Ultra Vantaa / Espoo?

Aloitan Tampereella hedelmöityshoidot ja etsin täältä kotia läheltä eli Vantaa / Espoo alueelta paikkaa, jossa käydä ultrassa. Eli pitäisi löytää joku hyvä gynekologi, joka osaa katsoa koska ovuloin (munarakkulan koko & irtoaminen). Osaatteko suositella jotain gynekologia? Sellaista, jolle on helppo saada aika tietylle päivälle (kierron 10. päivä). Kiitos vinkeistä.
 
jorvilainen
Olen hoidoissa julkisella, joten en tiedä miten yksityiset hoitavat lapsettomuuteen liittyviä asioita.

Kävin aikaisemmin "Keskustornin Gynekologit" -nimisessä lääkärikeskuksessa Tapiolassa gynellä. Sain aina hyvää palvelua ja aikoja järjestyi helposti. (Tyyliin: Iik! Pilleri resepti vanhenee huomenna!) Ultrauslaitteet löytyvät ja tekevät ainakin raskauden seulontoja.

 
kyllä kannatti
itsekin kävin tampereella hoidossa.. ja follikkeliultrassa felicitas-klinikalla, ja fertinovassa helsingissä kierron 10.s päivä.. felicitas-klinikalta sai hyvin aikoja ainakin silloin ( reilu vuosi sitten)
 

Moi Toukomaa! Mä olen myös käynyt Espoossa Keskustornin gynekologit-lääkärikeskuksessa. Kokemuksia mulla ei ole kylläkään kuin yhdestä lääkäristä, mut uskoisin siellä olevan muitakin hyviä gynekologeja. Joten mä voin ainakin omalta osaltani suositella kyseistä paikkaa. Aikoja sinne saa hyvin.
 

Yhteistyössä