kuukautiset ivf:n jälkeen?


Mulla siis takana ensimmäinen ivf-hoito helmikuussa, joka ei tuottanut toivottua lopputulosta. Menkat alkoivat lugejen lopettamisesta kahden päivän jälkeen. Nyt meillä olisi sitten pas suunnitteilla tähän tulevaan kiertoon, mut menkkoja ei kuulu ei näy. Tuntemuksia on ollut jo monta päivää, mut en tiedä missä vika..Nyt menossa kp 31, normaalisti kierto 27-30 päivää. Luomutärpistäkään kun ei valitettavasti voi olla kyse.

Onks teillä kokemuksia vastaavasta, voiko ivf vielä sotkea kiertoa?

Olisin kovin kiitollinen vastauksista =) -Veera-
 
mie vuan savost
mulla heitti kierto kunnolla häränpyllyä just lugen takia. Ja jos takana rankka hormoonihoito ni en yhtään ihmettele tilannettas. mulla norm. kierto 28-33. hormoonien takia jopa 37 pvä. älä hermoile kyl ne sieltä sit tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
^ nosto... menossa kp37 tai jotain. Muuten aina ollu max. 32, mutta yleensä 27 kieppeillä. Missä vaiheessa pitää soittaa polille jollei mitään näy, koska aletaan tutkiin mikä on vikana.... niin ja nega testattu.
 
Mulla eka IVF tehtiin 08/09 ja tulos oli nega. Tyhjennysvuoto alkoi ihan normaalisti lugejen lopetuksen jälkeen, mutta ekat "luomumenkat" antoikin odottaa itseään neljä(!) kuukautta. Kävin lääkärissä kun yhdet menkat jäi välistä ja sanottiin vain että odotella. Seuraavalla lääkäri visiitillä sain ekat tabut vuodon aloittamiseksi mutta mitään ei edelleenkään tapahtunut. Kolmannella kerralla kävin yksityisellä ja sain Divinat ja johan alkoi vuoto. :/
 
mulla myös pitkän kaavan hoidon jälkeen tuli siirron jälkeiset menkat normaalisti 28 päivän kierron mukaan, seuraavat oli 5 päivää myöhässä, olikin ilmeisesti anovulatorinen kierto se. nyt pas tehty 24.2. ja tulosta odotellaan.... ovis oli la 20.2. joten jos ei tärppää niin menkat alkanevat ensi lauantaina. toivottavasti eivät ala puoleentoista vuoteen :LOL:
 

Yhteistyössä