujuu hyvin =) Meille tehtiin eka ivf-hoito helmikuussa josta ei...
  6. V

    Ultra Vantaa / Espoo?

    Moi Toukomaa! Mä olen myös käynyt Espoossa Keskustornin gynekologit-lääkärikeskuksessa. Kokemuksia mulla ei ole kylläkään kuin yhdestä lääkäristä, mut uskoisin siellä olevan muitakin hyviä gynekologeja. Joten mä voin ainakin omalta osaltani suositella kyseistä paikkaa. Aikoja sinne saa hyvin.
  7. V

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Lämpöistä maanantaita! Yritin tuolla kysellä menkoista ivf:n jälkeen, en ainakaan vielä saanut vastauksia. Ehkä mun olisi pitänyt tulla suoraan kysymään kokemuksia täältä =) Meidän pitäisi siis pas:siin päästä, mut menkkoja ei vaan kuulu. Nyt menossa kp 31. Menkkamaisia tuntemuksia on kyllä...
  8. V

    kuukautiset ivf:n jälkeen?

    Mulla siis takana ensimmäinen ivf-hoito helmikuussa, joka ei tuottanut toivottua lopputulosta. Menkat alkoivat lugejen lopettamisesta kahden päivän jälkeen. Nyt meillä olisi sitten pas suunnitteilla tähän tulevaan kiertoon, mut menkkoja ei kuulu ei näy. Tuntemuksia on ollut jo monta päivää, mut...
  9. V

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Mukavaa keskiviikkopäivää naiset! :) Kirjoittelin aiemmin Verana, mut toi oli jo jollain muulla käytössä niin nimeni sai nyt sitten yhden een lisää. Joku helmikuun pinolaisista varmaan muistaakin mut =) Miina: Punktio on hyvin yksilöllinen kokemus, joillain se sattuu ja toisilla ei juuri...
  10. V

    vk24:n kilopinoon kaikki..=)

    mulla viikkoja 14+4 ja kiloja tullu 5-6 :D kahen viikon aikana tullu 4kiloo..tullu pikkusen herkuteltuu :$

Yhteistyössä